quote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
IS DE UITZENDING SPANNEND?
Het is hier zo stil.
En terecht natuurlijk, datgene dat ze niet wilden dat je op de stream zag gaan ze natuurlijk nu niet in een tv-uitzending stoppen.quote:
Niets te zien geweest. Alleen jessie en merel zoenen en dat hij bezopen. En merel bracht hem naar bed.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
IS DE UITZENDING SPANNEND?
Het is hier zo stil.
Ze zitten nu weer saampjes in de boot.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets te zien geweest. Alleen jessie en merel zoenen en dat hij bezopen. En merel bracht hem naar bed.
hij trekt haar in bed, en ze doet gewiilig, dan zegt hij. ik heb je altijd knap gevonden, en dan een shot op Katiequote:Op maandag 4 maart 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niets te zien geweest. Alleen jessie en merel zoenen en dat hij bezopen. En merel bracht hem naar bed.
het was wel cute hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zitten nu weer saampjes in de boot.![]()
Lopen tenminste niet zo hard van stapel.
Komt vast nog wel een filmpje van.quote:
Ze kunnen wel enorm goed met elkaar opschietenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zij eerder dat ze 25 kilo te zwaar was
vind je het gek???quote:Op maandag 4 maart 2019 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen wel enorm goed met elkaar opschieten
Nee wel leuk.quote:
Wie waar hoe??quote:Op maandag 4 maart 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zei eerder dat ze 25 kilo te zwaar was
Lag Merel bij hem in bed? Ik kon helaas niet kijkenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij trekt haar in bed, en ze doet gewiilig, dan zegt hij. ik heb je altijd knap gevonden, en dan een shot op Katie
ja hij trok haar in bed, ze gaf gewillig mee, al roepend nee Jesquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Lag Merel bij hem in bed? Ik kon helaas niet kijken
Ik had ook niet verwacht dat het in de uitzending zou komen.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, datgene dat ze niet wilden dat je op de stream zag gaan ze natuurlijk nu niet in een tv-uitzending stoppen.
Ik vind het ook leuk.quote:
zouden ze gesekst hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hij trok haar in bed, ze gaf gewillig mee, al roepend nee Jes
Hij trok haar in bedquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Lag Merel bij hem in bed? Ik kon helaas niet kijken
Had zij trouwens gedronken.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hij trok haar in bed, ze gaf gewillig mee, al roepend nee Jes
GIng over het drinken van Jessie.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
En Brandon die tegen Jessie zei - Als je op je bek gaat, ga je wel hard,
Maar niets te zien...doofpot.
Waarschijnlijk gewoon een storing geweest en Jessie zou vast dingen hebben geroepen die niet kunnen dat zei hij ook op tv als ik dronken ben dan zeg ik dingen die niet kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
er was urenlang een streamlockvoor dit ?
Niets aan de hand dus , het ging alleen maar over het zuipen en zoenen, misschien was lotus wel weer uit haaar plaat gegaan en tijdens de gesprekken de dag erna maakte ik ero uit dat er ook met Tim iets was die avond.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
er was urenlang een streamlockvoor dit ?
En Jessie lag al om 10 uur op bed vertelde merel en christel de volgende morgen en de SL was tot een uur of 12.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niets aan de hand dus , het ging alleen maar over het zuipen en zoenen, misschien was lotus wel weer uit haaar plaat gegaan en tijdens de gesprekken de dag erna maakte ik ero uit dat er ook met Tim iets was die avond.
Misschien is ze iemand die niet hard van stapel loopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat hard to get spelletje van Merel trap ik niet meer in
nou ze denkt wel gelijk dat jan en alleman gelijk gek op haar isquote:Op maandag 4 maart 2019 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien is ze iemand die niet hard van stapel loopt.
Wat zeiden ze over lotus?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Adriaan gaat op Jessie stemmen, begrijp ik uit het gesprek tussen Merel en Jessie.
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En Jessie lag al om 10 uur op bed vertelde merel en christel de volgende morgen en de SL was tot een uur of 12.
nee adriaan heeft een uur terug nog gezegd dat die met 3 op tim gaatquote:Op maandag 4 maart 2019 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Adriaan gaat op Jessie stemmen, begrijp ik uit het gesprek tussen Merel en Jessie.
Nee, Adriaan wou zijn gal spuwen tijdens de stemmingen over Jessie, hij stemt nog steeds op Timquote:Op maandag 4 maart 2019 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Tegen Jessie?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:17 schreef IkFok het volgende:
[..]
nee adriaan heeft een uur terug nog gezegd dat die met 3 op tim gaat
Oké.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee, Adriaan wou zijn gal spuwen tijdens de stemmingen over Jessie, hij stemt nog steeds op Tim
Dus het was allemaal gelul in de ruimte, net wat ik dachtquote:Op maandag 4 maart 2019 20:17 schreef danaqui het volgende:
[..]dat dus, veel mensen roepen iets als ze gezopen hebben jja , dat gezeik dat Jessie iets gedaan heeft blegh nu blijkt maar weer wat een gelul allemaal,
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Dus het was allemaal gelul in de ruimte, net wat ik dacht
Politie was nog op het terrein gekomen, Jessie moest blazen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
de uitzending is nog onbetrouwbaarder dan de streams, er is opzettelijk iest weggehouden voor TV, en opzettelijk iets weggehouden, gewoon omdat het kon
Naar wie gaan de stemmen van Jens?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef snetje het volgende:
Jens: Dan blijf ik in zijn psychologisch veld zodat hij vertrouwen houdt in mij ...
CHristel.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Naar wie gaan de stemmen van Jens?
pfff denk je echt dat ik aan die ongein meedoe? ik bedoel waarom Mylene Jens Lotus zo boos waren is weggehoudenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Politie was nog op het terrein gekomen, Jessie moest blazen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier loopt de stream telkens vast als ik op een andere site loer.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:23 schreef snetje het volgende:
Dat kreeg ik niet mee ..teveel kabaal hier...
heb je dan niet meegekregen dat er iemand of meerdere mensen op het terrein zijn geweest. Dat is niet iets wat in de uitzending komtquote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
de uitzending is nog onbetrouwbaarder dan de streams, er is opzettelijk iets weggehouden voor TV, en opzettelijk iets weggehouden, gewoon omdat het kon
Ja en ook nog een arts voor bloedafnamequote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Politie was nog op het terrein gekomen, Jessie moest blazen.
Jens suggereerde datquote:Op maandag 4 maart 2019 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
heb je dan niet meegekregen dat er iemand of meerdere mensen op het terrein zijn geweest. Dat is niet iets wat in de uitzending komt
Hij zei dat dat lijkt met geen suggestie. Maar genoeg over die BSquote:
whatever idd, gedoe, heb niet niet met die hysterie meegedaan, flauw ditquote:Op maandag 4 maart 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij zei dat dat lijkt met geen suggestie. Maar genoeg over die BS
Waarom niet zeggen dan tegen Jens?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en Merel snappen Jens niet helemaal. Waarom niet gewoon op Tim om een statement te maken richting Tim.
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sorry maar wat ERik van de week over haar deed uitkwamen verdiend ook niet de schoonheidsprijswie goed doet, goed ontmoet is het toch? Vind het beide 2 nietszeggende personen en dan gooien ze ineens die dingen eruiit
Deze ook. Sniffff...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gewoon een aanfluiting. Zelfs niets over het schichtig gedrag van de anderen.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, datgene dat ze niet wilden dat je op de stream zag gaan ze natuurlijk nu niet in een tv-uitzending stoppen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Omdat ze nog steeds niet zeker weten of Jens te vertrouwen is. Zijn stemmen op Christel slaan natuurlijk ook nergens op.quote:
Tenzij er ineens een positieve publieksstem is zal hij zijn naam niet gaan zienquote:Op maandag 4 maart 2019 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie: Dan zit ik alleen nog met die publieksstem.
Nou jongen, maak je niet druk.
Ja die doet heel weinig zegt hij en om mocht Tim blijven zijn vertrouwen te blijven houden om hem te kunnen sturen.quote:
Ik vertrouw Jens voor geen meterquote:Op maandag 4 maart 2019 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en Merel snappen Jens niet helemaal. Waarom niet gewoon op Tim om een statement te maken richting Tim.
Hij leek nogal haast te hebben. Misschien wilde hij niet gezien worden op de boot.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt ik weet niet of dit het hele verhaal is, Merel is echt benieuwd. Jens had het zo moeten uitleggen tegen die twee zoals hij vanmiddag heeft gedaan tegen mylene.
Ja want als Tim dat had gezien had het vreemd over kunnen komen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij leek nogal haast te hebben. Misschien wilde hij niet gezien worden op de boot.
Ah oke.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds niet zeker weten of Jens te vertrouwen is. Zijn stemmen op Christel slaan natuurlijk ook nergens op.
Ja, idd een aanfluiting. Maar ik had het verwacht.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon een aanfluiting. Zelfs niets over het schichtig gedrag van de anderen.
En dat is weer in het straatje van Tim. Die wil als hij toch op de bank moet naast His en Chris.quote:
Ja, ik eigenlijk ook wel. Hoopte wel iets meer te weten te komen. Misschien komt dat nog wel, na de stemming.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, idd een aanfluiting. Maar ik had het verwacht.
Is toch raar dan zou Jens voor de show met Tim om moeten blijven gaan, 2 maanden lang tot de volgende stemmingquote:Op maandag 4 maart 2019 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die doet heel weinig zegt hij en om mocht Tim blijven zijn vertrouwen te blijven houden om hem te kunnen sturen.
Precies.. hij gaat op jessiequote:Op maandag 4 maart 2019 20:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds niet zeker weten of Jens te vertrouwen is. Zijn stemmen op Christel slaan natuurlijk ook nergens op.
Dat zal dan ook wel gebeuren zo.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dat is weer in het straatje van Tim. Die wil als hij toch op de bank moet naast His en Chris.
Dat is toch idioot dat ze dit niet laten zien? Het is real life. Toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel. Hoopte wel iets meer te weten te komen. Misschien komt dat nog wel, na de stemming.
Welneequote:
Heb je mijn post gelezen?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch idioot dat ze dit niet laten zien? Het is real life. Toch?
Tim wil met His en Chris op de bank. Dus wat welnee?quote:
Dat Jens niet op Tim stemtquote:Op maandag 4 maart 2019 20:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tim wil met His en Chris op de bank. Dus wat welnee?
Hij zou zich wel eens kunnen indekken voor zowel Jessie als Timquote:Op maandag 4 maart 2019 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jens speelt een spel. Jessie is daar van op de hoogtequote:Op maandag 4 maart 2019 20:38 schreef eskil het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar kereltje! Met zijn teddybeer
Hun versie. Smeerlappen! We worden gepiepeld.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch idioot dat ze dit niet laten zien? Het is real life. Toch?
Wacht wel af tot morgen, ben benieuwd!quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jens speelt een spel. Jessie is daar van op de hoogte
Het is 24 uur live daar er is wat gebeurd wat niet kon. Laat hetquote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hun versie. Smeerlappen! We worden gepiepeld.
Ik ook ik ga de deur niet uitquote:
Life bomen kijken ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is 24 uur live daar er is wat gebeurd wat niet kon. Laat het
Dat Jens zei dat er mensen op het terrein waren (SL) Dus er heeft er wat afgespeeld wat ook niet in de uitzending komt.quote:
06:00 morgenquote:
Merel is een onbetrouwbaar judaskind.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jens had toch gevraagd om het niet door te vertellen. En wat doet Merel alles aan Gerrit door lullen.
Gerrit zat toch ook in Project Eikel?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel is een onbetrouwbaar judaskind.
Ja, dat had ik gelezen. Ik vermoed dat Jens dit ook niet had mogen zeggen maar dat hij zijn klep niet kon houden.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Jens zei dat er mensen op het terrein waren (SL) Dus er heeft er wat afgespeeld wat ook niet in de uitzending komt.
Ja kloptquote:Op maandag 4 maart 2019 20:44 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Gerrit zat toch ook in Project Eikel?
Dat joch is echt een spelletje aan het spelen. Zo onbetrouwbaar als het weer.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap wel dat ze twijfelt over Jens op dit moment. Ik vind het ook niet logisch wat hij nu doet. Maarja ik lees het allemaal morgen wel als ik thuis ben.
Ja, kontekruiper judasgebroed nummer ...quote:Op maandag 4 maart 2019 20:44 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Gerrit zat toch ook in Project Eikel?
Vanmiddag gaf hij aan dat hij heel graag wilde dat Tim weg ging. Mylene zei dat ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Heerlijk wat Jens doet, schijt aan Jessie en zijn vriendinnetje![]()
Precies.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hun versie. Smeerlappen! We worden gepiepeld.
Mylene 2 zei ze vanmiddag en 1 op jessie.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:50 schreef eskil het volgende:
[..]
Gerrit, Merel, Adriaan, His, Chris, Jessie en wie nog meer?
Ahh oke, wordt spannendquote:Op maandag 4 maart 2019 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mylene 2 zei ze vanmiddag en 1 op jessie.
Gerrit is wel ok qua stemmenquote:
Als dit zo is loopt ie helemaal met z\n borst vooruit pppfffquote:Op maandag 4 maart 2019 20:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
TimTim gaat echt niet naar huis, 1 van de weinige spraakmakers in dit dooie programma
Ja, ik ook.... Er zijn zóveel mogelijkheden.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gok het ook hoor, maar meestal is het rond die tijd. Vind het best spannend dit keer. Jij?
Op de site heeft hij tegen shelley gezegd dat hij niet op Tim gaat maar gaat verdelen. Dat geeft dus morgen weer een hoop herrie tussen die twee na het stemmen.quote:
Nee. Gerrit is niet geswitcht, maar hij vertrouwt Shelley voor geen meter. Hij weet/vermoedt dat zij alles aan Tim door brieft.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:07 schreef Hagenesie het volgende:
Gaan Chris en His nu heel laf op Erik stemmen?
Klopt. Maar ze blijven voor zover ik weet verder wel bij hun 3x op Tim.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:08 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Nou ze vinden nu beide dat hij niet in de groep past. Hiske zegt, hij hoort hier niet thuis.
Als ze d'r eigen derrière willen redden, zou dat voor hun een goede zet zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:07 schreef Hagenesie het volgende:
Gaan Chris en His nu heel laf op Erik stemmen?
Oke, ik viel ook midden in het gesprek. Hoop dat ze bij Tim blijven.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze blijven voor zover ik weet verder wel bij hun 3x op Tim.
Maar ze hebben het er nu over of ze hem morgen nog wel dingen mee willen geven tijdens het stemmen of niet
Denk ook dat Erik gaat. Tim moet natuurlijk blijven.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
TimTim gaat echt niet naar huis, 1 van de weinige spraakmakers in dit dooie programma
Denk eerder Chris/His want volgens mij krijg Erik geen tot weinig stemmenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ook dat Erik gaat. Tim moet natuurlijk blijven.
Die krijgt geen stemmenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ook dat Erik gaat. Tim moet natuurlijk blijven.
Weet ze dat ze stemmen van hem gaat krijgen?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:18 schreef Zeyina het volgende:
Ik hoorde net nog Brandon zeggen. Ik ga 2 op Chris. Want 3 vind ik te veel. Ze heeft in het aller begin wel voor de groep gekookt he
Hij heeft toch al eerder op haar gestemd?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:18 schreef Zeyina het volgende:
Ik hoorde net nog Brandon zeggen. Ik ga 2 op Chris. Want 3 vind ik te veel. Ze heeft in het aller begin wel voor de groep gekookt he
Volgens mij niet. Ik dacht dat ze vandaag zei tegen Hiske: Brandon op mij? Neeee dat gaat hij nooit doenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet ze dat ze stemmen van hem gaat krijgen?
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht dat ze vandaag zei tegen Hiske: Brandon op mij? Neeee dat gaat hij nooit doen
Brandon is onzichtbaar.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Ik bedenk net. Brandon wilt gewoon als enige nog binnen zijn die er vanaf aller eerste begin is.
Dat kon best wel eens zijn 'beredenering' zijn. Hoewel hij dat nooit hard op zal zeggen
Christel is de enige nog,naast Brandon, die ook op 31-5 binnen kwam
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Hoop dat Brandon een publieksstem krijgt. Volgens mij hebben veel mensen op hem gestemd.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Ik bedenk net. Brandon wilt gewoon als enige nog binnen zijn die er vanaf aller eerste begin is.
Dat kon best wel eens zijn 'beredenering' zijn. Hoewel hij dat nooit hard op zal zeggen
Volgens mij ook. Zag zijn naam heel veel voorbij komen op Uto sitequote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Hoop dat Brandon een publieksstem krijgt. Volgens mij hebben veel mensen op hem gestemd.
Had ik niet eens over nagedacht. Ik zie het hem zo doen. Enge jongen met zijn hypocriete gedrag.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Ja daar zag ik het ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zag zijn naam heel veel voorbij komen op Uto site
Ik heb er niet aan gedacht. Dat heilig boontje is zo onzichtbaar dat zijn naam niet eens een belletje doet rinkelen. Heb nu op Mylene gestemd.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zag zijn naam heel veel voorbij komen op Uto site
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het bier. Enige waar hij nog voor rechtop gaat zitten volgens mij.
Die man ligt bijna de hele dag in zijn bed
Hij was laatst al 'grappig' aan het doen, dat hij eigenlijk de langst zittende was, want Christel is buiten de poort geweest, dus die uren gaan er af.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Had ik niet eens over nagedacht. Ik zie het hem zo doen. Enge jongen met zijn hypocriete gedrag.
Nou... rechtop....quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk dit!quote:Op maandag 4 maart 2019 21:31 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef valt weer ff flink door de mand.
Jessie heeft 'm aardig door.
Ik heb op Hiske gestemdquote:
arme his is helemaal over der toeren als ze die krijgtquote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb op Hiske gestemdMaar hier kan ik ook mee leven.
Ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb op Hiske gestemdMaar hier kan ik ook mee leven.
Ze zal hem helaas niet krijgen vermoed ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
arme his is helemaal over der toeren als ze die krijgt
99% van de schuimpjes stemmen al op hemquote:
Nee. Ik denk Tim, Franny en Brandonquote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze zal hem helaas niet krijgen vermoed ik.
Jonge MANquote:Op maandag 4 maart 2019 21:35 schreef rowan634 het volgende:
tim: lul niet zo stom man!
jessie: kijk het maar terug!
Wat is die Tim toch verschrikkelijk domquote:Op maandag 4 maart 2019 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Hou maar op Jessie, hij snapt het niet en wil het niet snappen....
zo oprechtquote:Op maandag 4 maart 2019 21:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Snel gegaan. Hoe oprecht zou het zijn?
[ link | afbeelding ]
Wat erg. Het is bijna zielig. Laat die man toch naar huis gaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
hij kan zelf de poort uitgaanquote:Op maandag 4 maart 2019 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat erg. Het is bijna zielig. Laat die man toch naar huis gaan.
In plaats van een petertje een lotusjequote:Op maandag 4 maart 2019 21:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij kan zelf de poort uitgaan
niet weer een stemming laten verpesten door zo'n kneus
Wat is zij eigenlijk van plan te gaan doen daar. Alleen opdrachten voor modellenwerk?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook een vreselijk wijf die Mylene zeg man man
Nu met ME graagquote:Op maandag 4 maart 2019 21:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In plaats van een petertje een lotusje
Jens neukenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Wat is zij eigenlijk van plan te gaan doen daar. Alleen opdrachten voor modellenwerk?
Ze heeft een vriendje maar niet meer denk ik. En dat kan toch? Moet het altijd neuken zijn als je met iemand goed kanquote:
Daar meestal welquote:Op maandag 4 maart 2019 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje maar niet meer denk ik. En dat kan toch? Moet het altijd neuken zijn als je met iemand goed kan
Ohquote:
Erik fluit als het niet goed gaatquote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef rowan634 het volgende:
met erik gaat het goed, zegt ie tegen tim
Zijn hoofd wiebelt alle kanten opquote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim oogt heel gespannen........Voelt de bui al hangen...
Die kutbomen ook!quote:
Morgen niet. En volgende week ook niet though...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Brandon zei dat hij denkt dat Chris naar huis zou gaan als ze op de bank zit en SL, nou die is morgen weg dus![]()
![]()
Oh ja je hebt gelijk, maar als Tim weg gaat waar komt het entertainment dan vandaan?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen niet. En volgende week ook niet though...
Je weet dat alles wat jij zegt een onzekere factor heeftquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen niet. En volgende week ook niet though...
Er komen altijd weer nieuwe of andere schuiven door die hier voor gaan zorgen...quote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk, maar als Tim weg gaat waar komt het entertainment dan vandaan?
Van de drie nieuwen die komen gaanquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk, maar als Tim weg gaat waar komt het entertainment dan vandaan?
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komen altijd weer nieuwe of andere schuiven door die hier voor gaan zorgen...
Dat mogen wel hele aparte figuren zijn dan, zin inquote:
iedereen is vervangbaarquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Gerrit?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef Hagenesie het volgende:
Is al bekend wie het morgen presenteert?
Dan ontstaat er sowieso een nieuwe dynamiekquote:Op maandag 4 maart 2019 21:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
[..]
Dat mogen wel hele aparte figuren zijn dan, zin in
Tim is wel een topper he? Die gaat los na de stemmingenquote:
Gerrit heeft eindelijk medestanders vanuit angst en dat wil hij niet kwijt.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit vind het niet fijn dat His en Chris op de bank komen door Jens want hij heeft een chille band met ze, Jessie heeft er schijt aan en vind het prima dat hij daardoor van de bank word gehouden![]()
![]()
![]()
Kijk die vieze mond.quote:
Gerrit hoeft zich helemaal geen zorgen te maken. Dat weet hij zelf ookquote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit heeft eindelijk medestanders vanuit angst en dat wil hij niet kwijt.
Dan moet Hiske maar gaan.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Zeyina het volgende:
Nu niet, maar hij wil het zo houden, daar heb ik het over (de smeerlap).quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerrit hoeft zich helemaal geen zorgen te maken. Dat weet hij zelf ook
Die piest ook altijd ernaast.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef juul. het volgende:
Ach arme Brandon, wat had hij graag in de schoenen van Jensie gestaan, na na na na na
Ok Smeerlapquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu niet, maar hij wil het zo houden, daar heb ik het over (de smeerlap).
Enige manier dat hij een vriendin krijgt is als zij alle moeite doet want zelf zal hij nooit de eerste stap makenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef juul. het volgende:
Ach arme Brandon, wat had hij graag in de schoenen van Jensie gestaan, na na na na na
Nah dat valt wel mee, Brandon heeft het meeste last van de camera's hij is niet zichzelf. Loopt rond met een rare smile op zijn porumquote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Enige manier dat hij een vriendin krijgt is als zij alle moeite doet want zelf zal hij nooit de eerste stap maken![]()
Hij is gewoon niks voor een TV programma wat om pure entertainment draaitquote:Op maandag 4 maart 2019 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat valt wel mee, Brandon heeft het meeste last van de camera's hij is niet zichzelf. Loopt rond met een rare smile op zijn porum
Die staat open over een paar dagen.quote:
Gerrit heeft al veel langer wel goed contact met His en met name Chrisquote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit heeft eindelijk medestanders vanuit angst en dat wil hij niet kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |