Met DeMart was dit nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard, en zo er in het schaatsen een omerta heerst, is Wennemars Don Corleone
Meer waarschijnlijk. Hij stotterde steeds bij het tellen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef Wombcat het volgende:
Erben heeft nooit 80 pufjes genomen.
Waarschijnlijk dus hoogstens 50.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Meer waarschijnlijk. Hij stotterde steeds bij het tellen.
Nee, die had één keer gevraagd "Gebruik je doping?", "Nee", "OK, we gaan weer door."quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef FarandWide het volgende:
[..]
Met DeMart was dit nooit gebeurd.
Die kroop Lance nog net niet in de reet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef FarandWide het volgende:
[..]
Met DeMart was dit nooit gebeurd.
[..]
[..]
Binnenkort in een kritische docu gaat DeMart verdedigen dat hij nooit wist wat Wennemars en Ritsma deden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, die had één keer gevraagd "Gebruik je doping?", "Nee", "OK, we gaan weer door."
Wat zou dat mooi zijn jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Kan niet wachten tot die schaats omerta een keer wordt opgeblazen.
"Doorgezakt" vind ik ook wel passen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:46 schreef FarandWide het volgende:
[..]
Dat zal dan wel 'Op glad ijs' gaan heten.
quote:
Nandrolon waarschijnlijk. Edgar Davids Godtwitter:HersmanM twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 19:24:17Het gaat natuurlijk om de wereldtitel, maar Calgary biedt kans voor de Adelskalender . Davids al lang aan de leiding, voor Kramer. Deze ranking bestaat al sinds 1893! https://t.co/lnMicSJ7M3 reageer retweet
Hersman was subtopper eind jaren '90...die had ongetwijfeld permanent een hematocrietgehalte van 55+quote:
Beorn Nijenhuis vertrouwde ik ook nooit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar denk je aan bij de naam Jakko-Jan Leeuwangh?
Bestaat ook helemaal niet sinds 1893quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef Max23 het volgende:
[..]Nandrolon waarschijnlijk. Edgar Davids Godtwitter:HersmanM twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 19:24:17Het gaat natuurlijk om de wereldtitel, maar Calgary biedt kans voor de Adelskalender . Davids al lang aan de leiding, voor Kramer. Deze ranking bestaat al sinds 1893! https://t.co/lnMicSJ7M3 reageer retweet
Martin heeft een HGH-kaak waar Majka jaloers op is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hersman was subtopper eind jaren '90...die had ongetwijfeld permanent een hematocrietgehalte van 55+
Die leek me dan weer wat te flegmatiek voor doping.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beorn Nijenhuis vertrouwde ik ook nooit.
Als Sicco Janmaat nog eens schuldig blijkt staat Team Orie nov een beetje in zn hemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender#Historiequote:De ranglijst werd in 1928 in Noorwegen ontwikkeld. Met terugwerkende kracht werd echter bepaald dat de Zweed Rudolf Ericson, die samen met zijn broer Frithjof Ericson de eerste schaatser was die de vier afstanden van de grote vierkamp voltooide, per 7 januari 1893 de eerste aanvoerder van de Adelskalender was.
Is gewoon een mooie jongon.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Martin heeft een HGH-kaak waar Majka jaloers op is.
Ja, 1928 dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender#Historie
Ik moet altijd denken aan dat ie zei dat de perfecte 1500m 26,5-27,5-28,5 was.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bijna een palindroom van een schema.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hald Thorup doet het overigens wel aardig.
Ik denk het niet... Bloemen is in mindere vorm dan vorig jaar, Kramer is ook niet op z'n best en de rest zit er nog wel wat seconden vanaf.quote:
Wie wel van die 24 man hier?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, hij is het...zou hem niet herkennen bij de AH ofzo.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het WR van Sablikova gemist omdat ik WIDM aan het terugkijken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |