Heeft ze niet lang op die hometrainer gezeten of wel? Ze kan het wel gebruiken!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:58 schreef Jemoederniet het volgende:
En maar achter Jessie aanhobbelen.
[ afbeelding ]
Eric moet haar atelier afbouwenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Chris ook niet. Eric wil naar huis rn dat heeft ze (volgens mij) niet door.
Die 'kinderen' zijn volwassen hoor.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga nergens heen, dit is mijn plekkie hier, zegt de moeder van twee kinderen.
Tim had tegen Erik gezegd dat als Chris en His naast hem op de bank komen hij meer kans maakt om te gaan.
Je trapt er niet in he, zegt Chris,
Deelnemers van de Duitse Utopia hebben verteld dat het zo gegaan is met nomineren.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er soms wel op dat ze gestuurd worden.
Vaker hoorde je iemand zeggen: ik wilde op een ander stemmen. In Uto1 al.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er soms wel op dat ze gestuurd worden.
Dus moet je zorgen dat je als laatste in zijn oor zit.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Erik kan gelijk niet meer helder nadenken als er iemand hem probeert te manipuleren.
Dus datquote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske liegt nu, want als Tim op de bank zit, dan is de kans in dat geval groot dat Tim gaat.
Het maakt dus weldegelijk uit wie er verder op de bank zit, als er iemand weg wil.
Dat dus.:Ligt er ook maar net aan wie er op dat moment graag weg wil.Ik heb het vermoeden dat het Erik zijn tijd nu is.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onhandig.
Vooraf moeten ze bij de productie hun stemkeuze bekendmaken, zodat ze niet kunnen veranderen tijdens het nomineren.
En het zou mij niet verbazen als ze dan te horen krijgen dat ze maar iemand anders moeten noemen.
Die man wordt helemaal gek van die lui daar.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is helemaal niet met het spel bezig dus iedereen kan hem zó weer omlullen.
En hij zegt er achteraan...maar het heeft geen zin.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vaker hoorde je iemand zeggen: ik wilde op een ander stemmen. In Uto1 al.
Dat doet Hiske al vanaf dag 1, zelf niks geven maar wél van een ander willen hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
His wil niet zeggen op wie ze stemt ze draait er altijd om heen
Maar ze wil wel weten op wie andere stemmen
Moet hij dan ook niet zeggen, want dan denken ze .. okay...quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef Dotteke het volgende:
Erik weet zeker wat ik wil, als het niet lukt op de bank dan ga ik op een andere manier, zegt Erik
Hij valt wel in de schuim doelgroep van Utopia...het is de vleesgeworden persoonlijkheid van het schuim.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Erik is te simpel om te snappen hoe er gestemd moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |