Goed dat je niet voor de pressie zwicht.quote:
Dikke kans.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het na een halfuur al gespeeld.
Moet gewoon mogen, maat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Nu nog koffie drinken
Doet het best aardig volgens mij?op basis van zijn stats.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schorsing.
https://pbs.twimg.com/media/D01_YC4X0AYq7AI.jpg:large
JIJ BENT DAGJESVOLK.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Vollenhoven het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Scrummie is vanmiddag al afgeserveerd in de SC en dan vraag je hem alsnog om de behendige Onlogisch van repliek te dienen?quote:
Je hebt onbehendige verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is vanmiddag al afgeserveerd in de SC en dan vraag je hem alsnog om de behendige Onlogisch van repliek te dienen?
De onwetendheid
Ha ha ha.
Wat was er gebeurdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie is vanmiddag al afgeserveerd in de SC en dan vraag je hem alsnog om de behendige Onlogisch van repliek te dienen?
De onwetendheid
Ha ha ha.
Vermoeiend vooralquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ronald de Boer is echt een kutanalist.
Heel belangrijk, beste jongen. Voor Leganes/Malaga niet meer te houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doet het best aardig volgens mij?op basis van zijn stats.
Niet live in actie gezien dit seizoen.
Wat is dat voor iets raars dat die gasten die normaal achter de decoder zitten, de openbare kanalen vervuilen. Zelfde als met die KLOTEN WYTSE.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij wordt Scrummie dagelijks afgeserveerd in de SC.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De onwetendheid
Ha ha ha.
En spraakquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:42 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Komt door de uitstraling van de gebroeders De Broer
Dat jaquote:
hè, hèquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wytse is primaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars dat die gasten die normaal achter de decoder zitten, de openbare kanalen vervuilen. Zelfde als met die KLOTEN WYTSE.
Blijft lekker bij dat FOX/Ziggo.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben wel blij dat die vervelende KnutdeIJsbeer niet in dit topic zit. Die dacht mij belachelijk te kunnen in het VBL SC topic.
DAN HEB JIJ DE VERKEERDE VOOR JE, BEERTJE.
#teamzipportalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben wel blij dat die vervelende KnutdeIJsbeer niet in dit topic zit. Die dacht mij belachelijk te kunnen in het VBL SC topic.
DAN HEB JIJ DE VERKEERDE VOOR JE, BEERTJE.
ongemakkelijke stiltesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zou het achter de schermen gaan tussen Ronald en Johan?
Ik geloof dat Theo niet zo’n fan is van Maduro.twitter:THEOJANSSEN1981 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 20:17:37@madurohedwiges Eigenlijk alles dus reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |