???quote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
@:zeer
@:hoink581
@:working_class_hero
@:le_professeur
@:drug
@:zosk
Ernstig mad.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef Solotov het volgende:
[..]
Die kneus is wel de meest sneue en geforceerde act
Als cachet mij maar leuk vindtquote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik word ook niet wijs uit haar posts, lijkt wel alsof ze een hersenbloeding ofzo heeftquote:
Ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Netjes gehandeld. Ik ben benieuwd of we nog een deel 3 gaan krijgen.
Ah jammer dus nog niet geheel oprecht.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja kweenie ik heb wel een soft spot voor ons Aber dus ik kan daar niet unbiased naar kijken.
Eens. Als persoon mag ik hem wel maar dat geforceerde is wel echt tenenkrommend maar daar zal die het ook wel om doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef Solotov het volgende:
[..]
Stop nou maar gewoon niemand vind het leuk.quote:
Hoe doe je dat als man?quote:
Netjes dat je zo reageert op zijn achter de elle bogen sneerquote:
Dus als ik zeg dat je onzin lult dan is het geen actquote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Als persoon mag ik hem wel maar dat geforceerde is wel echt tenenkrommend maar daar zal die het ook wel om doen.
[..]
Stop nou maar gewoon niemand vind het leuk.
Niet eerlijk tegen jezelf.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Juist wel, kijk hoe eerlijk ik over mijn beperkingen ben.
Ik ben geen boksbal natuurlijk hequote:Op maandag 4 maart 2019 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Netjes dat je zo reageert op zijn achter de elle bogen sneer
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet, dus het blijft bij een wens naar ik vrees.
haha huhquote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je kan ook gewoon een orgasme krijgen natuurlijk haha
Wat jij wil, azpiquote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat je onzin lult dan is het geen act
Ja want dat is echt grappig idd hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Als persoon mag ik hem wel maar dat geforceerde is wel echt tenenkrommend maar daar zal die het ook wel om doen.
[..]
Stop nou maar gewoon niemand vind het leuk.
Dick Strokelyquote:
Ik kan achter mijn daden staan maar het toch vervelend vinden dat iemand zich aan mijn gedrag ergert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |