I know maar dat lukt me dus momenteel niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel beetje je best doen natuurlijk. Anders gaat het nooit wat worden.
Ja precies. Dus zo is het minder akwardquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
als ie je zag zitten had ie ook wel doorgepakt dan lijkt me
Maar vroeg het meer omdat het me erg awkward lijkt als iedereen het anders weet en hij niet
En iets dat toch wel uit komt
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
I know maar dat lukt me dus momenteel niet echt
Date dipje of zo
Of niemand waarvan ik denk wauw
Gewoon een beetje wat lente nodig, dan komt dat vast goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Date dipje of zo
Dat helpt meestal wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:12 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wat lente nodig, dan komt dat vast goed
ja wel als ik er mee op date moet van dinoquote:
Ik heb allang door dat dat daten bij jou een grote farce is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Date dipje of zo
Oh ja dat is dan weer minder voor zijn lamp.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:14 schreef Allures het volgende:
[..]
ja wel als ik er mee op date moet van dino
Naja ik kleur niet zo binnen die lijntjes maar zijn meisje misschien wel en dan gooit ze misschien die nieuwe lamp stuk
Of dat zou ik doen in ieder geval
Je hebt echt mensen kennis hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb allang door dat dat daten bij jou een grote farce is.
Je bent het liefst gewoon met je vent en gaat omdat hij het doet en voor hippigheid een beetje daten.
ja anders zit ik ook maar thuisquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent het liefst gewoon met je vent en gaat omdat hij het doet en voor hippigheid een beetje daten.
Heb je Weiss over de vloer gehad?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ja anders zit ik ook maar thuis
Deed ik in het begin wel maar het is zo pijnlijk als hij dan thuis komt met zijn date en hier nog even 'koffie gaat drinken'
Beetje toekijken vanuit de hoek van de kamer, theetje zetten voor na afloop.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Deed ik in het begin wel maar het is zo pijnlijk als hij dan thuis komt met zijn date en hier nog even 'koffie gaat drinken'
Ja of misschien zijn de meeste mannen gewoon shitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo kortpittig mannenhatend kroketje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of misschien zijn de meeste mannen gewoon shit
Ja, maar jij geeft ze nooit een eerlijke kans.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of misschien zijn de meeste mannen gewoon shit
Je bent gewoon een date die nooit meer is vertrokkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |