quote:Op maandag 4 maart 2019 15:38 schreef Voxs het volgende:
O help nu komt dat soort in mijn 'aanbevolen'.
Ze galmen nu beiden door mijn hoofd. Eisbar en Big mouth strikes again is dan een betere combiquote:Op maandag 4 maart 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeee! Van hetzelfde laken een pak.
Totoquote:
Kutbandje.quote:
Veel te warm. 19,5.quote:
Hier ook, exact.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kutbandje.
Goede muzikanten, maar kutmuziek.
Als Mo_Muffin het zegt dan is het zo.quote:
Helaas, het is niet anders.quote:
Heb je al radio gedraaid op de stream?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helaas, het is niet anders.
Wist je dat ze op MJ's most iconic albums de muzikanten waren?
Welk album was dat? Ik heb er wel eens van gehoord maar ik kon het niet vinden.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helaas, het is niet anders.
Wist je dat ze op MJ's most iconic albums de muzikanten waren?
Nehquote:Op maandag 4 maart 2019 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als Mo_Muffin het zegt dan is het zo.
Thriller en Bad.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welk album was dat? Ik heb er wel eens van gehoord maar ik kon het niet vinden.
de meningen zijn verdeeld, we zijn aan het denkenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:25 schreef Voxs het volgende:
Fann, qua bank, als je dan toch moet kiezen tussen rood en zwart: de zwarte.
Vind het mooier bij je blauwtinten. En model is mooier. Of is het 't zelfde ..even kijken nog.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
de meningen zijn verdeeld, we zijn aan het denken
De zwarte nemen en dan de zittingen zelf ff met een spuitbus rood kotsen.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Een bank moet lekker zitten dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
die zwarte vond ik ook wel mooier van model .... die rode is misschien toch wel een beetje lomperquote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vind het mooier bij je blauwtinten. En model is mooier. Of is het 't zelfde ..even kijken nog.
Zal rood niet gaan vervelen? Zwart is dan weer erg zwaar..quote:Op maandag 4 maart 2019 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die zwarte vond ik ook wel mooier van model .... die rode is misschien toch wel een beetje lomper
én écht leer... dat is misschien ook wel beter![]()
ze hadden hem niet in rood
ja, het moet online........ alle winkels waar ze zijn geweest brengen het niet naar bovenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bank moet lekker zitten dat is het belangrijkste.
Dat is een dus leren bank en die rode niet? Of andersom?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:58 schreef FANN het volgende:
Meer mijn vintage dekens fleur die zwart bank wel weer op, dat scheelt ook
En plak.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou voor de zwarte kiezen, maar geen leer, want koud![]()
* Deisyy is een koukleum
onder anderequote:Op maandag 4 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja, met blote benen op je warme bank.
dat is juist het probleemquote:Op maandag 4 maart 2019 15:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een dus leren bank en die rode niet? Of andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flinke tochtgatenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
onder andere
Deze is ook wel aardig
[ afbeelding ]
Maar een plofbank is vaak toch prettiger.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is juist het probleem![]()
nepleer gaat niet zolang mee... dus dan moet ik toch die dekens erop leggen, en eigenlijk wil ik dat niet.... want stoffig enzo,,,
;echt leer is dan beter, maar die is zwart.... een beetje saai.... maar die is sierlijker...
snap je?![]()
Persoonlijk zou ik toch voor leer gaan. Koud en plak of niet. De zwarte dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Had ik nog niet eens aan gedacht.quote:
ja ik denk dat het die ook wel wordt, geen stoffige dekens meer... die liggen er alleen op omdatquote:Op maandag 4 maart 2019 16:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik toch voor leer gaan. Koud en plak of niet. De zwarte dus.
ik heb allergie voor huisstofmijtquote:Op maandag 4 maart 2019 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou voor de zwarte kiezen, maar geen leer, want koud![]()
* Deisyy is een koukleum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |