Ik ben geen boksbal natuurlijk hequote:Op maandag 4 maart 2019 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Netjes dat je zo reageert op zijn achter de elle bogen sneer
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet, dus het blijft bij een wens naar ik vrees.
haha huhquote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je kan ook gewoon een orgasme krijgen natuurlijk haha
Wat jij wil, azpiquote:Op maandag 4 maart 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat je onzin lult dan is het geen act
Ja want dat is echt grappig idd hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Als persoon mag ik hem wel maar dat geforceerde is wel echt tenenkrommend maar daar zal die het ook wel om doen.
[..]
Stop nou maar gewoon niemand vind het leuk.
Dick Strokelyquote:
Ik kan achter mijn daden staan maar het toch vervelend vinden dat iemand zich aan mijn gedrag ergert.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:40 schreef Solotov het volgende:
Wordt met de post een grotere mongool met z'n tekenfilmpje
Ingewikkeldquote:Op maandag 4 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan achter mijn daden staan maar het toch vervelend vinden dat iemand zich aan mijn gedrag ergert.
Die goed in het leven wat? Zeg het me!quote:Op maandag 4 maart 2019 13:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke TARDIS. krijgen we dan te zien? De vrolijke wulpse jongen die goed in het leven?
Wat homofiel weerquote:Op maandag 4 maart 2019 13:22 schreef HPLC het volgende:
Ik mis mijn echte mannen @:Der_Mann en @:Catkiller
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die goed in het leven wat? Zeg het me!
Dat is geheel omvattendquote:Op maandag 4 maart 2019 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die goed in het leven wat? Zeg het me!
Lief en terecht.quote:
Ik kijk toe hoe hij en die dikzak tekeer gaan.quote:
Niceeequote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kijk toe hoe hij en die dikzak tekeer gaan.
Waarom ben je er zo weinigquote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kijk toe hoe hij en die dikzak tekeer gaan.
Ben super succesvol in het leven daarom ben ik hier weinig in tegenstelling tot sommige blauwe users.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben super succesvol in het leven daarom ben ik hier weinig in tegenstelling tot sommige blauwe users.
Oh heb je ook een huis geërfdquote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben super succesvol in het leven daarom ben ik hier weinig in tegenstelling tot sommige blauwe users.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan grote bedrijven die alles en iedereen aannemen
Ja zo krijg ik nooit die begeerde uitkeringquote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef Kiid het volgende:
Dan ken ik nog wel iemand.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef Kiid het volgende:
Maar wat bedoel je precies? als alle grote bedrijven iedereen aan namen dan waren er geen kleinere bedrijven en die zijn er wel gewoon dus je stelling is incorrect.quote:
Braddie schaar ik niet echt onder de mensen die kunnen werken. Hij kan nauwelijks zijn bed nog uitkomen met dat lichaamquote:
Het is hier geen WGR. Laat mij gewoon eens mijn frustratie delen vriendquote:Op maandag 4 maart 2019 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je precies? als alle grote bedrijven iedereen aan namen dan waren er geen kleinere bedrijven en die zijn er wel gewoon dus je stelling is incorrect.
Het is hier ook geen ONZ.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is hier geen WGR. Laat mij gewoon eens mijn frustratie delen vriend
Geen iPhone zeker?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:57 schreef Kiid het volgende:
Heb nieuwe update op mijn telefoon en het bevat mij allerminst. Alles ziet er anders uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |