Niet weten dat eenquote:Op maandag 15 april 2019 20:00 schreef WEST het volgende:
[..]
Nou vooruit tis je vergeven.., in Baku verwacht ik 20 punten bonus.
quote:Op maandag 15 april 2019 20:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet weten dat eenin een reactie op iets dat ik getypt heb standaard goed is voor -30 punten
En dan toch nog eerste staan bij de constructeurs.quote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
nog nooit zo dramatisch geweest als dit weekend ...
niet eens naar gekekenquote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En dan toch nog eerste staan bij de constructeurs.
Je hebt Hamilton 2 keer in je kwalificatie voorspelling!quote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef Lionheaad het volgende:
Lionheaad - Renault
VT1: LeClrerc
VT2: Hamilton
VT3: Hamilton
Q3 1: Leclerc
Q3 2: Hamilton
Q3 3: Hamilton
Q-time: 1:40:998
Hoogste topsnelheid Q: Ferrari
R1: Hamilton
R2: Leclerc
R3: Bottas
R4: Vettel
R5: Verstappen
R6: Gasly
R7: Ricciardo
R8: Magnussen
R9: Hulkenberg
R10: Norris
Snelste ronde: Leclerc
Snelste pitstop: Red Bull
Eerste uitvaller: Force india
Aantal rijders dat finisht in dezelfde ronde als de winnaar: 9
Aangepast. Thanx!quote:Op donderdag 25 april 2019 13:27 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hebt Hamilton 2 keer in je kwalificatie voorspelling!
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef sasquatsch het volgende:
Eerste uitvaller: Grosjean (wie anders?)
Ahum, hoe lang doe je al mee met dit spelletje? En dan nog niet weten dat het om het TEAM gaat bij eeriste uitvalleriquote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef sasquatsch het volgende:
Eerste uitvaller: Grosjean (wie anders?)
Zo beter?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, hoe lang doe je al mee met dit spelletje? En dan nog niet weten dat het om het TEAM gaat bij eeriste uitvalleri
PS: Excuises, ik heb vanmiddag koffie overi mijn toetsenborid gemikt. De laptop doet het nog, maari het toetsenborid heeft wiel wiat kuiiren
Structureel beter scoren dan de middenmoot en vooral érg fluctuerende scores van de rest. Je teammaatje scoort ook zeer consistent trouwens, maar dan in negatieve zinquote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee hoe ik bovenaan sta, heb niet het idee dat het echt lekker gaat dit jaar. Maar hey, ik klaag niet
Komt goed, alle vertrouwen in!quote:Op zondag 28 april 2019 21:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Structureel beter scoren dan de middenmoot en vooral érg fluctuerende scores van de rest. Je teammaatje scoort ook zeer consistent trouwens, maar dan in negatieve zin
Gefeliciteerd! is wel met een straatlengtequote:Op maandag 29 april 2019 06:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dank! Die punten waren zeer welkom. Guenther kan trots op ons zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:38 schreef flipsen het volgende:
flipsen - Sierra Alfa Uniform Bravo Echo Romeo
Komt goed, ik doe het straks of vannachtquote:
Tres bien!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:16 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Komt goed, ik doe het straks of vannacht
quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:28 schreef flipsen het volgende:
Even een vermanend vingertje van de organisatie: Er is dit weekend echt een rommeltje gemaakt van de voorspellingen... Dubbele namen in de Quali (op tijd gecorrigeerd), dubbele namen in de Race (sorry 4-elements, maar op R6 heb je nu "Juan Manuel Fangio" staan), coureurs als eerste uitvaller waar het team moet zijn (op tijd aangepast) en nog steeds zie ik Saubers en Force India´s meestrijden...
Typfouten zijn natuurlijk geen punt, maar vanaf volgende race noteer ik gewoon Sauber en Force India in de voorspellingen, wat dus gegarandeerd 0 punten zal opleveren.
Torro Torpedo Roso ken ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:38 schreef flipsen het volgende:
flipsen - Sierra Alfa Uniform Bravo Echo Romeo
Eerste uitvaller: Torro Torpedo Roso
Kan iemand hier potjecreme even uitleggen hoe het ook alweer zit met de puntentelling en de organisatie die in Zuid Amerika woont?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Torro Torpedo Roso ken ik niet.
Dat levert alleen niet zoveel punten op als de top vijf correct voorspellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:45 schreef flipsen het volgende:
OnTopic: Bizar, maar de kwalificatietijd op minder dan 8 honderdsten (!) voorspellen is niet eens goed voor puntenSterker nog, als je er maar 37 of 38 duizendsten vanaf zit krijg je niet eens de volle bak. Daarvoor moet je hem tot 32 duizendsten weten te benaderen
Oh ja, en vooral geen kritiek leveren op de degene die de punten verzorgt natuurlijk
![]()
![]()
Alle beetjes tellen. Top5 bagger voorspeld.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat levert alleen niet zoveel punten op als de top vijf correct voorspellen.
de upgrades werken eindelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 22:54 schreef sasquatsch het volgende:
Yes! Eindelijk een goed resultaat! Beide RBR's op het podium.
Well done Tarado!![]()
En gefeliciteerd eNGine10
Gedurfdquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:00 schreef GotenSSJ het volgende:
GotenSSJ - Alfa
R1: Verstappen
R2: Hamilton
R3: Bottas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |