Wie waar hoe??quote:Op maandag 4 maart 2019 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zei eerder dat ze 25 kilo te zwaar was
Lag Merel bij hem in bed? Ik kon helaas niet kijkenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij trekt haar in bed, en ze doet gewiilig, dan zegt hij. ik heb je altijd knap gevonden, en dan een shot op Katie
ja hij trok haar in bed, ze gaf gewillig mee, al roepend nee Jesquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Lag Merel bij hem in bed? Ik kon helaas niet kijken
Ik had ook niet verwacht dat het in de uitzending zou komen.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, datgene dat ze niet wilden dat je op de stream zag gaan ze natuurlijk nu niet in een tv-uitzending stoppen.
Ik vind het ook leuk.quote:
zouden ze gesekst hebbenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hij trok haar in bed, ze gaf gewillig mee, al roepend nee Jes
Hij trok haar in bedquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Lag Merel bij hem in bed? Ik kon helaas niet kijken
Had zij trouwens gedronken.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hij trok haar in bed, ze gaf gewillig mee, al roepend nee Jes
GIng over het drinken van Jessie.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
En Brandon die tegen Jessie zei - Als je op je bek gaat, ga je wel hard,
Maar niets te zien...doofpot.
Waarschijnlijk gewoon een storing geweest en Jessie zou vast dingen hebben geroepen die niet kunnen dat zei hij ook op tv als ik dronken ben dan zeg ik dingen die niet kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
er was urenlang een streamlockvoor dit ?
Niets aan de hand dus , het ging alleen maar over het zuipen en zoenen, misschien was lotus wel weer uit haaar plaat gegaan en tijdens de gesprekken de dag erna maakte ik ero uit dat er ook met Tim iets was die avond.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
er was urenlang een streamlockvoor dit ?
En Jessie lag al om 10 uur op bed vertelde merel en christel de volgende morgen en de SL was tot een uur of 12.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niets aan de hand dus , het ging alleen maar over het zuipen en zoenen, misschien was lotus wel weer uit haaar plaat gegaan en tijdens de gesprekken de dag erna maakte ik ero uit dat er ook met Tim iets was die avond.
Misschien is ze iemand die niet hard van stapel loopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat hard to get spelletje van Merel trap ik niet meer in
nou ze denkt wel gelijk dat jan en alleman gelijk gek op haar isquote:Op maandag 4 maart 2019 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien is ze iemand die niet hard van stapel loopt.
Wat zeiden ze over lotus?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Adriaan gaat op Jessie stemmen, begrijp ik uit het gesprek tussen Merel en Jessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |