Je hebt je alleen uitgekleed, doe niet alsof je daar credits voor verdient.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Yahaass. Heb Myrrman weer succesvol verleid. 🕷🕷🕷🕸
Meer tuffen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben jullie wel eens scheurtje in toompje?
Pls ik loop in een rokje en op hakken, subtiele doch degelijke inkijk, opgemaakt, mijn haar steil gemaakt en zo nu en dan wulpse blikken uitgedeeld. De Myrrman laat zich niet zo simpel verleiden, daar zit uitdaging in.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt je alleen uitgekleed, doe niet alsof je daar credits voor verdient.
Heb je nooit eens dat als je een spel wil opstarten maar het laden zo lang duurt dat je al geen zin meer hebt en het uitzet?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls ik loop in een rokje en op hakken, subtiele doch degelijke inkijk, opgemaakt, mijn haar steil gemaakt en zo nu en dan wulpse blikken uitgedeeld. De Myrrman laat zich niet zo simpel verleiden, daar zit uitdaging in.
Dat is een bijwerking van het ouderschap die je moet overwinnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nooit eens dat als je een spel wil opstarten maar het laden zo lang duurt dat je al geen zin meer hebt en het uitzet?
Boeiequote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar had je 30 jaar voor nodig om tot deze wijsheid te komen? Je hebt jarenlang je longen verkankerd, hoe ga je vervolgens overtuigend overkomen?
Besnijdenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hier heb ik wat aan dit doet me goedquote:Op zondag 3 maart 2019 19:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks van aantrekken bruur. Is al een hele stap die je gedaan hebt. Je kan dit. 👏🏼
Ik ga je volgen. Weet nog niet hoe maar dit komt goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan dit doet me goed
ZIE JE DAT PROF
Ik zal het er vaak genoeg over hebben hier. Al is het maar om sommigen te irriteren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga je volgen. Weet nog niet hoe maar dit komt goed.
👏🏼
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:59 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik zal het er vaak genoeg over hebben hier. Al is het maar om sommigen te irriteren.
Had 't gisteren wel moeilijker verwacht icm drank enz maar de behoefte was er niet tot nauwelijks
Nee zo strak en droog is ze niequote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet je nu niet pijpen onderhand?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.
1 keerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt het vergoed? Schoonmoeder is echt jaren gestopt geweest erdoor.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is een bijwerking van het ouderschap die je moet overwinnen.
Moralisten zoals jij zouden als eerste aan de beurt zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Solotov het volgende:
Heu the purge op netflix.
Moeten we ook hebben man
Ze heeft een wat langere lont, maar uiteindelijk zal zij er ook genoeg van hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan dit doet me goed
ZIE JE DAT PROF
Kom maar opquote:Op zondag 3 maart 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moralisten zoals jij zouden als eerste aan de beurt zijn
Het is een tijdelijk act. 't helpt me er ook beetje doorheen hequote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze heeft een wat langere lont, maar uiteindelijk zal zij er ook genoeg van hebben.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef Solotov het volgende:
[..]
Het is een tijdelijk act. 't helpt me er ook beetje doorheen he
Ja daar was ik me al tijden van bewust hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is je motivatie
WAS OMDAT HET VERLEDEN TIJD IS DAT IK BEN GESTOPTquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is of ben je alweer begonnen haha
Maar je bent nog steeds gestoptquote:Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
WAS OMDAT HET VERLEDEN TIJD IS DAT IK BEN GESTOPT
Nee joh. We zijn nu even op een checkpoint. Kind is net op bed, maar ligt nog te nepjanken. Ik wil nog even douchen enzo. Onderbroken worden is kut dus alle afleiding moet eerst geëlimineerd.quote:
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik steek meteen even een peuk op, lekker hoor.
Ik rook niet eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.
Maar maak jezelf vooral wijs dat het lekker is
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.
Maar maak jezelf vooral wijs dat het lekker is
zullen wij rookbuddies wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.Die nicotinerush
Liever andere rushquote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.Die nicotinerush
Lekker hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh. We zijn nu even op een checkpoint. Kind is net op bed, maar ligt nog te nepjanken. Ik wil nog even douchen enzo. Onderbroken worden is kut dus alle afleiding moet eerst geëlimineerd.Dat op zich is al een chapter.
Ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef SideEffect het volgende:
Luizenmoeder op tv maar ik ga niet kijken
Nu moeten we elkaar missenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef SideEffect het volgende:
Vanaf morgen weer minder tijd voor fok, jammer man
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Boks.
Ik ga slapen hoor.
Succes de komende tijd.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef SideEffect het volgende:
Luizenmoeder op tv maar ik ga niet kijken
heb je een der_mann dieet gehad dit weekend?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet al voor de derde keer poepen vandaag en het zit ook heel vast
Ja patat, pizza, chips en bier maar aan dat laatste doet hermann niet volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een der_mann dieet gehad dit weekend?
Nog nooit gezienquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal naar miljoenenjacht met Linda de Mol
net zo vaak als dat ik gerookt hebquote:Op zondag 3 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie kijken zeker allemaal naar miljoenenjacht met Linda de Mol
hahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
Van al die depressieve mensen hier ga je vanzelf wel roken ahaha
Haha kom nou, jij hebt ook weleens het feest met de koffertjes gezien en vervolgens Gaston die een nietsvermoedende Nederlander de avond van zijn leven bezorgt thuis.quote:
wat kan die beffen die gastonquote:Op zondag 3 maart 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha kom nou, jij hebt ook weleens het feest met de koffertjes gezien en vervolgens Gaston die een nietsvermoedende Nederlander de avond van zijn leven bezorgt thuis.
nee ben nooit een stoere jongen geweestquote:Op zondag 3 maart 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Paar hijsjes om stoer te doen voor het fietsenhok zeker
Ik vind jou hier anders wel ruig overkomen hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ben nooit een stoere jongen geweest
Nee, poep al moeilijkquote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Amarantha het volgende:
Mijn brownies zijn echt lekker geworden. Iemand een stukje?
dacht dat het wel duidelijk was dat iedereen hier een act had?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind jou hier anders wel ruig overkomen hoor
Alleen het idee al, hoe krijg je het uit je vingersquote:Op zondag 3 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh avond van je leven op een andere manier
Weet niet meer wat wel of niet een act is.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat het wel duidelijk was dat iedereen hier een act had?
Ooh, brownies, jaa!quote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier meen je niks van, ik voel het.
ik niet hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
dacht dat het wel duidelijk was dat iedereen hier een act had?
Spacecake of normale brownie?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:41 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Emmen is een beetje uit de richting, darling.
Gewonequote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:43 schreef McGrath het volgende:
ik steek overigens wel eens mijn middelvinger op als iemand me bijna aanrijdt op een zebrapad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |