Michiel Huisman uit de gratie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval echt geen bedenken...
Voor straf drie vragen minder!quote:
Je klinkt een beetje als een oud wijfquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:17 schreef Samzz het volgende:
Leonardo DiCaprio is ook mijn crush. En Johnny Depp.
Zo zag Depp er laatst ook uit tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een oud wijf
Jow wat is er mis met Scientlogy?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:17 schreef Samzz het volgende:
Leonardo DiCaprio is ook mijn crush. En Johnny Depp.
Johnny Depp snap ik wel hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen hoef ik het niet uit te leggen, want dat heeft geen zin dan.quote:
Ik bedoel dat ze allemaal sterren van vroegâh noemt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Johnny Depp snap ik wel hoor.
Brendan Fraser was ook knap toen hij jong was
jaaaaaa ik doe mee! Ik wil licht rozequote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin een puma-verslaving te ontwikkelen. Spaar alle kleuren.
Whut?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Heb te doen met Wesley. In één maand heb je in één keer een mega tattoo op je buik van je ex en/of van een bewezen kindermisbruiker.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Heb te doen met Wesley. In één maand heb je in één keer een mega tattoo op je buik van je ex en/of van een bewezen kindermisbruiker.
De doden kunnen zich niet verweren #freemjquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie plaatje niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat scheiden van Yolanthe. Benieuwd wie de gastendoekjes krijgt die ze van Jan Smit heeft mee gejat.quote:
Valt vast wel mooi weg te werken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Pedo fan gespot.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:24 schreef MCH het volgende:
[..]
De doden kunnen zich niet verweren #freemj
Ah okéquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze allemaal sterren van vroegâh noemt.
Heeft iemand de moeder van Wesley al gevraagd wat er weg is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij gaat scheiden van Yolanthe. Benieuwd wie de gastendoekjes krijgt die ze van Jan Smit heeft mee gejat.
Voor zulke momenten is dit liedje gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:25 schreef Allures het volgende:
Ik ben opeens een beetje sip over alle grote dingen in de werelddat er mensen dood gaan en zo
Hebben jullie dat nooit?
Zometeen maar de bijkeukenkast doen voor ik er echt over na ga denken
Hihi, dit grapje is pas 450x gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft iemand de moeder van Wesley al gevraagd wat er weg is?
Minimaal vier woningen nu hè, dus die is nog wel ff bezig denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft iemand de moeder van Wesley al gevraagd wat er weg is?
Hoezo? Maken allemaal nog films.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja bij Chris Cornell en Scott Weilandquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:25 schreef Allures het volgende:
Ik ben opeens een beetje sip over alle grote dingen in de werelddat er mensen dood gaan en zo
Hebben jullie dat nooit?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zulke momenten is dit liedje gemaakt.
Heb dat wel eens, maar dan ga ik ook altijd andere dingen doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:25 schreef Allures het volgende:
Hebben jullie dat nooit?
nee manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zulke momenten is dit liedje gemaakt.
Fantastischquote:
Nou ja dat vind ik ook echt wel kut voor ze, en vooral voor de familie Maar ik zit altijd meer met kinderen in oorlogsgebieden en zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja bij Chris Cornell en Scott Weiland
Sowieso i
Leeft er nog maar weinig van de grunge scène uit mijn jeugd
Chris Cornell was nog steeds een mooierdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja bij Chris Cornell en Scott Weiland
Sowieso i
Leeft er nog maar weinig van de grunge scène uit mijn jeugd
Ja, maar gaan ook allemaal al een flinke tijd meequote:
Mannen met ervaringquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar gaan ook allemaal al een flinke tijd mee
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Chris Cornell was nog steeds een mooierd
Ja dusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar gaan ook allemaal al een flinke tijd mee
Als je zo gaat denken kan je lekker altijd depressief zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:28 schreef Allures het volgende:
[..]
nee manDat vind ik dan echt totaal debiel
Beetje naar feest muziek luisteren terwijl er mensen oorlogen beginnen voor persoonlijk gewin
Net als wijn en kaas, worden nog smaakvoller naarmate ze verder rijpen. Etc.quote:
Dus the best is yet to come bij jou?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als wijn en kaas, worden nog smaakvoller naarmate ze verder rijpen. Etc.
Al deel ik die mening niet over kaas.
Die drie wel ja. Maar dat gaat niet voor alle mannen op.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als wijn en kaas, worden nog smaakvoller naarmate ze verder rijpen. Etc.
Al deel ik die mening niet over kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |