abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188154732
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet wie dat hele groepje is, maar het ging mij voornamelijk om Aloa en Mikey natuurlijk. Die zijn er dan ook het drukst mee.
Je meent het ook nog he :')
  zaterdag 27 juli 2019 @ 15:58:33 #252
319979 Fok-it
All is well
pi_188154998
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:47 schreef aloa het volgende:

[..]

Je meent het ook nog he :')
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:05 schreef aloa het volgende:
hmmm
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef aloa het volgende:
leuk
quote:
idd zeg
quote:

[..]

sowhee
Even de laatste inbreng van jou in de SC. Maar als jij hieruit vind blijken dat je een toevoegende factor bent hoor ik het ook graag hoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188155099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Even de laatste inbreng van jou in de SC. Maar als jij hieruit vind blijken dat je een toevoegende factor bent hoor ik het ook graag hoor.
Leuk.
Maar dit is niet wat jij zuigen noemt. Want dat is n.l. wat jij nu doet.

Lekker de boel opfokken...je usernaam zegt wat dat betreft al genoeg.

Maar ik blijf wel weg uit het onzin kliekje hoor :+
pi_188155128
Joeee thanks voor de feedback over DTS, de rest kan weer in een SC
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:22:17 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188155703
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ik weet ook niet wie dat hele groepje is, maar het ging mij voornamelijk om Aloa en Mikey natuurlijk. Die zijn er dan ook het drukst mee.
toch jammer dat sommigen zich zo druk kunnen maken over hoe andere mensen posten op een forum!.
ik had zelf ook liever in dts gepost maar die is dicht nu. En vroeger was de onz sc ook wel leuk voor het arriveren van de mensen die er nu denken er de dienst uit te moeten maken, dus dan maar daar zo lang posten.

ik heb het geprobeerd inhoudelijk te doen. Toen gingen jij en die andere pipo mij vast lullen en dan nu achteraf komen klagen.

Niemand vraagt om deze situatie maar het is zo als het is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:25:33 #256
319979 Fok-it
All is well
pi_188155797
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik heb het geprobeerd inhoudelijk te doen. Toen gingen jij en die andere pipo mij vast lullen en dan nu achteraf komen klagen.
Als jij daadwerkelijk inhoudelijk post vind ik het prima. Maar dat doe jij niet.

Random willekeurige namen posten of Fokkie de tokkie als ik je negeer noem ik alleen niet inhoudelijk.

En over dat vast lullen? Als jij een discussie met mensen begint op een forum dan kan je verwachten dat sommige mensen tegenargumenten hebben als ze het niet met je eens zijn? Dat lijkt me redelijk logisch. Als jij vindt dat wij je daarmee `vast lullen' houdt dat dus in dat je verder geen argumenten hebt. Is verder niet erg, maar dan moet je niet gaan doen alsof wij elitair zijn en jou belachelijk maken. We maken je niet belachelijk. We geven gewoon uitleg hoe we denken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:34:13 #257
268260 Dr.Mikey
pi_188156063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als jij daadwerkelijk inhoudelijk post vind ik het prima. Maar dat doe jij niet.

Random willekeurige namen posten of Fokkie de tokkie als ik je negeer noem ik alleen niet inhoudelijk.

En over dat vast lullen? Als jij een discussie met mensen begint op een forum dan kan je verwachten dat sommige mensen tegenargumenten hebben als ze het niet met je eens zijn? Dat lijkt me redelijk logisch. Als jij vindt dat wij je daarmee `vast lullen' houdt dat dus in dat je verder geen argumenten hebt. Is verder niet erg, maar dan moet je niet gaan doen alsof wij elitair zijn en jou belachelijk maken. We maken je niet belachelijk. We geven gewoon uitleg hoe we denken.
jij legt met je sneaky vage vraagstelling mensen woorden in de mond en ze daarna uitlachen voor racist idioot en weet ik veel wat.

plus het is een onzin slowchat iedereen moet gewoon kunnen posten(Binnen de regels vam fok!) wat hij of zij wil lijkt mij zonder dat anderen erover gaan oordelen.

het is ook een uitlaatklep en de een post graag zijn hele prive leven op fok! de ander gaat diepe discussies voeren met totaal vreemde en de ander post even snel wat random shit.

ik zie ook mensen posten : 'ik sta in de regen op de bus te wachten'.
of anderen drie pagina's lang negatief posten/zeiken over oud fokkers die al 4 jaar niet meer op fok geweewst zijn wat voegt dat precies toe dan?
.
R.I.P DTS.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:35:25 #258
319979 Fok-it
All is well
pi_188156091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

jij legt met je sneaky vage vraagstelling mensen woorden in de mond en ze daarna uitlachen voor racist idioot en weet ik veel wat
.
Nou ja als je op deze manier begint is het meteen weer klaar. Dag Mikey.
pi_188156732
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou ja als je op deze manier begint is het meteen weer klaar. Dag Mikey.
Hij heeft wel gelijk vind ik.
Ah, reageer ik toch weer. Sorry :{
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:04:23 #260
319979 Fok-it
All is well
pi_188156751
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:03 schreef aloa het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk vind ik.
Ah, reageer ik toch weer. Sorry :{
Totaal niet zuigen he Aloa?

En bij die desbetreffende discussie waar wij het over hebben was jij niet eens online?
pi_188156783
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Totaal niet zuigen he Aloa?

En bij die desbetreffende discussie waar wij het over hebben was jij niet eens online?
Zie je eigen post #249 van dit topic!

Maar ik stop met deze discussie!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2019 17:07:25 ]
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:07:04 #262
370352 I
Eye for an I
pi_188156807
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:01 schreef Flippiee het volgende:
Joeee thanks voor de feedback over DTS, de rest kan weer in een SC
pi_188156941
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:07 schreef I. het volgende:

[..]

Ben jij ook mod tegenwoordig?

Nee he :)
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:43:09 #264
370352 I
Eye for an I
pi_188157525
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:12 schreef Antonov89 het volgende:

[..]

Oh, dus omdat ik geen mod ben mag ik geen quote plaatsen?

Ga toch weg joh.
pi_188157574
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

jij legt met je sneaky vage vraagstelling mensen woorden in de mond en ze daarna uitlachen voor racist idioot en weet ik veel wat.

plus het is een onzin slowchat iedereen moet gewoon kunnen posten(Binnen de regels vam fok!) wat hij of zij wil lijkt mij zonder dat anderen erover gaan oordelen.

het is ook een uitlaatklep en de een post graag zijn hele prive leven op fok! de ander gaat diepe discussies voeren met totaal vreemde en de ander post even snel wat random shit.

ik zie ook mensen posten : 'ik sta in de regen op de bus te wachten'.
of anderen drie pagina's lang negatief posten/zeiken over oud fokkers die al 4 jaar niet meer op fok geweewst zijn wat voegt dat precies toe dan?
.
Heb je niks beters te doen met dit weer ofzo :')

Zie iedereen hier ook janken man pfoee
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:58:24 #266
268260 Dr.Mikey
pi_188157745
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:46 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Heb je niks beters te doen met dit weer ofzo :')

Zie iedereen hier ook janken man pfoee
ik kwam toen net van werk,bedankt voor je bezorgdheid.
R.I.P DTS.
  Forum Admin zaterdag 27 juli 2019 @ 18:14:03 #267
58651 crew  murp
murp
pi_188158086
Gezellig zeg. Ik ben nog op vakantie.
Na mijn vakantie zien we wel verder.

In de week van 5AuG.

En wie verder loopt te zeuren wens ik veel zeurplezier want dan heb je alleen kans dat je NEE als antwoord krijgt. Dat doe ik ook bij mn kinderen en ik schat jullie echt iets hoger in hoor :')

Xx
  zondag 4 augustus 2019 @ 17:04:42 #268
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188284535
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:14 schreef murp het volgende:

In de week van 5AuG.

En wie verder loopt te zeuren wens ik veel zeurplezier want dan heb je alleen kans dat je NEE als antwoord krijgt. Dat doe ik ook bij mn kinderen en ik schat jullie echt iets hoger in hoor :')

Xx
Ga jij gewoon eens vakantie vieren ouwe dibbes. :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188290941
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 17:12 schreef Antonov89 het volgende:

[..]

Pretendeert enige rol van betekenis te spelen in de hoop in de smaak te vallen bij mods om zo toch de positie te kunnen bemachtigen. Wat we even niet moeten vergeten: meneer had een stalkwebsite gemaakt over moderators, waar meerdere mods geen zin in hadden, dreef toen zo ver zijn zin door dat hij zelf een jurist had gebeld :') om maar zijn gelijk te krijgen. Mensen hun persoonlijke wensen doen er niet toe, als hij maar gelijk heeft.

Ook nog een grappig feit: Het topic waar hier constant zoveel gezeik over is, DTS, heeft meneer ook deel aan genomen en zelfs een keer gewonnen. Maar nu zijn doel bereikt is mag het dicht en weg. Kan je niet serieus nemen dus :')
pi_188291530
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Pretendeert enige rol van betekenis te spelen in de hoop in de smaak te vallen bij mods om zo toch de positie te kunnen bemachtigen. Wat we even niet moeten vergeten: meneer had een stalkwebsite gemaakt over moderators, waar meerdere mods geen zin in hadden, dreef toen zo ver zijn zin door dat hij zelf een jurist had gebeld :') om maar zijn gelijk te krijgen. Mensen hun persoonlijke wensen doen er niet toe, als hij maar gelijk heeft.

Ook nog een grappig feit: Het topic waar hier constant zoveel gezeik over is, DTS, heeft meneer ook deel aan genomen en zelfs een keer gewonnen. Maar nu zijn doel bereikt is mag het dicht en weg. Kan je niet serieus nemen dus :')
:')

Het enige wat hij deed was een relevante post van @Flippiee herhalen door die post te quoten.. Dat staat hem gewoon helemaal vrij om te doen.
pi_188291612
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

:')

Het enige wat hij deed was een relevante post van @:Flippiee herhalen door die post te quoten.. Dat staat hem gewoon helemaal vrij om te doen.
Dat soort dingen moet je aan de mods overlaten, wat hij niet is. Wat @Antonov89 ook al aangaf :)
pi_188291809
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je aan de mods overlaten, wat hij niet is. Wat @:antonov89 ook al aangaf :)
Hoezo? Het staat hem vrij om een post van een mod te quoten.. Maar zelfs als het zo zou zijn dat hij dat aan de mods had moeten over laten, dan nog is het niet aan jou of @Antonov89 om daar iets over te zeggen. En al helemaal niet op de manier waarop jij dat deed.
pi_188291831
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 00:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoezo? Het staat hem vrij om een post van een mod te quoten.. Maar zelfs als het zo zou zijn dat hij dat aan de mods had moeten over laten, dan nog is het niet aan jou of @:antonov89 om daar iets over te zeggen. En al helemaal niet op de manier waarop jij dat deed.
Dat is een kwestie voor een moderator, die hebben die functie niet voor niets.
Voor verdere discussie nodig ik je graag uit in een topic dat daar voor bedoelt is.
pi_188291836
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 00:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoezo? Het staat hem vrij om een post van een mod te quoten.. Maar zelfs als het zo zou zijn dat hij dat aan de mods had moeten over laten, dan nog is het niet aan jou of @:antonov89 om daar iets over te zeggen. En al helemaal niet op de manier waarop jij dat deed.
Precies, pseudomodden is nergens voor nodig.

En daarmee is de discussie hier ook mee afgedaan.
  maandag 5 augustus 2019 @ 05:27:47 #275
131278 moemoe
#teampanda
pi_188292832
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:14 schreef murp het volgende:

In de week van 5AuG.

Xx
De week van 5 augustus is aangebroken.

Is de zomerstop van DTS voorbij? :B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')