haagse?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens. Zie ondergetekende voor een goed voorbeeld.
Hey Haagsequote:
Ken ik niet.quote:
Eetze.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed nieuws. Het is lunchtijd voor mij. Helemaal te gek.
Dank.quote:
Welkom in deze sc vriendquote:
Zo rollen we hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel, makker. Ik voel mij gelijk heel welkom.
Interesseert mij de policy nouquote:
Bedankt makkerquote:
Weinig posts zegquote:
quote:
Je doet het nu zelf ookquote:Omdat we proberen de boel weer gezellig te krijgen, gezellig te houden én het gewoonweg sfeerverziekend werkt is het niet toegestaan denigrerend of sarcastisch stemming te maken.
voorbeelden
• 'tja, FOK! he...'
• 'welkom op FOK!'
• 'en je dan afvragen waarom het zo slecht gaat met FOK!'
• 'nee joh, racisme mag gewoon op FOK! als je....'
• 'iemand al geroepen dat het vrijwilligers zijn?'
• 'FOK! is een links bolwerk'
• 'FOK! begint steeds meer op Stormfront te lijken'
• 'Kappen he'
Discussies over algemeen beleid kunnen in de daarvoor bestemde Feedbacktopics, op normale toon van zowel users als crew. We verwachten van alle kanten dat discussies op volwassen toon gevoerd kunnen worden, zonder persoonlijk te worden, zonder steken onder water.
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom mag dit niet joh beschimmeld stukje zuivel.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboy
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.quote:• 'Word tijd dat iemand Geert Wilders omlegt'
brb, ik ga danny bannenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboy
oke nou, op naar MOL dan maarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindt
Moira zoekt wel vaker de grenzen van de policy opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindt
Zij is totaal grenzeloos in haar gedrag online.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Moira zoekt wel vaker de grenzen van de policy op
gaat volgens mij niet over de grens, dan mag je ze opzoekenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@Danny ik hou van jou zei ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Danny het volgende:
[modbreak]Laten we even stoppen met bewust uitdagend gedrag. Is nergens voor nodig[/modbreak]
Zou wel netjes zijn. Love thy neighbour en zulks.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
liefde hoeft niet altijd beantwoord te worden
@TARDIS. Ik hoop dat je hier van leert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Danny het volgende:
[modbreak]Laten we even stoppen met bewust uitdagend gedrag. Is nergens voor nodig[/modbreak]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
@:TARDIS. Ik hoop dat je hier van leert.
Je bent bewust de grens aan het opzoeken en dat is niet oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.
Deze keer echt niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent bewust de grens aan het opzoeken en dat is niet oké.
Je bent gewoon in NL toch???quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:
Misschien zijn proxy niet.quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeker, maar dat geldt niet voor deze jongen. Eén en al integriteit.
Danny hij steekt de draak met je hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Metalfrost het volgende:
[modbreak]kaolo joeker spandauw[/modbreak]
Ja. Jammer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Loopt het toch maar met een sisser af.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Metalfrost het volgende:
[modbreak]kaolo joeker spandauw[/modbreak]
haa kut werkt niet
Je bedoeld dat @Danny mee kijkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Flamarande het volgende:
Door jullie ligt deze sc weer onder verscherpt toezicht bij de leiding. Lekker dan
Wow dood verwensing naar een draak!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny hij steekt de draak met je hoor.
Dat zijn details, ik hou gewoon niet van als iets met een sisser afloopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had je het mooi gevonden als ik droevig de aftocht zou blazen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wow dood verwensing naar een draak!!
Dat wordt een lange ban vriend
Waarom de helft maar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:24 schreef HPLC het volgende:
voel me net rozevla, mijn halve darmstelsel is van slag
stomjaquote:
Je bent zelf een schaatserquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een inhammen heeft de schaatser trouwens op jouw UI, hplc.
?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een inhammen heeft de schaatser trouwens op jouw UI, hplc.
Ja nee gaat niet over jouquote:
quote:
Nee, ik dacht serieus dat het Robin Haase was.quote:
FaalHaase hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik dacht serieus dat het Robin Haase was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |