Nee hoor, het is al weken aan de gang ouwe Erik gaat, Timo haalt de kranten die mag blijvenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:42 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik blijf in ieder geval erbij dat timmiemie eruit gaat
na zijn theaterstukje in de iglo en de ophef erover in de telegraaf en op internet denk ik dat welke nieuwe dan ook zich daardoor laat leiden
dan worden het mooie beeldenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft vele malen gezegd: Als ik eruit gestemd wordt, ga ik mooi niet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet noemt het niet slim van Mylene ...
Wat verbeeldt die dwaas zich?
'Ze gaat me harder nodig hebben dan ze nu denkt'
Kaaslulletje voelt zich gewoon afgewezen. Punt. Pasta.
Daar heb je het al: 'Ze is wel alle jongens aan het paaien, daar een knuffeltje en daar een knuffeltje, dat deed ze in de buitenwereld ook'
Laat de emmers stront van Mylene over Greet dan ook maar komen.
Heel veel bomen...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:45 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dan worden het mooie beelden
gaat de cos weer eens ouderwets snel ivm uitzetting timmiemie
ik moet het nog zien wat er gebeurtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee hoor, het is al weken aan de gang ouwe Erik gaat, Timo haalt de kranten die mag blijven
Misschien morgen/overmorgen nog even vlak voor de nominatie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit alleen naar bed, valt me tegen van Sjellie
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel met bibberstem: ik vind het vervelend dat ik me niet sterk voel, dat ik niet bam en zo en......
Je gevoel is goed, Christel. Je bent een labiel, deniel wijf.![]()
Ik wil eigenlijk whawha, dat ik in mijn kracht sta.
Lotus, Jens en Mileen zuipen allang veel meer dan Erik, het val alleen niet meer opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik moet het nog zien wat er gebeurt
mijn vermoeden is dat het bierfustje wel blijft
anders hebben ze geen baauwert meer
Ik ben voor: Christel op de bank en Hiske een publieksstem.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb geen idee aan wie ik mijn publieksstem moet geven. Tim krijgt er sowieso eentje en op Jessie ga ik niet. Hiske dan maar?
Geen kruis door, maar op haar gezichtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien morgen/overmorgen nog even vlak voor de nominatie.
altijd dat eeuwige gewauwel met ik ben sterk en ik ben puur en ik ben oprecht en noem maar opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel met bibberstem: ik vind het vervelend dat ik me niet sterk voel, dat ik niet bam en zo en......
Je gevoel is goed, Christel. Je bent een labiel, deniel wijf.![]()
Ik wil eigenlijk whawha, dat ik in mijn kracht sta.
Doel je nu op His?quote:
Hetzelfde als mensen roepen dat ze eerlijk zijn en nooit liegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
altijd dat eeuwige gewauwel met ik ben sterk en ik ben puur en ik ben oprecht en noem maar op
Ik vrees het ook..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben voor: Christel op de bank en Hiske een publieksstem.Zet die heksen maar even op hun plaats.
![]()
Maar ik denk dat het niet gaat gebeuren.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
En His zegt dan hoe bedoel je ?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |