Ik ben hier met vlagen en ben soms ook weer tijden weg.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Boeit ook niet, je deugt.
Leuk dat je er weer bent ook.
I know...ik ben trouw, maar soms wordt het zelfs mij teveel.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier met vlagen en ben soms ook weer tijden weg.
Ligt een beetje aan de spirit die er hier hangt, zeg maar...
In het begin dus niet, toen was alleen Liam degene die on stage geluid produceerde.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze hebben hadden Liam, plus een live drummer, soms een gitarist erbij en dan Leroy, Maxim en wijlen Keith....
Ik dus ook, je weet onderhand wel dat ik van puur hou.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het begin dus niet, toen was alleen Liam degene die on stage geluid produceerde.
Later werd het wat meer een band en om eerlijk te zijn vond ik dat jammer...
Die gitaren kan je zelf inspelen en in samples stoppen.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Gevonden, was alweer in 1994 en toen heette het huidige Metropolis festival in r'dam nog Parkpop...
http://www.theprodigyontour.com/?p=625
Ach, er worden zoveel gitaarpartijen van soms tientallen minuten opgenomen, dan lukt zo'n kort stukje ook wel...quote:Op maandag 4 maart 2019 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gitaren kan je zelf inspelen en in samples stoppen.
Heb je wel een goede mic nodig.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er worden zoveel gitaarpartijen van soms tientallen minuten opgenomen, dan lukt zo'n kort stukje ook wel...
Zo lang bezig geweest?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef Voxs het volgende:
Oi ik heb goed geschilderd vandaag!Happy en uitgeput wel.
Tekening + eerste onderschildering: van 9,30 tot net. Uitgeputte concentratie.quote:
Da's bizar lang aan één stuk.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tekening + eerste onderschildering: van 9,30 tot net. Uitgeputte concentratie.
Tja, zo gaat datquote:
Maffigheid.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
PM envelop blijft geel en op 1 ongelezen bericht staan, maar die is er heul nie.
quote:Op maandag 4 maart 2019 15:22 schreef Voxs het volgende:
The prodigy even luistern, bizar hoe ik enkel Firestarter voor de geest kan halen.
Ben ook meer van Underworld en The Chemical Brothers.
Misschien wel de lekkerste trackquote:
De beste combinatie.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:16 schreef Voxs het volgende:
Zag ze eens, samen met Underworld, op lowlands. Dat was een feest!
quote:
TUDUDUDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op maandag 4 maart 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klik ik per ongeluk The Final Countdown aan net.![]()
Nu zit het verd*** ook in mijn hoofd.quote:
Druk je toch al weg bij hen intro?quote:
Uiteraard, maar toen had het al lang en breed toegeslagen.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Druk je toch al weg bij hen intro?
Ik vind dat je een straf verdiend hebt.quote:
Deze voor Lucky danquote:Op maandag 4 maart 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat je een straf verdiend hebt.
Tering.quote:
Mooie straf toch?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat je een straf verdiend hebt.
Neeeeeeeeee! Van hetzelfde laken een pak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |