Spreken is zilver zwijgen is ...quote:Op maandag 4 maart 2019 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou zo vaak mijn mond, als ik zou zeggen wat ik echt denk dan stoot ik mensen voor het hoofd, en dat wil ik niet.
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spreken is zilver zwijgen is ...
Ik houd ook vaak dingen voor mij.
Elk nummer is toepasselijk.quote:
Keith was aanvankelijk slechts 1 van de 3 dansers/brullers, nog geen zanger/mede componist. Vandaar...quote:
Ik had Charly al gepost.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keith was aanvankelijk slechts 1 van de 3 dancers/brullers, nog geen zanger/mede componist. Vandaar...
Liam Howlett was 'the man', die alles (zoveel mogelijk analoog) deed, de rest waren dansers, frontmannen en brullers.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keith was aanvankelijk slechts 1 van de 3 dancers/brullers, nog geen zanger/mede componist. Vandaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Liam Howlett was 'the man', die alles (zoveel mogelijk analoog) deed, de rest waren dansers, frontmannen en brullers.Yep, tijdens Parkpop kwam er voor het concert ook alleen maar een tafeltje op wieltjes met daarop een bak electronica het podium op waar Liam compleet achter verstopt was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxim, Leroy en Keith stonden voor dat tafeltje en waren alleen maar aan het brullen en stuiteren.
Optreden duurde een klein uurtje, toen was het al flink opgerekte materiaal op...
Mooie tijd.
Hier nog een berg van die wegwerp krengen. Als je ergens snel van open wil liggen is dat een aanrader.quote:
Ik zie alles.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, tijdens Parkpop kwam er voor het concert ook alleen maar een tafeltje op wieltjes met daarop een bak electronica het podium op waar Liam compleet achter verstopt was.
Maxim, Leroy en Keith stonden voor dat tafeltje en waren alleen maar aan het brullen en stuiteren.
Optreden duurde een klein uurtje, toen was het al flink opgerekte materiaal op...
Mooie tijd.
In een weelderige haardos, hoe lang of kort ook, moet je dan ook investeren...quote:Op maandag 4 maart 2019 14:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier nog een berg van die wegwerp krengen. Als je ergens snel van open wil liggen is dat een aanrader.
Ik ga soms nog helemaal los.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een weelderige haardos, hoe lang of kort ook, moet je dan ook investeren...
Boeit ook niet, je deugt.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wat betreft niet zo heel veel meer om los te gooien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |