Hoeft ook niet goedgepraat te worden, dus dat scheelt. Ook wil ik weleens zien dat ze het heeft gezegd overigens, maar zie t nergens staan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat mag ze denken, maar zo openbaar zeggen... nee. Vind dat niet goed te praten eigenlijk.
Welke roddels dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Mwah, nee, dat er allang roddels rondgaan binnen de ‘showbizz kringen’ en roddelredacties over dat koppel is gewoon een feit. Denk dat die roddels uiteindelijk ook deels op waarheid gebaseerd zijn. Gok dat dat straks allemaal wel in de media tevoorschijn gaat komen, nu ze gaan scheiden.
Dan gaat het argument ‘geld’ niet meer zo op, denk ik. Dré boert goed maar haalt het niet bij Wesley.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie Yo in de toekomst wel met Dré Hazes. Geen idee waarom
Nou ja, geen mooiboy komt op hetzelfde neer toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:35 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet goedgepraat te worden, dus dat scheelt. Ook wil ik weleens zien dat ze het heeft gezegd overigens, maar zie t nergens staan.
Daar lijkt het op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef superniger het volgende:
Wes is vreemdgegaan.
https://www.ad.nl/show/we(...)t-yolanthe~a47085ab/
Ja hoe zou hij dat bedoelen? Zou Yolanthe het zelf aangekondigd hebben en zou hij er nog voor willen vechten?quote:
Dan geef je denk ik niet de ruimte voor dit soort speculaties, of wel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef amaranta het volgende:
Of hij heeft het op een andere manier verknald?
Al jaren? Ik geloof niet dat Yolanthe dat jaren pikt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hij ging echt al jaren vreemd en ik denk dat ze dat ook wel wist. Maar goed, misschien was de emmer nu echt vol.
Meermaals haar verjaardag vergeten. Hun trouwdag vergeten. Niet komen opdagen bij familie diners. Geen bloemen gekocht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Wesley dit precies verknald heeft. Meerdere keren?? Wat betekent dat?
@:caland @:jancees
in de auto meezingen met Jan Smit CD's.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meermaals haar verjaardag vergeten. Hun trouwdag vergeten. Niet komen opdagen bij familie diners. Geen bloemen gekocht.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:20 schreef Aurelius het volgende:
[..]
in de auto meezingen met Jan Smit CD's.
Openbare boetedoening via social media.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ja hoe zou hij dat bedoelen? Zou Yolanthe het zelf aangekondigd hebben en zou hij er nog voor willen vechten?
[..]
[..]
Toch wel. Het is rondom Wesley in ieder geval bekend dat hij het nooit zo nauw heeft genomen met trouw, in zijn vorige huwelijk ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Al jaren? Ik geloof niet dat Yolanthe dat jaren pikt.
Die tattoo lijkt meer op MJ dan op Yoquote:Op woensdag 6 maart 2019 03:36 schreef Atak het volgende:
Probleem ligt niet bij Wesley. Die gast heeft zelfs een tattoo van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |