Echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ene sponsor van de Eerste Divisie staat er sowieso niet in
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandora_(mythologie)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die ken ik niet mja zo zie je maar weer origineel zijn is knap lastig vandaag de dag.
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.quote:
Enorm verrassend jaquote:
Is geen act. Dat heet enthousiasmequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:54 schreef Remqo het volgende:
Kan Kidd 2k19 niet een nieuwe act aannemen?
Boeiend, zo'n test is maar twee jaar geldigquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.
Heftig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pandora_(mythologie)
Dan hoef je er ons niet mee te vervelen, of moet ik het ook elke dag over kerstkaartjes en Hawaii-shirts hebben?quote:
Niet zo mad doen. Het is niet dat ik sinds mijn 16e veel dommer ben geworden. Doe het altijd super goed op de Avro geheugentrainer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, zo'n test is maar twee jaar geldig
Als je dat doet dan blok ik je overalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan hoef je er ons niet mee te vervelen, of moet ik het ook elke dag over kerstkaartjes en Hawaii-shirts hebben?
Lekker bezig hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet zo mad doen. Het is niet dat ik sinds mijn 16e veel dommer ben geworden. Doe het altijd super goed op de Avro geheugentrainer.
Moeders beledigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha je moeder ik deed die test (officieel, Altrecht, leeftijd 16) knetterstoned en kreeg 123.
Ik heb trouwens wel een kerst-hawaiianquote:
Dan zijn we het eindelijk weer eensquote:
Is dit Chloroquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Moeders beledigen.![]()
[ afbeelding ]
Al is 123 wel netjes.
Zijn we regelmatig hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zijn we het eindelijk weer eens
Is dat je moeder want dan neem ik het terug hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Moeders beledigen.![]()
[ afbeelding ]
Al is 123 wel netjes.
In de rust 3-0.quote:
Laat me dan gvd helpen met die schoenenquote:
Neen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is dat je moeder want dan neem ik het terug hoor.
Ik wilde gewoon leuke foto's plaatsen hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me dan gvd helpen met die schoenen
Zou opstaan in het ov.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Neen.
Mijn moeder is iets ouder en iets donkerder dan deze dame.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon leuke foto's plaatsen haha
Heb zoveel paar schoenen in mn favorietenlijst staan
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is Chloro serieus zo lekker? Dan moet ik maar eens kennismaken met haar.
Ja laat nou ziehiiieeennnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Maar echt hoor, ik wacht tot ze afgeprijsd worden
lekker kriebelen in je slaapquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef Myrr het volgende:
Oké ik ga even mijn bed en eigenlijk alles stofzuigen en stoomreinigen. Heb een vlooien larve gevonden en ga echt heel slecht nu.
Altijd ready om een goede indruk over de millenial achter te laten in het openbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent goed opgevoed. Ik mag jou wel.
quote:
Doti uma.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:04 schreef Myrr het volgende:
Oké ik ga even mijn bed en eigenlijk alles stofzuigen en stoomreinigen. Heb een vlooien larve gevonden en ga echt heel slecht nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |