Ah ja, ik vermoedde al zoiets.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, op zondagavond ben ik bij Mutti. Daar vond het incident plaats.
krijg je wel slachtofferhulp?quote:Op maandag 4 maart 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, op zondagavond ben ik bij Mutti. Daar vond het incident plaats.
iik snapte het erst nietquote:Op maandag 4 maart 2019 00:15 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe de acropolis beklimmen![]()
doei doei
Het waren wel mooie beelden. Een beetje sci-fi achtig soms. Zo'n Dragon is wel een klein ding vergeleken met de Space Shuttle:quote:Op maandag 4 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah ja, ik vermoedde al zoiets.
Heb je vanochtend genoten?
Komt goed uit, moet nog een boel in elkaar zetten.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een klote weer de komende dagen zeg.
Wat ik ook probeer kom er niet meer vanaf.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het oorspronkelijke idee achter het huwelijk, geloof ik.
Dikke PC's bouwen?quote:Op maandag 4 maart 2019 00:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Komt goed uit, moet nog een boel in elkaar zetten.
Een Facebookfriendin was helemaal lyrisch, die had zitten applaudisseren.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Het waren wel mooie beelden. Een beetje sci-fi achtig soms. Zo'n Dragon is wel een klein ding vergeleken met de Space Shuttle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Musk is met dat ding rechts bezig.
Misschien kun je de Polizei anrufen?quote:Op maandag 4 maart 2019 00:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar ik willt dat zij daar nog zit
Die heb ik weleens op bezoek.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je de Polizei anrufen?
quote:Op maandag 4 maart 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je de Polizei anrufen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |