SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het rondeverloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prize fund
Winner (1) £100,000
Runner-up (1) £40,000
Semi-finalists (2) £20,000
Quarter-finalists (4) £12,500
Last 16 (Round 6) (8) £7,500
Last 32 (Round 5) (16) £4,000
Last 64 (Round 4) (32) £2,000
Last 96 (Round 3) (32) £1,000
Last 128 (Round 2) (32) n/a
Last 160 (Round 1) (32) n/a
Format
R1 t/m R3 - First to 6 legs
L64 t/m QF - First to 10 legs
SF & F - First to 11 legsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Uiteraard, Cross wandelt door dit toernooi heen en dan krijgt ie een uitgeputte Smith tegen zich in de finalequote:
Eerste ronde eruit hopelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende week begint het pas echt voor Raya. ET3+4 qualifier, PC 7+8 en week daarop ET1.
Cross moet toch wel veel beter gaan gooien wil die uberhaupt van Aspinall winnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uiteraard, Cross wandelt door dit toernooi heen en dan krijgt ie een uitgeputte Smith tegen zich in de finale
Ik wou net zeggen die jongen zit echt wel op dartsenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cross moet toch wel veel beter gaan gooien wil die uberhaupt van Aspinall winnen.
Asp mag hem ook wel winnen of Pricequote:Op zondag 3 maart 2019 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
Op koers voor de droomfinale Prijs v Smiss!
PRICE GODquote:Op zondag 3 maart 2019 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop Smiss of Aspinall, met Cross kan ik leven.
Aspinall en Smiss gun ik het wel het meest. Maar Price die drie PDC-events op rij wint zou wel genot zijn.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop Smiss of Aspinall, met Cross kan ik leven.
Het wordt stil op straat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
Gerwyn Price v Nathan Aspinall
Rob Cross v Michael Smith
Spelen nog maar 1 baanquote:Op zondag 3 maart 2019 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cross - Smith op hoofdpodium, Price - Aspinall op baan 2 zou ik zeggen
Haha, nog nooit gezien. Rolandquote:
Asp is wel omhoog aan het kruipen, zit er al een stukje bovenquote:
Ja had het idee dat hij best lekker bezig was daarom verbaasde het me ook een beetje.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Asp is wel omhoog aan het kruipen, zit er al een stukje boven
Bij hem ligt het ook eerder aan de dubbels dan scoren gevoelsmatig
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
Wat is dat voor rare act dat Marcel niet te zien is op RTLZ?
Sowieso is dat RTL maar heel eng. Als ze RTL beelden hebben, blurren ze het RTL logo eruit.
Oh serieus? Dacht dat je bedoelde dat ze soms Sky/ITV dingen wegpoetsen, maar dat is wel heel raar inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, bij RTL Late Night doen ze dat bijv.
Nee, RTL Nederland.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh serieus? Dacht dat je bedoelde dat ze soms Sky/ITV dingen wegpoetsen, maar dat is wel heel raar inderdaad.
Blijft ook gewoon doorgaanquote:
Hij gaat alleen niet naar de finalequote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Aspinall bij een finaleplek de nummer 23 van de wereld.
En als ie verliest?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Aspinall bij een finaleplek de nummer 23 van de wereld.
20.000.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Eventjes ik weet niet hoeveel k die afhangt van een flight die verkeerd in een shaft zit
Je verwacht t nietquote:Op zondag 3 maart 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price reageert opvallend sportief.
Slachtoffer van de media jij, dat Altijd Prijs een foute jongen is.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price reageert opvallend sportief.
Hoe bevalt vtbl tot nu toe?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Van Gaal volgende week te gast.
#Dagjesmensen
#TotVTBL
Wij willen de nog dikkere kop van Smiss!!!quote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom kijken we nog naar dikke kop van Theo Janssen?
Gewoon 7 minuten uitloop al.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:34 schreef T3hTommay het volgende:
"Gaat nu verder op RTL7"
WAAROM ZIE IK DAN NOBUDDIE NOLLES OP M'N SCHERM, KUTRTL
Zijn gemiddelde is niet gek veel hoger dan dat van Beaton die er met 10-1 af ging tegen dezelfde Smithquote:Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed om te zien dat Cross dit jaar weer zijn niveau kan halen
Vorig jaar was het erg kansloos ja, nu komt ie al wat rondes verder. Ook geswitcht met pijlenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Maar desalniettemin is dit een stuk beter dan een halfjaar geleden oid
Is ie nog dikker?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed om te zien dat Cross dit jaar weer zijn niveau kan halen
De altijd nutteloze Schindler.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na Price, Anderson, VdBergh, Schindler, Gurney, vGerwen, Smiss en Wade nu ook the Asp geplaatst voor de Grand Slam.
Matchplay, Grand Prix, World Cup, Prumjur Liek, Champions League en de WSoDfinals volgen nog.
Echt hè. De enige die er zo negatief uitspringt. Al zal de BDO ook vast weer met paar kneuzen komen.quote:
Waites en dan de winnaars van de World Masters/World Trophy en minstens vijf van de ranking die er niets van kunnen behoudens Sjim en T.Rex.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt hè. De enige die er zo negatief uitspringt. Al zal de BDO ook vast weer met paar kneuzen komen.
Op dat kwalificatietoernooi komen er ook wel wat debielen door.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt hè. De enige die er zo negatief uitspringt. Al zal de BDO ook vast weer met paar kneuzen komen.
Proef ik hier dat jij Gilding als een debiel beschouwt?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op dat kwalificatietoernooi komen er ook wel wat debielen door.
Vorig jaar hadden we ineens Gilding en Hine daardoor.
Dieptepunt was dat de BDO ineens Mark Oosterhuis (wie?) afvaardigde na een Nederlandse qualifierquote:Op zondag 3 maart 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op eendagsqualifiers voor een event komen er gewoon altijd rare knakkers door. Ook met de Britse ETQ's. Blijft bijzonder.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ohja, Kim keihard juichen om een 140 tegen hem destijdsquote:Op zondag 3 maart 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dieptepunt was dat de BDO ineens Mark Oosterhuis (wie?) afvaardigde na een Nederlandse qualifier
Laten we dan hopen op onze Ierse vriend.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op eendagsqualifiers voor een event komen er gewoon altijd rare knakkers door. Ook met de Britse ETQ's. Blijft bijzonder.
Wie? Er zijn zoveel Ieren.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we dan hopen op onze Ierse vriend.
Pijltjes gooien?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/FootballJOE/status/1102307446977167366
Balotelligod.
De man van het vingertje, waar @wimderon grote fan van is. Ook bekend met zijn bijnaam gescheidenisschrijver.quote:
Maar dat is een Noord-Ier.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De man van het vingertje, waar @:wimderon grote fan van is. Ook bekend met zijn bijnaam gescheidenisschrijver.
Alles om het maar een rankingtoernooi te houden. Maar goed, geef dan maar de top 8 van de pro-tour ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op eendagsqualifiers voor een event komen er gewoon altijd rare knakkers door. Ook met de Britse ETQ's. Blijft bijzonder.
Ik doelde meer op dat Balo ook wel eens een pijltje gooide.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nou en. Wij dragen DRT, wij MOGEN dat.
Gilding had ten minste nog een uitstekende pot. Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles om het maar een rankingtoernooi te houden. Maar goed, geef dan maar de top 8 van de pro-tour ofzo.
Hij is net geopereerd aan een abcesquote:Op zondag 3 maart 2019 22:09 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat loopt die dikke Smith nou mank joh.
Met een betere fysieke gesteldheid heb je dat gezeur niet.
Ik heb gezien bij extreem dikke mensen dat er schimmel groeit in de huidplooien.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is net geopereerd aan een abces
Dat is wel nasty. Maar Smiss was wel dom. Hij voelde een bult maar dacht dat het wel over ging en 2 weken later was het een abces van 5 bij 10 of zoquote:Op zondag 3 maart 2019 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb gezien bij extreem dikke mensen dat er schimmel groeit in de huidplooien.
Zo praat je niet over je ex. Vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb gezien bij extreem dikke mensen dat er schimmel groeit in de huidplooien.
Nou ja, ik zou het zelfde doen denk ik. Je denkt toch dat het meevalt.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel nasty. Maar Smiss was wel dom. Hij voelde een bult maar dacht dat het wel over ging en 2 weken later was het een abces van 5 bij 10 of zo
Die uitstekende pot leverde ons Price op als winnaarquote:Op zondag 3 maart 2019 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gilding had ten minste nog een uitstekende pot. Maar je hebt gelijk.
Is niet gek maar goed, lullig was het wel. Nu loopt ie met gaas in zn lies rond. Ook wel een kutplek natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het zelfde doen denk ik. Je denkt toch dat het meevalt.
Toon eens aan waarom je dat dom vindt?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel nasty. Maar Smiss was wel dom. Hij voelde een bult maar dacht dat het wel over ging en 2 weken later was het een abces van 5 bij 10 of zo
En op welke plek?quote:
Voeg Cross toe.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na Price, Anderson, VdBergh, Schindler, Gurney, vGerwen, Smiss en Wade nu ook the Asp geplaatst voor de Grand Slam.
Matchplay, Grand Prix, World Cup, Prumjur Liek, Champions League en de WSoDfinals volgen nog.
Hoe gekker hoe beter. Is dat een JA?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Telt allergische reactie waardoor je huid er uitziet als het gezicht van Joesjenko ook?
twitter:DanDartsDawson twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:21:14Pretty heroic stuff from Michael Smith this week.3-1 down to Barney in the Premier League and won.His best ever run at the UK Open.At no point has he used his injury as an excuse.The embodiment of grit and determination. reageer retweet
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:DanDartsDawson twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:21:14Pretty heroic stuff from Michael Smith this week.3-1 down to Barney in the Premier League and won.His best ever run at the UK Open.At no point has he used his injury as an excuse.The embodiment of grit and determination. reageer retweet
twitter:NOSsport twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:27:00Studio Voetbal gaat beginnen. Met Feyenoord-directeur @jandejong, @rafvdvaart, @elevchenko en @KeesJansmaNL.Schakel in op NPO 3 of via onze livestream → https://t.co/rLDBqz1cuH https://t.co/qF41OHqFyu reageer retweet
Met Loekie de Leeuw!quote:Op zondag 3 maart 2019 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:NOSsport twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:27:00Studio Voetbal gaat beginnen. Met Feyenoord-directeur @:jandejong, @:rafvdvaart, @:elevchenko en @:KeesJansmaNL.Schakel in op NPO 3 of via onze livestream → https://t.co/rLDBqz1cuH https://t.co/qF41OHqFyu reageer retweet
was vrij kut moet ik zeggen... Keiharde jeuk voor meer dan een week.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe gekker hoe beter. Is dat een JA?
Pfaff die Levchenko is niet weg te slaan hè. Net als Daniel de Ridder.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:NOSsport twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:27:00Studio Voetbal gaat beginnen. Met Feyenoord-directeur @:jandejong, @:rafvdvaart, @:elevchenko en @:KeesJansmaNL.Schakel in op NPO 3 of via onze livestream → https://t.co/rLDBqz1cuH https://t.co/qF41OHqFyu reageer retweet
Wat dacht je van Jan Ceesma?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pfaff die Levchenko is niet weg te slaan hè. Net als Daniel de Ridder.
72?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had gister een pubquiz waarbij we zijn leeftijd moesten geven, zat er een jaar naast.
Wie?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je niet geïnteresseerd in de teksten van Jan de Jong?
quote:
twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:46:5403-03-2019 #studiovoetbal #feyenoord https://t.co/UwYDdAxBt4 reageer retweet
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:46:5403-03-2019 #studiovoetbal #feyenoord https://t.co/UwYDdAxBt4 reageer retweet
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 03-03-2019 om 22:46:5403-03-2019 #studiovoetbal #feyenoord https://t.co/UwYDdAxBt4 reageer retweet
Ik heb Radio2 met Blokgod aan.quote:
Thats the price you payquote:Op zondag 3 maart 2019 22:45 schreef Tagliano het volgende:
Ik word zo moe van al die zinnen door de walkon heen, roep nou gewoon eens dat we naar de finale gaan
Serieus?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De man die ooit een stagiaire deed in de regiekamer.
Volgens mij nog niet. Wel braaf Harmony Hall maar dat zit sowieso al in de Radio 2 Nieuw-lijst.quote:
De druk van een vaste plek op de WMP/WGP.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaat Aspinall de druk van de Prumjur Liek al voelen?
Matchplay redt ie sowieso wel joh.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De druk van een vaste plek op de WMP/WGP.
Natuurlijk, maar speelt toch wat vrijer in zijn hoofd denk k zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Matchplay redt ie sowieso wel joh.
Maar ik gun hem wel dat plekkie in de top 16 ja, daar hoort ie sowieso wel.
Maybe, Nathan moet wel ff de flow terugvinden.quote:
twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 03-03-2019 om 23:34:53Cross verkloot het hier. Het is zo goed als voorbij denk ik. #rtl7darts reageer retweet
Even fappen onder de desk.quote:
Te weinig de Dromendans gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een walgelijke onderkin van Vinsssent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |