Word een hele grote deceptiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet gaat Jens en Mylene morgen aanspreken.
'wordt wel een dingetje'quote:
Stemmen op Sjellie/ die tjik/ dat meisjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:36 schreef formule het volgende:
Gerrit gaat Jens en Myléne ergens op aanspreken
Greet is niks meer dan een Febo loopjongen die de anus van Donny likt en zijn tijd uitzit met opdrachten van de Febo/Koning Donny uit te voeren en zo maar geen gevaar te lopen om op de bank te komen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het maakt Gerrit niets uit, het doet hem niets .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit hoort dat Mylène en Jens gezoend hebben - 5 maart 2019.
x73km3i
Had Gerrit vorige week in Yurt (toen ze samen onder de dekens lagen) gehapt ...had ze Gerrit geneukt...de wipkip...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vind het ook niet netjes van Mylene.
Zelfs Billy vroeg Ruud eerst netjes om toestemming om zich weer op te geven.
En dan zo snel met de enige maat van je ex...wauw
quote:
Is wel een mannen dingetje hé..zij mogen alles maar o wee als hun vrouwtje..ex..iets doet..quote:
Die verhaallijn is volledig verneukt door Timoteef.quote:
Vorige week was hij nog helemaal weg van lotusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:55 schreef Angelique61 het volgende:
Jens vroeg nog vorige week stel ik zou wat met Mylene beginnen, hoe vindt je da, is een no go had Gerrit gezegd
Hij noemde het min of meer als voorbeeld, nou je ziet het........quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef Toweler het volgende:
[..]
Vorige week was hij nog helemaal weg van lotus
Nou leuk ..2 (verliefde) kleuters...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die verhaallijn is volledig verneukt door Timoteef.
Die mag optyfen a.s. maandag.
En dan nemen Mylène en Jens die verhaallijn weer over, op een wat meer romantische manier.
Vorige week zou Jens alles daar nog neuken...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef Toweler het volgende:
[..]
Klopt, maar die is er niet meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:59 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jens is een soort van Jeanetteke. Hij doet meer met zijn mond dan met zijn l*lquote:Op woensdag 6 maart 2019 00:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Vorige week zou Jens alles daar nog neuken...
Ik zie helemaal niks bewegen.quote:
Het is maar heel even warm, daarna weer snel koud, dus vegen maar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zoooooo lekker een kwakkie in het dekbed.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is maar heel even warm, daarna weer snel koud, dus vegen maar.
Ja, ik schakelde net pas in en zag het...quote:
Knap, er is geen enkele beweging geweest de laatste 20 minuten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik schakelde net pas in en zag het...
Ik ook en hoppa, aftrekstreams.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik schakelde net pas in en zag het...
Dan zijn je streams vastgelopen. Het was wel degelijk duidelijk wat er gebeurde. Op het gifje van Snetje trouwens ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Knap, er is geen enkele beweging geweest de laatste 20 minuten.
Wat lul jij nu weer :quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Knap, er is geen enkele beweging geweest de laatste 20 minuten.
Oh gelukkig ...ze gebruiken Teddy er niet voor...quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach hoe handig, Mylene heeft een doekje bij de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |