Ahum, hoe lang doe je al mee met dit spelletje? En dan nog niet weten dat het om het TEAM gaat bij eeriste uitvalleriquote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef sasquatsch het volgende:
Eerste uitvaller: Grosjean (wie anders?)
Zo beter?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ahum, hoe lang doe je al mee met dit spelletje? En dan nog niet weten dat het om het TEAM gaat bij eeriste uitvalleri
PS: Excuises, ik heb vanmiddag koffie overi mijn toetsenborid gemikt. De laptop doet het nog, maari het toetsenborid heeft wiel wiat kuiiren
Structureel beter scoren dan de middenmoot en vooral érg fluctuerende scores van de rest. Je teammaatje scoort ook zeer consistent trouwens, maar dan in negatieve zinquote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen idee hoe ik bovenaan sta, heb niet het idee dat het echt lekker gaat dit jaar. Maar hey, ik klaag niet
Komt goed, alle vertrouwen in!quote:Op zondag 28 april 2019 21:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Structureel beter scoren dan de middenmoot en vooral érg fluctuerende scores van de rest. Je teammaatje scoort ook zeer consistent trouwens, maar dan in negatieve zin
Gefeliciteerd! is wel met een straatlengtequote:Op maandag 29 april 2019 06:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dank! Die punten waren zeer welkom. Guenther kan trots op ons zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |