SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige namen die misschien lang rond het podium kunnen schaatsen, of excelleren op een individuele afstand:
Vrouwen Ivanie Blondin, Natalia Voronina, Francesca Lollobrigida, Jevgenia Lalenkova,
Mannen Sergej Trofimov, Danila Semerikov, Ted-Jan Bloemen, Bart Swings (?).
In ieder geval doen niet mee, Peter Michael (geen startplek) en Seitaro Ichinohe (De Japanse bond stuurt liever de broers Tsuchiya die er, met alle respect, niet zoveel van kunnen, maar die zich kwalificeerden in een wedstrijd waar Ichinohe ziek was).
De omstandigheden in Calgary zijn ongunstig, want het is er momenteel stervenskoud en de luchtdruk ligt ongekend hoog - wat weer ten dele gecompenseerd wordt door de kou. Toch werd er in een oefenritje van het weekend al redelijk doorgeschaatst door onder andere Esmee Visser (doet niet mee), dus het kan nog steeds, snelle tijden in Calgary.
Hier komt het schema met starttijden en uitslagen te staan.
Jupquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
Die gaat Takagi op de 5k compleet afmaken
Lijkt ook snelste langzaamste rondje ooit te zijn (snelle blik op http://schaatsstatistieke(...)ijden&g=v&event=3000)quote:
Sablikova sub 3:50 volgende week in SLC? Met dit vormpeil van haar...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:07 schreef Marcoss het volgende:
Dit WR staat mogelijk maar een week, maar toch
Maar er is ook nog een 1500 morgen, waar Takagi weer winst gaat pakken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef Faraday01 het volgende:
Die gaat Takagi op de 5k compleet afmaken
Ze rijdt wel bijna 5 seconden sneller dan de rest.quote:
3 seconden lijkt me wel erg veel. 3.52 laag lijkt me realistischerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sablikova sub 3:50 volgende week in SLC? Met dit vormpeil van haar...
In deze vorm moet ik dat nog zienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar er is ook nog een 1500 morgen, waar Takagi weer winst gaat pakken.
No shit Sherlock, die gaat relatief makkelijk winnenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef FarandWide het volgende:
Sablikova is in deze vorm topfavoriet
Takagi gaat morgen 2 seconde ofzo op de 1500m pakken...ik moet het nog zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef FarandWide het volgende:
Sablikova is in deze vorm topfavoriet
Staat toch nog bijna een punt achter op Takagi. En er komt ook nog een 1500.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
No shit Sherlock, die gaat relatief makkelijk winnen
1-1,5 seconde. En dan heeft ze circa 15 seconden voorsprong op Sablikova, en dan heeft Sablikova nog kans, maar is het zeker niet gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Takagi gaat morgen 2 seconde ofzo op de 1500m pakken...ik moet het nog zien.
Een seconde per rondje is niets in deze vorm voor Sablikovaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Staat toch nog bijna een punt achter op Takagi. En er komt ook nog een 1500.
Die staat al wel op haar naam en is recenter (al staat die ook al 8 jaar), dit WR stond nog langer en kwam uit de onaantastbare periode van Klassen..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef -XOR- het volgende:
laat sablikova dan ook maar een wr 5k rijden.
Hmm?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de mannen staat het WR op de 1500 meter ook al 10 jaar trouwens, langer dan ik dacht
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:17 schreef Marcoss het volgende:
Bij de mannen staat het WR op de 1500 meter ook al 10 jaar trouwens, langer dan ik dacht
1500 is van Yuskov, 1000m van Davisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die staat al wel op haar naam en is recenter (al staat die ook al 8 jaar), dit WR stond nog langer en kwam uit de onaantastbare periode van Klassen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |