Eindelijk weer Kunnen zeiken op Jan Boven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Jumbo-Visma heeft dus zitten falen vandaag?
Er is een tijd geweest dat ik Krek graag een keer zag winnen...quote:Op zondag 3 maart 2019 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jonge wielerfan was ik altijd gefrustreerd dat mn favorieten bijna nooit wonnen.
Tegenwoordig weet ik dat ze ook vooral favoriet zijn omdat ze niet altijd winnen.
Ze moeten gewoon elke week Extra Time Koers doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stel je voor VI wielrennen met Jose als Jan en Wiggo als Gijp
Wtf blijf van mn usernaam af man.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eindelijk weer Kunnen zeiken op Jan Boven.(als hij de ploegleider nu is dan)
Wat flik je me nou Knut. De Ronde van Rwanda is geweldig.quote:
Op de startlijst staat Nic0 Verhoeven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eindelijk weer Kunnen zeiken op Jan Boven.(als hij de ploegleider nu is dan)
Is dat een soort mariokart met landmijnen als bananen zeg maar?quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat flik je me nou Knut. De Ronde van Rwanda is geweldig.
R_R's droom is wonen, trouwen en kinderen verwekken in Afrika. Het gelukzalige moment dat hij zijn Afrikaanse kind een eerste fiets kan geven.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat een soort mariokart met landmijnen als bananen zeg maar?
Lekke bandquote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LAngeveld ziet er goed uit.
Wordt het valpartij of lekke band zeg het maar
R_R houdt teveel van bier om naar afrika te verhuizen dus dit wordt helemaal niks.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
R_R's droom is wonen, trouwen en kinderen verwekken in Afrika. Het gelukzalige moment dat hij zijn Afrikaanse kind een eerste fiets kan geven.
Een wedstrijd met beter geasfalteerde wegen dan in België en in acht dagen tijd in totaal drie miljoen mensen langs de kant van de weg. Beetje respect tonen Knut.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPT / [Wielrennen] #388 Het seizoen begint nu echtquote:“In vergelijking met alle andere Afrikaanse wielerrondes is Rwanda een klasse apart. Dit is van hetzelfde niveau als een wielerwedstrijd in Europa. De wegen zijn beter geasfalteerd dan in België. Hier vind je geen enkel putje in de baan. De organisatie is in handen van een aantal Fransen die ook bij de Ronde van Frankrijk betrokken zijn.
Die mensen zien voor het eerst in hun leven een fiets.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een wedstrijd met beter geasfalteerde wegen dan in België en in acht dagen tijd in totaal drie miljoen mensen langs de kant van de weg. Beetje respect tonen Knut.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een wedstrijd met beter geasfalteerde wegen dan in België en in acht dagen tijd in totaal drie miljoen mensen langs de kant van de weg. Beetje respect tonen Knut.
En bevoorradingszones.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mensen zien voor het eerst in hun leven een fiets.
quote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wtf blijf van mn usernaam af man.
Wat is dit nu weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |