Tim heeft zijn stemmen al 80 keer uitgedeeld.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Tim gaat op mij zegt Hiske tegen Chris we hebben net grote ruzie gehad om eieren
Hij gaat op Chris, His of Erik.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tim heeft zijn stemmen al 80 keer uitgedeeld.
Als Franny eruit zou worden gestemd, wat niet gebeurd, dan gaat TimTim daar meteen achteraan hoor. Die laat zijn verloofde niet alléén weg gaan want dan is hij het overzicht kwijt op haar.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:56 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Met je eens Koos.
Franny moet eigenlijk naar huis.Beter voor haar.
En Tim meteen zijn mikpunt kwijt. Hij zoekt het maar zelf uit.
En Adje en Jessie heeft hij ook al naar hun hoofd gegooid....3 op jou!!!quote:
Dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:00 schreef DKUp het volgende:
Tim zoekt weer ruzie vlak voor de stemming, deze error was niet helemaal gepland.
Daar ook nooit nagesprekken over iemand die vertrokken was?quote:Op zondag 3 maart 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Er wordt nooit gesproken over iemand die weg is. Dat was in Uto 1 ook zo
Uit het oog, uit het hart
Het was zelfs opvallend genoeg om hier te vermelden, dat Lotus een dag na het vertrek van Mike nog verdriet had
Of hij gaat zo recalcitrant worden dat hij eruit gezet wordquote:Op zondag 3 maart 2019 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als Franny eruit zou worden gestemd, wat niet gebeurd, dan gaat TimTim daar meteen achteraan hoor. Die laat zijn verloofde niet alléén weg gaan want dan is hij het overzicht kwijt op haar.
Volgens mij wel hoor de eerste dag en af en toe nog daarna. Maar nooit langquote:Op zondag 3 maart 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar ook nooit nagesprekken over iemand die vertrokken was?
Tim gaat op een zwakke tegenstander volgens hem. Erik is tactisch gezien het slimst om te doen, omdat hij naar huis wil.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En Adje en Jessie heeft hij ook al naar hun hoofd gegooid....3 op jou!!!
Zou inderdaad beter zijn maar dan nog blijf je met de rest van de losers zitten daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hopelijk Tim en franny naar huis.. Tim is uitgespeeld door eigen gedrag plus de enorme haat naar hem
Zat aan manieren te denken dat zij los komt van die gast.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als Franny eruit zou worden gestemd, wat niet gebeurd, dan gaat TimTim daar meteen achteraan hoor. Die laat zijn verloofde niet alléén weg gaan want dan is hij het overzicht kwijt op haar.
Er is nog maar 1 error nodig.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef franka het volgende:
[..]
Of hij gaat zo recalcitrant worden dat hij eruit gezet word
Huh, gisteravond? net filmpje gezien, was donker, ik dacht dat het vanmorgen was.....quote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O sorry, dat wist je nog niet? Zomaar opeens in de avond.
Denk als ze er goed gemotiveerde kandidaten in gaan zetten nadat Tim eruit is dat er dan eindelijk een andere groepdynamiek komt. Ook als jessie wat in zou dimmen met zijn baas spelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou inderdaad beter zijn maar dan nog blijf je met de rest van de losers zitten daar.
Waar mensen zich druk om maken zeg. Is mannentaal en denk niet dat Lotus zich dat zo aan zou trekken hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Straks komt op FB dat het misschien wel hierom ging .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit zou Lotus wel doen - 2 maart 2019.
x73f5o5
Komt allemaal door Jesse zijn gedragquote:Op zondag 3 maart 2019 11:05 schreef DKUp het volgende:
Bijna geen beelden meer. Alleen maandag, vrijdag en zaterdag was het nog te doen. Voor de rest bijna alleen maar uren SLocks.
Ik zat ook al te tellen want hij heeft deze links en rechts al als dreigement uitgedeeld aan deze en gene.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tim heeft zijn stemmen al 80 keer uitgedeeld.
Bij iedere woordenwisseling.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te tellen want hij heeft deze links en rechts al als dreigement uitgedeeld aan deze en gene.![]()
![]()
Misschien rekent hij er nu op dat er geen stemmingen komen door het plotselinge vertrek van Lotus. Die gaat zich meteen weer misdragen, LOL.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:00 schreef DKUp het volgende:
Tim zoekt weer ruzie vlak voor de stemming, deze error was niet helemaal gepland.
Dit was stream 1, het gebeurde rond middernacht ....quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Huh, gisteravond? net filmpje gezien, was donker, ik dacht dat het vanmorgen was.....
Zag bij de index van de topics iets staan van 'streams zonder Lotus', maar ik dacht
een fitti en was benieuwd wat er gebeurd was.
Dinsdag tot en met donderdag ja.quote:
Ik maakte een geintje.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dinsdag tot en met donderdag ja.
De afgelopen dagen mochten Mylène en Jens ook niks ervover zeggen.
Nu telkens door Lotus vertrek en de error van Tim.
Die gaat niet zitten wachten hoor, meteen de poort uit samen met zijn kleine meid.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef franka het volgende:
[..]
Of hij gaat zo recalcitrant worden dat hij eruit gezet word
Ja, dat dacht ik ook wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor de eerste dag en af en toe nog daarna. Maar nooit lang
Jessie weer los gegaan dusquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef BloesBloes het volgende:
Geen paniek mensen het is gewoon een technische storing, verder niets
quote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef krabje het volgende:
vervelend iedere keer dat beeld door mijn streamlock heen,ga maar eens even mailen
Was helemaal niet bekend waar Lotus op zou stemmen. Gister zei ze nog misschien stem ik wel op tim of zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat zou Jessie nu blij zijn drie stemmen minder op hem.. komt er vrij makkelijk mee weg dus
denk het ook,want alles is de schuld van jessiequote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie weer los gegaan dus
Nu? Tim eerderquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt hoorde ik haar ook zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was helemaal niet bekend waar Lotus op zou stemmen. Gister zei ze nog misschien stem ik wel op tim of zo.
Tim versus Jessiequote:
Jammer genoeg was Lotus de énige die Franny af en toe eens streng toesprak over hoe TimTim met haar omgaat en dat ze vaker voor zichzelf moest kiezen. Dat zinde TimTim ook niet en daardoor was er regelmatig een botsing tussen TimTim en Lotus.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zat aan manieren te denken dat zij los komt van die gast.
Hoe durft hijquote:Op zondag 3 maart 2019 11:10 schreef krabje het volgende:
[..]
denk het ook,want alles is de schuld van jessie
dat had ze denk ik niet gedaan want bij het weggaan zei ze tegen Tim dat ze van hem hield.quote:
Dan was dat al eerder gebeurd met die matrassen in de vijver. Ze gooien er kennelijk niet zomaar bewoners uit. Geloof dat ook niet van Lotus.quote:
Niemand weet het.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, gisteravond? net filmpje gezien, was donker, ik dacht dat het vanmorgen was.....
Zag bij de index van de topics iets staan van 'streams zonder Lotus', maar ik dacht een fitti en was benieuwd wat er gebeurd was.
Daarna kreeg hij zijn laatste waarschuwing.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan was dat al eerder gebeurd met die matrassen in de vijver. Ze gooien er kennelijk niet zomaar bewoners uit. Geloof dat ook niet van Lotus.
Tim vuile klootzak wat hou ik toch van je? hoe is het mogelijk , huichelkutquote:Op zondag 3 maart 2019 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit was stream 1, het gebeurde rond middernacht ....![]()
[ afbeelding ]
Lotus vertrekt plotseling - 2 maart 2019.
x73f9ym
Maar toen was ze bezopen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
dat had ze denk ik niet gedaan want bij het weggaan zei ze tegen Tim dat ze van hem hield.
Ja door de drank zei ze dat, ze was niet echt nuchter meer te noemenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
dat had ze denk ik niet gedaan want bij het weggaan zei ze tegen Tim dat ze van hem hield.
Inderdaad daarom vind ik het voor Franny jammer dat lotus weg is.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer genoeg was Lotus de énige die Franny af en toe eens streng toesprak over hoe TimTim met haar omgaat en dat ze vaker voor zichzelf moest kiezen. Dat zinde TimTim ook niet en daardoor was er regelmatig een botsing tussen TimTim en Lotus.
Dat zou mooi zijn maar Jessie geeft zijn 'macht' nooit af aan een ander.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk als ze er goed gemotiveerde kandidaten in gaan zetten nadat Tim eruit is dat er dan eindelijk een andere groepdynamiek komt. Ook als jessie wat in zou dimmen met zijn baas spelen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 11:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Tim vuile klootzak wat hou ik toch van je? hoe is het mogelijk , huichelkut
Ja dat zei ze maar bedenk wel dat ze een behoorlijk aantal biertjes op had.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Werd er in U1 ook iemand zo erg gehaat als Tim. Want geloof dat hij maar een handjevol aanhangers heeft.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou inderdaad beter zijn maar dan nog blijf je met de rest van de losers zitten daar.
knap storend jaquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef krabje het volgende:
vervelend iedere keer dat beeld door mijn streamlock heen,ga maar eens even mailen
Billy.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Werd er in U1 ook iemand zo erg gehaat als Tim. Want geloof dat hij maar een handjevol aanhangers heeft.
Maar ik denk niet dat ze dat dronken tegen Jessie zou zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze maar bedenk wel dat ze een behoorlijk aantal biertjes op had.
Denk wel dat hij een stap terug gaat doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar Jessie geeft zijn 'macht' nooit af aan een ander.
Nog steedsquote:Op zondag 3 maart 2019 11:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Billy.
Maar die had ook nog inbuselen die haar wel tof vonden.
Ruudquote:Op zondag 3 maart 2019 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Werd er in U1 ook iemand zo erg gehaat als Tim. Want geloof dat hij maar een handjevol aanhangers heeft.
Voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:06 schreef formule het volgende:
Jessie achter de computer .........en.....
Nee, TimTim.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tim met Joa vond ik ook grappig....Tim alleen is een waardeloos figuur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |