SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Waarom dat dan?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt wel een levende versie van Peter Gryffin uit Family Guy.
En dan zeggen ze dat wij carnaval niet snappen...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:40 schreef ToT het volgende:
Op carnaval HE-LE-MAAL uit je dak gaan aan deze kant van de Maas:
[ afbeelding ]
Zoals het hoort!
Precies, wij kennen tenminste beschaving hier!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wij carnaval niet snappen...
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:44 schreef ToT het volgende:
Maar na zoveel bier kun je beter te voet gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:44 schreef ToT het volgende:
Maar na zoveel bier kun je beter te voet gaan:
[ afbeelding ]
Ja die kan wel aan de gang blijven!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:47 schreef Dj_Vout het volgende:
Ja, dat is Sjaan van de oliebollenkraam!
Soms kan ik me niet inhouden.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Bestaan die nog steeds, de Havenzangers?
Je moeder is nog flexibel, Lucky.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jaarlijkse DJ-set van DJ Vout in bejaardentehuis Avondrood opnieuw doorslaand succes.
[..]
Jaarlijkse DJ-set van DJ Vout in bejaardentehuis Avondrood opnieuw doorslaand succes.
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:54 schreef livelink het volgende:
Ik pak nog een biertje om de laatste 6 minuten vol te houden.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:54 schreef livelink het volgende:
Ik pak nog een biertje om de laatste 6 minuten vol te houden.
Nou ja, vroeger had men er koelvloeistof bij nodig he!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijk zonder biertje hoor.
Maar als jij een excuus zoekt om te kunnen drinken, dan wil ik best garant staan.
Ik heb het merendeel verwijdert.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is Vout nog niet eens halverwege zijn collectie carnavalssongs 2019
Bij lange na niet, denk ik!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is Vout nog niet eens halverwege zijn collectie carnavalssongs 2019
Dus je zit nu op 10% i.p.v. 1%?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb het merendeel verwijdert.
Niet draaiwaardig.
Nee, dit is de afsluiter.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
OMG, een psychedelische Efteling-attractie als afsluiter.
Het merendeel, zei ik.quote:
Gooi dat studentengilde er straks ook nog even uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb het merendeel verwijdert.
Niet draaiwaardig.
Doe ik!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Gooi dat studentengilde er straks ook nog even uit.
Uiteraard..... met die muziek kun je toch niet slapen?quote:
Je mag weer een jaartje bijkomen, Lucky.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hartelijk dank, Vout!Tot volgend jaar weer.
I'll be back, this year.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hartelijk dank, Vout!Tot volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard..... met die muziek kun je toch niet slapen?
Het is middernachtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard..... met die muziek kun je toch niet slapen?
quote:
Ja, pffff.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag weer een jaartje bijkomen, Lucky.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:01 schreef livelink het volgende:
The Muppets![]()
Dank je wel Vout. Vooraf weet ik zeker dat ik het niet vol ga houden, maar dan is het toch ineens 3 uur later
Goed hè?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ook nu hebben de mp3-tags het de hele tijd volgehouden, trouwens. Ruim 3 uur lang.
Of gewoon een masochist.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Kijk.... stiekem ben je dus gewoon een liefhebber.
(Of heel nieuwsgierig wat er komen gaat)
Best goed. Enige nadeel is dat je echt nummer voor nummer klaar moet zetten.quote:
quote:
Maar ga ik dus wel vaker doen.quote:
Ik vind dat juist wel prettig. Met de samplers kun je ook nog tussentijds jingles afspelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Best goed. Enige nadeel is dat je echt nummer voor nummer klaar moet zetten.
In VDJ kon ik gewoon 6 nummers klaar zetten.
Pluspunt is dat we mp3-tags kunnen zien danquote:Op zondag 3 maart 2019 00:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maar ga ik dus wel vaker doen.
Ik ga Melting ook eens porren om het te proberen.
Moet ik nog eens proberen dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel prettig. Met de samplers kun je ook nog tussentijds jingles afspelen.
Vervelend tijdens het raden bij Melting wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pluspunt is dat we mp3-tags kunnen zien dan
Dan is de winnaar dus al bekend?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen stuurt IJsland een soort industrial/goth-achtig nummer naar het Songfestival:
Trustenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:13 schreef Dj_Vout het volgende:
Maar ik ga slapen.
Slaap lekker voor straks.
Je kan een playlist aanmaken net als in VDJ.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Best goed. Enige nadeel is dat je echt nummer voor nummer klaar moet zetten.
In VDJ kon ik gewoon 6 nummers klaar zetten.
Mmmm.... nog geen idee hoe dat moet.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan een playlist aanmaken net als in VDJ.
Goedemorgen livelink.quote:
Nou, nog niet zo fris en fruitig. Maar de koffie moet dit gaan verhelpen.quote:Op zondag 3 maart 2019 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ook weer fris en fruitig.
In dat geval; proost!quote:Op zondag 3 maart 2019 08:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nog niet zo fris en fruitig. Maar de koffie moet dit gaan verhelpen.
Ingetuned!quote:Op zondag 3 maart 2019 10:03 schreef peaceman het volgende:
10:15 - 12:15 DJ Peaceman - Muziek op zondag
Ik dacht eerst dat het een nummer van Talk Talk was. Mooi nummer inderdaad en zo te horen een passend eerbetoon aan bukgeit.quote:
het nummer daarvoor was wel Talk Talkquote:Op zondag 3 maart 2019 10:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een nummer van Talk Talk was. Mooi nummer inderdaad en zo te horen een passend eerbetoon aan bukgeit.
Oh, dat krijg je ervan als je tegelijkertijd ook met andere dingen bezig bent.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
het nummer daarvoor was wel Talk Talk
het is prachtig... filmisch..quote:
Tja, gisteren was zo'n R49-avond, die je precies 1x per jaar kunt hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
Helaas gisteren niet kunnen luisteren omdat ik naar een drum n bass feestje was
Daar zou ik ook liever geweest zijn dan bij carnaval. Ooit kon ik fijn dansen op drum n bass, nu val ik na een half nummer omquote:Op zondag 3 maart 2019 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
Helaas gisteren niet kunnen luisteren omdat ik naar een drum n bass feestje was
Het is dan ook voornamelijk jong publiek wat daar staatquote:Op zondag 3 maart 2019 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar zou ik ook liever geweest zijn dan bij carnaval. Ooit kon ik fijn dansen op drum n bass, nu val ik na een half nummer om
Toen ik daarop danste was ik 30+quote:Op zondag 3 maart 2019 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is dan ook voornamelijk jong publiek wat daar staat
De waarheid is hardquote:Op zondag 3 maart 2019 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is dan ook voornamelijk jong publiek wat daar staat
Ja, vond het dus ook vrij jammer. Ik ben wel gesteld op een beetje vout zo af en toe, maar had dat feest voor geen goud willen missen, want een hoop leuke mensen waren mee en gingen voor de eerste keer xtc doen en dat is een genot om te zien/mee te maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, gisteren was zo'n R49-avond, die je precies 1x per jaar kunt hebben
Oh, deze is mooi. Maar kom nu niet op de naam en titel.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:48 schreef peaceman het volgende:
Ah de tags blijven weer hangen...
dan is het nu dus raad je plaatje
Artieste goed, titel niet.quote:
Dat weet ik dan nog wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Artieste goed, titel niet.
ik had een poster van haar..
Oh, altijd gedacht dat het safe to dance was.quote:
Is it Lionel Richie you're looking for?quote:
Tja, ik ga het niet eens proberen.quote:
Ik ben dan ook nog lang niet wakkerquote:
Heeft toch gewoon ooit ook in de top 2000 gestaan.quote:
Dat zal dan wel in de beginjaren zijn geweest.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon ooit ook in de top 2000 gestaan.
2011 voor het laatstquote:Op zondag 3 maart 2019 12:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal dan wel in de beginjaren zijn geweest.
Yazoo inderdaad... en de titel?quote:
Weet ik niet. Als ik moet gokken, gok ik op You bring me down.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als ik moet gokken, gok ik op You bring me down.
aha, jij had deze wel geweten toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ff douchen en een was aanzetten
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:37 schreef peaceman het volgende:
[..]ze kon alleen niet even op de artiest komen
ik kijk tzt wel ff.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:39 schreef ToT het volgende:
Sow, ondertussen ff de waterschapsstemwijzer ingevuld.
1: Ik merk dat het gros van de onderwerpen zoals verwacht me geen reet interesseert;
2: Tussen de partij waar ik het meest mee eens ben en waar ik het minst mee eens ben zit maar 8% verschil.
Ik heb 3 jaar bij een waterschap gewerkt. Dus theoretisch zou het me moeten interesseren. Ik weet er wel aardig wat van af, dat wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:39 schreef ToT het volgende:
Sow, ondertussen ff de waterschapsstemwijzer ingevuld.
1: Ik merk dat het gros van de onderwerpen zoals verwacht me geen reet interesseert;
2: Tussen de partij waar ik het meest mee eens ben en waar ik het minst mee eens ben zit maar 8% verschil.
bijna... 3/4 goed.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman doet het erom hoor....
Dit is Di-rect... titel geen idee.
Dat is zeker waar!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Het beste wat deze band is overkomen is dat Tim eruit stapte.
Marcel is zoveel beter
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Narada Michael Walden gimme gimme gimme
Naar welke kapper is peaceman geweest?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!![]()
Ik gooi hem er nog een keer in:
[ afbeelding ]
vind je mijn nieuwe lokken niet mooi?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Naar welke kapper is peaceman geweest?
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph zei de naam half en toen heb ik maar ff getypt hoe de beste man werkelijk heet
Daarom vraag ik hetquote:Op zondag 3 maart 2019 13:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je mijn nieuwe lokken niet mooi?
als ie ertussen had gestaan, dan had ik m verwijderdquote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik type alvast eentje die zeker nog voorbij komt in deze show: wilson philips
Wist ik het maar, dan stuurde ik hem er naartoe.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Naar welke kapper is peaceman geweest?
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wist ik het maar, dan stuurde ik hem er naartoe.
Sam en Dave dan maar?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie ertussen had gestaan, dan had ik m verwijderd
Waarom zou je dat doen? Is helemaal niet nodig.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
zeg ik stuur jou toch ook niet naar een plastisch chirurg?
Jij slaapt de komende week op de bankquote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
nee hoor schatquote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Is helemaal niet nodig.
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik type alvast eentje die zeker nog voorbij komt in deze show: wilson philips
brother begrijpt dat welquote:Op zondag 3 maart 2019 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik begrijp net dat we om dit nummer naar deze band gaan kijken tijdens Down The Rabbithole. Vooralsnog heb ik nog even geen idee.
Maar smaakt het wel naar meer?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik begrijp net dat we om dit nummer naar deze band gaan kijken tijdens Down The Rabbithole. Vooralsnog heb ik nog even geen idee.
Ja, dit is wel een van de bands die we daar niet mogen missen.quote:
Ach ik vind de nummers van Deus niet echt geweldig, maar ik ga denk ik wel even mee naar het optreden. Kijken hoe het live is.quote:
Voor Deus was dat nog vrij netjes binnen de lijntjes hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu vliegt het compleet uit de bocht, jammer
Toen begon ik het net leuk te vindenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu vliegt het compleet uit de bocht, jammer
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:23 schreef peaceman het volgende:
Dat herinnert me... ik moet binnenkort eens de show(s) voor de festivals gaan voorbereiden.
Geen enkel idee.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:27 schreef peaceman het volgende:
niemand een idee? dit is toch wel een bekend nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |