Ik waaide bijna weg.quote:
quote:
Bietje druk, maar dat is juist leuk en bij jou ?quote:
Ja goed, ook lekker bezig. Ben erg in mijn nopjes, heb tot nu toe nog geen uitval van cavia's gehadquote:Op maandag 4 maart 2019 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bietje druk, maar dat is juist leuk en bij jou ?
Hoeveel heb je er nu momenteel?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, ook lekker bezig. Ben erg in mijn nopjes, heb tot nu toe nog geen uitval van cavia's gehad
Een 60, normaal overlijden er in de winter altijd wel 2 a 3, maar ze doen het erg goed momenteel. kan wel zeggen dat die sirocco poeder een succes isquote:Op maandag 4 maart 2019 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu momenteel?
Oreo's achterpootjes beginnen nu een beetje met uitvallen, daar had ze al wel eerder last van, maar ze sleept ze nu een soort van over de grond :/
En je bent nu gestopt met fokken, toch ?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een 60, normaal overlijden er in de winter altijd wel 2 a 3, maar ze doen het erg goed momenteel. kan wel zeggen dat die sirocco poeder een succes is
Nee hoor.quote:
Klopt, geen jongen meer, heb de beertjes laten castreren.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je bent nu gestopt met fokken, toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft Oreo dan? een tekort of een zenuw klem?
quote:Op maandag 4 maart 2019 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, geen jongen meer, heb de beertjes laten castreren.
Kijk eens wat een snoepie, ze zit eindelijk weer fatsoenlijk in het haarWat een lieve pruik op pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft Oreo dan? een tekort of een zenuw klem?![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb geen idee, ze krijgt elke dag een vit C tabletje en groenten..
Misschien moet ik weer eens langs die Belgische caviadokter, want de vorige keer heeft ze haar ook ook zo goed geholpen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Eva Stoffels toch? Ja is namelijk wel heel apart. Oreo eet verder wel goed en is vrolijk?quote:Op maandag 4 maart 2019 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een lieve pruik op pootjes![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb geen idee, ze krijgt elke dag een vit C tabletje en groenten..
Misschien moet ik weer eens langs die Belgische caviadokter, want de vorige keer heeft ze haar ook ook zo goed geholpen.
Begrijp niet dat mensen met zo'n beest naar een dierenarts gaan. Voor paar euro heb je een nieuwequote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef HPLC het volgende:
zo snel ging het nog nooit doordeweeks over cavia's
Klopt, ook een apart mens, maar zeer kundigquote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Eva Stoffels toch? Ja is namelijk wel heel apart. Oreo eet verder wel goed en is vrolijk?
Ben er nog nooit geweest, maar las wel eens wat over haar op het forum. Haha dat doe ik ook altijd, als ik dan toch naar de dierenarts ga neem ik de anderen ook even mee, intree is dan toch al betaaldquote:Op maandag 4 maart 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ook een apart mens, maar zeer kundig![]()
Oreo is zeer levendig en met 6 jaar speelt ze nog met takken en jaagt ze Cloud weg enzAlleen dat lopen ziet er een beetje raar uit, ze komt nog wel heel snel vooruit, maar het kan geen kwaad om het eens te onderzoeken, kan gelijk heel de bups weer mee voor een APK
Het is ook niet echt weer voor het strandjequote:Op maandag 4 maart 2019 08:45 schreef HPLC het volgende:
zo snel ging het nog nooit doordeweeks over cavia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |