Komt allemaal door Jesse zijn gedragquote:Op zondag 3 maart 2019 11:05 schreef DKUp het volgende:
Bijna geen beelden meer. Alleen maandag, vrijdag en zaterdag was het nog te doen. Voor de rest bijna alleen maar uren SLocks.
Ik zat ook al te tellen want hij heeft deze links en rechts al als dreigement uitgedeeld aan deze en gene.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tim heeft zijn stemmen al 80 keer uitgedeeld.
Bij iedere woordenwisseling.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te tellen want hij heeft deze links en rechts al als dreigement uitgedeeld aan deze en gene.![]()
![]()
Misschien rekent hij er nu op dat er geen stemmingen komen door het plotselinge vertrek van Lotus. Die gaat zich meteen weer misdragen, LOL.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:00 schreef DKUp het volgende:
Tim zoekt weer ruzie vlak voor de stemming, deze error was niet helemaal gepland.
Dit was stream 1, het gebeurde rond middernacht ....quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Huh, gisteravond? net filmpje gezien, was donker, ik dacht dat het vanmorgen was.....
Zag bij de index van de topics iets staan van 'streams zonder Lotus', maar ik dacht
een fitti en was benieuwd wat er gebeurd was.
Dinsdag tot en met donderdag ja.quote:
Ik maakte een geintje.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dinsdag tot en met donderdag ja.
De afgelopen dagen mochten Mylène en Jens ook niks ervover zeggen.
Nu telkens door Lotus vertrek en de error van Tim.
Die gaat niet zitten wachten hoor, meteen de poort uit samen met zijn kleine meid.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef franka het volgende:
[..]
Of hij gaat zo recalcitrant worden dat hij eruit gezet word
Ja, dat dacht ik ook wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor de eerste dag en af en toe nog daarna. Maar nooit lang
Jessie weer los gegaan dusquote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef BloesBloes het volgende:
Geen paniek mensen het is gewoon een technische storing, verder niets
quote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef krabje het volgende:
vervelend iedere keer dat beeld door mijn streamlock heen,ga maar eens even mailen
Was helemaal niet bekend waar Lotus op zou stemmen. Gister zei ze nog misschien stem ik wel op tim of zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat zou Jessie nu blij zijn drie stemmen minder op hem.. komt er vrij makkelijk mee weg dus
denk het ook,want alles is de schuld van jessiequote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie weer los gegaan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |