een merel eet rupsenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:59 schreef essnhills het volgende:
Er kroop een rups voorbij onder in beeld
In aflevering 1 ook alquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:59 schreef essnhills het volgende:
Er kroop een rups voorbij onder in beeld
Wat impliceer je?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij zou niels wel in een denim hotpants willen zien he?
Eenschquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind zo'n laatste aflevering eigenlijk nooit wat aan. Teveel geklets en dat terugblikken wat ze de volgende aflevering ook doen
En zaadquote:
quote:
Het budget is op, ze hebben al een bootje in moeten huren, en de rest gaat naar shots van vogels en rupsen.quote:
Mopperdoos.quote:
Ja en die volgende aflevering is ook al kut want livefinalequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik vind zo'n (een-na-)laatste aflevering eigenlijk nooit wat aan. Teveel geklets en dat terugblikken wat ze de volgende aflevering ook doen
voor wat? voor nog meer gebabbel met de afvallers?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Misschien doen ze dit wel zodat ze volgende aflevering meer tijd hebben?
Wat een vertrouwen in de showquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Misschien doen ze dit wel zodat ze volgende aflevering meer tijd hebben?
In de hoop dat ze tijdens het gesprekje aan tafel dan niet wéér op die shit gaan terugblikken.
Hij LOLde/was sarcastischquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:01 schreef svann het volgende:
De waterval Niels favoriete opdracht? #hoogtevrees
Verwend denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |