abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185540245
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
Daar moet ik 300 euro voor betalen.

Ik woon weer thuis, ik ben nu aan het sparen voor wat van mezelf ( huur of koop, zie dan wel), ik ga geen 300 euro weggooien nu. Want ze zullen toch weer zeggen dat het goed is om afleiding en regelmaat te hebben.

Overigens gisteren no contact verbroken, maar ben denk ik geblokkeerd want krijg voicemail. Weet ik dat ook weer. Hoe kom ik over die sukkel heen? -O-
Dat ben je al, ipv "je vorige liefde" refereer je namelijk naar hem als "sukkel": SOLVED. Dan heb je geen gevoelens meer en kan je stoppen met deze onzin en echte hulp gaan zoeken
HERAS, voor het beter hackwerk
pi_185540270
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:45 schreef chesster het volgende:
[..]
Verwijderde post
Kloon van Harlekien?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2019 14:13:33 ]
pi_185540290
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef chesster het volgende:
[..]

Hey, als je om dit soort kleinigheden zoveel loopt te zeiken dan heb je serieuze hulp nodig en moet je stoppen met dit soort zaken op internet te bespreken en dan te verwachten dat het geweldig wordt opgelost. Je hebt meer dan 1 probleem als ik dit zo lees, en je bent te serieus in de problemen om dit op een forum te bespreken, neem echte hulp.
Leer lezen.
pi_185540329
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik moet reintegreren van de bedrijfsarts en ik heb geen verlofdagen meer... -O-

Dit gaat toch niet om verlofdagen? Dit gaat toch om ziekteverzuim? :o 8)7

Waarom ben jij niet ziekgemeld??
Somebody that I used to know
pi_185540394
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Leer lezen.
Heb ik gedaan, vriendje maakt het uit: te veel huilhuil en andere problemen opeens, anderen hebben het ook met je gehad en dat is goed voor te stellen. Niet alleen je ex, ik, Harlekien, maar tig anderen kotsen van jou soort gedrag ;-)

Daarnaast klopt er geen snars van je verhaal ivm ziekteverzuim/verlofdagen etc en je werkgever, hou toch op, wie denk jij voor de gek te houden hier?

Cry for attention: failed
pi_185540400
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Leer lezen.
Ja, je hebt therapie. Maar even eerlijk : heb je het gevoel dat dat toereikend is voor je situatie nu? Of heb je het idee dat je er eigenlijk onvoldoende mee opschiet? In dat laatste geval : is het dan niet handig om daar iets aan te doen?
pi_185540438
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Dit gaat toch niet om verlofdagen? Dit gaat toch om ziekteverzuim? :o 8)7

Waarom ben jij niet ziekgemeld??
Ik ben ziekgemeld en vanuit daar reintegreer ik. Ik vroeg ook of dit erbij gezet kon worden, maar teamleider weigert dit anders te noemen dan verlof, ook na een lange mail van mij waar ze maar met 1 zin op reageerde.

Ik kan evt nog langs HR maar dat kost meer energie dan een uur achterin de klas.
pi_185540454
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef chesster het volgende:
[..]

Niet alleen je ex, ik, Harlekien, maar tig anderen kotsen van jou soort gedrag ;-)

Spreek voor jezelf. Er zijn er ook genoeg die begrijpen waar het hier om gaat en door het gedrag van TS heen kunnen prikken.
pi_185540456
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Ja, je hebt therapie. Maar even eerlijk : heb je het gevoel dat dat toereikend is voor je situatie nu? Of heb je het idee dat je er eigenlijk onvoldoende mee opschiet? In dat laatste geval : is het dan niet handig om daar iets aan te doen?
Ik heb elke week therapie en slik medicatie. Wat wil jij dat ik nog doe?
pi_185540482
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik ben ziekgemeld en vanuit daar reintegreer ik. Ik vroeg ook of dit erbij gezet kon worden, maar teamleider weigert dit anders te noemen dan verlof, ook na een lange mail van mij waar ze maar met 1 zin op reageerde.

Ik kan evt nog langs HR maar dat kost meer energie dan een uur achterin de klas.
Ik zou langs HR gaan. Zorg dat het goed geregistreerd staat.
pi_185540485
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Spreek voor jezelf. Er zijn er ook genoeg die begrijpen waar het hier om gaat en door het gedrag van TS heen kunnen prikken.
Ik spreek niet voor jou maar, "leer lezen": haar ex, ik en Harlekien / tig anderen, voel jij je aangesproken?
pi_185540492
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef chesster het volgende:
[..]

Heb ik gedaan, vriendje maakt het uit: te veel huilhuil en andere problemen opeens, anderen hebben het ook met je gehad en dat is goed voor te stellen. Niet alleen je ex, ik, Harlekien, maar tig anderen kotsen van jou soort gedrag ;-)

Daarnaast klopt er geen snars van je verhaal ivm ziekteverzuim/verlofdagen etc en je werkgever, hou toch op, wie denk jij voor de gek te houden hier?

Cry for attention: failed
Wat jij en Harlekien vinden kan me echt niks schelen, ga lekker baggeren in KLB.
pi_185540496
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Stoppen met zeiken, normaal doen.
  maandag 11 maart 2019 @ 13:57:18 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185540509
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:56 schreef chesster het volgende:
[..]

Dat laatste geldt ook voor jou.

Reageer normaal, of reageer niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185540524
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Ik zou langs HR gaan. Zorg dat het goed geregistreerd staat.
Ik vraag me af wat zij kunnen doen als de leiding anders beslist. Zijn zij niet ondergeschikt? Rector heult ook met teamleider, maar die gaat weg deze maand dus het is chaos.
pi_185540530
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]

Dat laatste geldt ook voor jou.

Reageer normaal, of reageer niet.
Ik klaag niet over alles en iedereen en stel echter dat TS moet stoppen met dit soort schreeuwen om aandacht en serieuze hulp moet zoeken als het inderdaad zo erg is gesteld.
  maandag 11 maart 2019 @ 13:58:44 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185540539
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:58 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik vraag me af wat zij kunnen doen als de leiding anders beslist. Zijn zij niet ondergeschikt? Rector heult ook met teamleider, maar die gaat weg deze maand dus het is chaos.
Heb je een verklaring van je psycholoog?
pi_185540542
quote:
[..]

Ik spreek niet voor jou maar, "leer lezen": haar ex, ik en Harlekien / tig anderen, voel jij je aangesproken?
Met tig anderen denk ik aan minstens twintig anderen. Die zie ik hier niet. Dus doe nou niet alsof jullie opvatting zo breed gedeeld wordt.
  maandag 11 maart 2019 @ 13:59:16 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185540549
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:58 schreef chesster het volgende:
[..]

Ik klaag niet over alles en iedereen en stel echter dat TS moet stoppen met dit soort schreeuwen om aandacht en serieuze hulp moet zoeken als het inderdaad zo erg is gesteld.
Je reageert niet normaal.

Laatste keer. Doe normaal of ga weg.
pi_185540562
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]

Je neemt dit nog steeds serieus? Waarom?
pi_185540591
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Weet ik niet. Is het voldoende, dat is mijn vraag.
pi_185540618
quote:
[..]

Ben bij dit soort reacties altijd benieuwd of je je daar nou lekker door voelt, beetje iemand de grond intrappen enzo zeggen dat je kotst van iemands gedrag, is toch vrij bijzonder denk ik dan.
pi_185540625
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]

Ja, en de huisarts. Maar die zijn ondergeschikt aan het advies van BA.

Ik heb het nog nagevraagd bij Juridisch Loket. Het enige wat ik kan doen is langs HR, maar ben bang dat school het dan ziet als niet meewerken met reintegratie en me ontslaan. Voor hun ben ik nu ook een last. Ik had achteraf al de eerste maand weg moeten gaan daar, dan had ik nu wat anders op een leuke school en kon ik me richten op moeder alleen. -O-
pi_185540682
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:01 schreef Miss-X het volgende:
[..]

Ben bij dit soort reacties altijd benieuwd of je je daar nou lekker door voelt, beetje iemand de grond intrappen enzo zeggen dat je kotst van iemands gedrag, is toch vrij bijzonder denk ik dan.
Hahaha, thanks! Ik vind mezelf ook bijzonder
pi_185540684
Vind je het zelf ook niet zuur dat je je verlofdagen moet inleveren omdat je ziek bent? Verlofdagen zijn er voor leuke of belangrijke zaken, zoals een diploma-uitreiking van iemand of weet ik veel wat. Die pakken ze je nu af door jouw ziekmelding te weigeren. Laat je dat gebeuren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')