Michiel Huisman uit de gratie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval echt geen bedenken...
Voor straf drie vragen minder!quote:
Je klinkt een beetje als een oud wijfquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:17 schreef Samzz het volgende:
Leonardo DiCaprio is ook mijn crush. En Johnny Depp.
Zo zag Depp er laatst ook uit tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een oud wijf
Jow wat is er mis met Scientlogy?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:17 schreef Samzz het volgende:
Leonardo DiCaprio is ook mijn crush. En Johnny Depp.
Johnny Depp snap ik wel hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een oud wijf
Als je dat moet vragen hoef ik het niet uit te leggen, want dat heeft geen zin dan.quote:
Ik bedoel dat ze allemaal sterren van vroegâh noemt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Johnny Depp snap ik wel hoor.
Brendan Fraser was ook knap toen hij jong was
jaaaaaa ik doe mee! Ik wil licht rozequote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin een puma-verslaving te ontwikkelen. Spaar alle kleuren.
Whut?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Heb te doen met Wesley. In één maand heb je in één keer een mega tattoo op je buik van je ex en/of van een bewezen kindermisbruiker.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Heb te doen met Wesley. In één maand heb je in één keer een mega tattoo op je buik van je ex en/of van een bewezen kindermisbruiker.
De doden kunnen zich niet verweren #freemjquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie plaatje niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat scheiden van Yolanthe. Benieuwd wie de gastendoekjes krijgt die ze van Jan Smit heeft mee gejat.quote:
Valt vast wel mooi weg te werken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Pedo fan gespot.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:24 schreef MCH het volgende:
[..]
De doden kunnen zich niet verweren #freemj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |