Gemistquote:
Weet je hoeveel delen daarvan zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:37 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
In het dodetopic staat ergens een foto van mij
Statief een optiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nu heb ik meerdere foto's gemaakt op dat moment maar ik denk hier het volgende over![]()
[ afbeelding ]
Het is wel jammer dat je hier de camera in beeld kan zien. Maar probeer maar eens een selfie te maken op deze manier met zo een camera![]()
Ik heb je foto gisteravond wel gezien. Je ziet er leuk uitquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik heb je foto gisteravond wel gezien. Je ziet er leuk uit.
Maar als je het eng vind idd niet doen, nee.
'quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Sorry voor de foto, maar ik kan geen baard foto topic vinden.
Wat vinden jullie van mijn baard nu?
[ afbeelding ]
Allez, waarom denk je dat ik ene beard heb. Meer haar op je kin dan op de schedel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
'
Je baard dikte qua haren zou net zo moeten zijn als dat op je hoofd. Dat zou echt geniaal staan
Bij mij is alles wat dat betreft andersom, Dikke haren op mijn hoofd maar ik kan geen fucking baard maken. Ik haat dat echt. Ik heb echt een baby face wat dat betreft.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Allez, waarom denk je dat ik ene beard heb. Meer haar op je kin dan op de schedel.
Of pik.
Misschien moet ik een haar transplantatie nemen en jij een baard transplantatie. Of misschien wat haren ruilen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Bij mij is alles wat dat betreft andersom, Dikke haren op mijn hoofd maar ik kan geen fucking baard maken. Ik haat dat echt. Ik heb echt een baby face wat dat betreft.
Haha. Maar laten we het hier bij houden. Slowchat is niet toegestaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien moet ik een haar transplantatie nemen en jij een baard transplantatie. Of misschien wat haren ruilen?
Ik zie graag u foto verschijnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Maar laten we het hier bij houden. Slowchat is niet toegestaan
Een paar pagina's terug staan er 2.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zie graag u foto verschijnen.
Goed hoofd heb je, nu nog een baard:)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een paar pagina's terug staan er 2.
Dan kan nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Goed hoofd heb je, nu nog een baard:)
Mooi shirtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Sorry voor de foto, maar ik kan geen baard foto topic vinden.
Wat vinden jullie van mijn baard nu?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]kunnen jullie deze foto zien?
Wowquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 2006, 13 jaar geleden alweer
Stond je goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje stranger things meisje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu wel benieuwd naar een huidige foto.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Die staan er genoeg in dit lijntje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar een huidige foto.
Ik vind zo'n extreem kort koppie bij vrouwen echt super mooiquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op jouw kapsel daar fap ik ook altijd op.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:22 schreef Faxie het volgende:
Ik niet zo, maar het staat Mickey wel goed ja
Hallo Avril Lavigne.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Een nog oudere foto gevonden
Die bestond toen nog niet in de hitlijstenquote:
Cutiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Een nog oudere foto gevonden
Haha, van welk jaar is die foto?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die bestond toen nog niet in de hitlijsten
Hmmmquote:
Ik denk dat als wij bij elkaar in de klas hadden gezeten wij vrienden waren geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmmm
Ik zat eens even te rekenen encheckte toen Google.
En Avril bestond toen alwel.
Ik denk dat deze foto uit 2005 is
Ow? Lever bewijsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als wij bij elkaar in de klas hadden gezeten wij vrienden waren geweest.
Met alle alto's en skaters en bosmongolen hangen op het schoolplein.quote:
Ahh. Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Met alle alto's en skaters en bosmongolen hangen op het schoolplein.
Note: Ik droeg geen Overzeas. Dat ging me te ver. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |