Nu? Tim eerderquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie weer los gegaan dus
Klopt hoorde ik haar ook zeggenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was helemaal niet bekend waar Lotus op zou stemmen. Gister zei ze nog misschien stem ik wel op tim of zo.
Tim versus Jessiequote:
Jammer genoeg was Lotus de énige die Franny af en toe eens streng toesprak over hoe TimTim met haar omgaat en dat ze vaker voor zichzelf moest kiezen. Dat zinde TimTim ook niet en daardoor was er regelmatig een botsing tussen TimTim en Lotus.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zat aan manieren te denken dat zij los komt van die gast.
Hoe durft hijquote:Op zondag 3 maart 2019 11:10 schreef krabje het volgende:
[..]
denk het ook,want alles is de schuld van jessie
dat had ze denk ik niet gedaan want bij het weggaan zei ze tegen Tim dat ze van hem hield.quote:
Dan was dat al eerder gebeurd met die matrassen in de vijver. Ze gooien er kennelijk niet zomaar bewoners uit. Geloof dat ook niet van Lotus.quote:
Niemand weet het.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, gisteravond? net filmpje gezien, was donker, ik dacht dat het vanmorgen was.....
Zag bij de index van de topics iets staan van 'streams zonder Lotus', maar ik dacht een fitti en was benieuwd wat er gebeurd was.
Daarna kreeg hij zijn laatste waarschuwing.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan was dat al eerder gebeurd met die matrassen in de vijver. Ze gooien er kennelijk niet zomaar bewoners uit. Geloof dat ook niet van Lotus.
Tim vuile klootzak wat hou ik toch van je? hoe is het mogelijk , huichelkutquote:Op zondag 3 maart 2019 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit was stream 1, het gebeurde rond middernacht ....![]()
[ afbeelding ]
Lotus vertrekt plotseling - 2 maart 2019.
x73f9ym
Maar toen was ze bezopen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
dat had ze denk ik niet gedaan want bij het weggaan zei ze tegen Tim dat ze van hem hield.
Ja door de drank zei ze dat, ze was niet echt nuchter meer te noemenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
dat had ze denk ik niet gedaan want bij het weggaan zei ze tegen Tim dat ze van hem hield.
Inderdaad daarom vind ik het voor Franny jammer dat lotus weg is.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer genoeg was Lotus de énige die Franny af en toe eens streng toesprak over hoe TimTim met haar omgaat en dat ze vaker voor zichzelf moest kiezen. Dat zinde TimTim ook niet en daardoor was er regelmatig een botsing tussen TimTim en Lotus.
Dat zou mooi zijn maar Jessie geeft zijn 'macht' nooit af aan een ander.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk als ze er goed gemotiveerde kandidaten in gaan zetten nadat Tim eruit is dat er dan eindelijk een andere groepdynamiek komt. Ook als jessie wat in zou dimmen met zijn baas spelen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 11:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Tim vuile klootzak wat hou ik toch van je? hoe is het mogelijk , huichelkut
Ja dat zei ze maar bedenk wel dat ze een behoorlijk aantal biertjes op had.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Werd er in U1 ook iemand zo erg gehaat als Tim. Want geloof dat hij maar een handjevol aanhangers heeft.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou inderdaad beter zijn maar dan nog blijf je met de rest van de losers zitten daar.
knap storend jaquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef krabje het volgende:
vervelend iedere keer dat beeld door mijn streamlock heen,ga maar eens even mailen
Billy.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Werd er in U1 ook iemand zo erg gehaat als Tim. Want geloof dat hij maar een handjevol aanhangers heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |