Aardbei met heet voedsel is toch wel lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
Creativiteit in actie! Wat is dat voor sausje?
Ik tel daar nog geen 500 calorieen. Heb je daar echt genoeg aan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
Had weer zin om te koken, dus vandaag heb ik het volgende als avondeten:
2 burgers met hot sauce erop, half zakje spinazie en aardbei. Beetje peper en zout erop gedaan nadat ze klaar waren met koken. (aardbei is wel rauw)
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik tel daar nog geen 500 calorieen. Heb je daar echt genoeg aan?
Of gaat de zak Croky en pot ijs open straks.
640kcal*quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik tel daar nog geen 500 calorieen. Heb je daar echt genoeg aan?
Of gaat de zak Croky en pot ijs open straks.
Nope. Te weinig gekookt zelfsquote:
Er hoeven geen koolhydraten in iedere maaltijd. Of wel?quote:
Van mij moet niks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er hoeven geen koolhydraten in iedere maaltijd. Of wel?
Neuh. Ik volg geen dieet, maar vind het prettig om 's avonds niet te veel koolhydraten te eten naast mn stuk fruit... Dus vaak gewoon puur groente en peulvruchten. (Nu bijv. groenteburgers)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Van mij moet niks.![]()
Maar dit noem jij avondeten. En dat is meestal ook met een koolhydraten-bron. Tenzij je een bepaald dieet volgt.
Ik let eigenlijk vnl op mijn eiwitten. Dat ik daar genoeg van binnen krijg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh. Ik volg geen dieet, maar vind het prettig om 's avonds niet te veel koolhydraten te eten naast mn stuk fruit... Dus vaak gewoon puur groente en peulvruchten. (Nu bijv. groenteburgers)
Volgens mij zit ik met mn ontbijtjes vaak wel al aan het limiet van koolhydraten
Deed ik vroeger ook, maar merkte dat ik qua eiwitten meer dan genoeg binnen kreeg als ik gewoon normaal at, dus hoefde er niet echt op te letten. Vet wel overigens. Vergeet steeds om olie te gebruiken of iets vettigs te etenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk vnl op mijn eiwitten. Dat ik daar genoeg van binnen krijg.
Ieder zijn ding.
En tof dat je je eten post!
Oei. Dat is voor mannen ook echt wel belangrijk. Vetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook, maar merkte dat ik qua eiwitten meer dan genoeg binnen kreeg als ik gewoon normaal at, dus hoefde er niet echt op te letten. Vet wel overigens. Vergeet steeds om olie te gebruiken of iets vettigs te eten
Ook voor vrouwen erg belangrijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Oei. Dat is voor mannen ook echt wel belangrijk. Vetten.
Begrijp dat die je hormoon-huishouding (mede) regelen.
Bakken, koken, grillen, 1 pot natquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je die burgers niet gekookt hebt
Oh dus je bent bodybuilder en je eet elke 4 uur ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er hoeven geen koolhydraten in iedere maaltijd. Of wel?
3 maaltijden per dag en dan 5 snacks ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Oh dus je bent bodybuilder en je eet elke 4 uur ofzo?
Gedoe? Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Is dat verse spinazie?
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik spinazie eet uit een diepvriesdoosje. Ik vind het altijd zo'n gedoe, maar ik vind spinazie wel erg lekker.
Gedoe?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Is dat verse spinazie?
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik spinazie eet uit een diepvriesdoosje. Ik vind het altijd zo'n gedoe, maar ik vind spinazie wel erg lekker.
Pink Lady en Kanziquote:
Haten op havermoutquote:
Ja, ok, ik ga wel weer wegquote:
Heb ik wat gemist?quote:
Ik eet ze gewoon het hele jaar. Zelfde als frambozen en bramen.quote:
Definitie: dat veel energie en bouwstoffen bevat en daardoor de honger doet verdwijnenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voedzaam is niet hetzelfde als veel kcals. Een Big Tasty is ook niet voedzaam.
Voor een 12 jarig meisje ja.quote:
quote:
Wie zegt dan dat je het er langer op moet doen? Er zijn zoveel mensen die hun calorie-inname spreiden.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voor een 12 jarig meisje ja.
Hier doe ik het 2 uurtjes op, max
Dacht deze week wat gezonder eten. 3000kcal per dag en 30/30/40 verhouding (40=koolhydraten)quote:
Is gekookt! Houd niet zo van koude havermout.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:02 schreef Farenji het volgende:
Is die melk met havermout koud of heb je er pap van gekookt?
In het topic staat inderdaad hoeveel ik de rest van de dag eet.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voor een 12 jarig meisje ja.
Hier doe ik het 2 uurtjes op, max
Is heerlijk man.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:21 schreef Spanky78 het volgende:
Ziet er prima uit, alleen dat gore chiazaad, niet doen man.
Nouja, drie ingrediënten in een bak flikkeren is geen koken. En voor ieder bakje een nieuw topic lijkt mij ook overdreven. Piet heeft ook een centraal topic. Doe dan een 'Mickey flikkert voer in een bakje en is apetrots centraal' ofzoquote:Op zondag 3 maart 2019 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens, als jullie dit een stom gerecht, niet topicwaardig of een minder leuke TS vinden is hieronder de mogelijkheid te vinden om het topic te verlaten.
Dit zijn 9 ingrediëntenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja, drie ingrediënten in een bak flikkeren is geen koken. En voor ieder bakje een nieuw topic lijkt mij ook overdreven. Piet heeft ook een centraal topic. Doe dan een 'Mickey flikkert voer in een bakje en is apetrots centraal' ofzo
Et voilaquote:Op zondag 3 maart 2019 11:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit zijn 9 ingrediënten
Centraal topic is wel goed idee. Denk dat ik dat maar doe.
Nou, smaken verschillen. Overigens kan ik havermout met fruit juist weer wel waarderen. Lekker en ook erg gezond, de vezels daarin voorkomen verkeerde cholesterolniveaus. Zowaar ook echt goed wetenschappelijk aangetoond.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is heerlijk man.Die heerlijke textuur ook.
Effe in water weken en na een half uur goed zeven
Doe eens niet zo flauw. Piet kan beter koken dan menig restaurantkok, niet iedereen hoeft en wil dat niveau.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja, drie ingrediënten in een bak flikkeren is geen koken. En voor ieder bakje een nieuw topic lijkt mij ook overdreven. Piet heeft ook een centraal topic. Doe dan een 'Mickey flikkert voer in een bakje en is apetrots centraal' ofzo
Zeker zeker. Doe elke dag boodschappen, dus vraag maar raak!quote:
#viesdikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:10 schreef Roces18 het volgende:
weet je wat ik nooit snap die maaltijdsalades
500kcal
wat moet je daarmee?????
moet ik er 10 eten ofzo? x 5 euro
is 50 EURO!!! OM EEN DAG TE OVERLEVEN
WGR / Tips om te besparen op de boodschappen?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zeker zeker. Doe elke dag boodschappen, dus vraag maar raak!
Noem eens al dat andere wat je hebt gegetenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
640kcal*
Daarbij zit ik vandaag aan de 3200kcal, dus genoeg.
Ik heb altijd al elke dag boodschappen gedaan. 1x per week en dan elke dag de verse producten.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
WGR / Tips om te besparen op de boodschappen?
Andere baan? Verlenging van de openingstijd van de winkels? Vertel
Hoezo dit nou weerquote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Noem eens al dat andere wat je hebt gegeten
Iets met zalm klinkt goed. Morgen niet mogelijk, dus zal 't dinsdag doen!quote:
Nouja met twee hamburgers gegarneerd met een paar aardbeien staat wel cute. Maar daarmee kwma je nooit aan die 3200kcal.quote:
Zowienzoquote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Nouja met twee hamburgers gegarneerd met een paar aardbeien staat wel cute. Maar daarmee kwma je nooit aan die 3200kcal.
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zowienzo
Iemand dagelijkse calorie-inname kunnen meten door een foto op Fok! van een gerecht dat ik tussen 18.00 en 18.30 nuttig.
Mooi talent wel.
We zijn hier niet om te controleren of iemand wel de, volgens een ander, juiste hoeveelheid calorieën inneemt. Het gaat hier over eten, niet over gezond doen of afvallen, daar hebben we LIF voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Nouja met twee hamburgers gegarneerd met een paar aardbeien staat wel cute. Maar daarmee kwma je nooit aan die 3200kcal.
Dude.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zowienzo
Iemand dagelijkse calorie-inname kunnen meten door een foto op Fok! van een gerecht dat ik tussen 18.00 en 18.30 nuttig.
Mooi talent wel.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
640kcal*
Daarbij zit ik vandaag aan de 3200kcal, dus genoeg.
Dat zei je niet in dat andere topic. Wat is het nou? Welke kunnen we geloven?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb altijd al elke dag boodschappen gedaan. 1x per week en dan elke dag de verse producten.
Niet. Heeft namelijk nog geen naam. Eigenlijk moet ik er nu een patent op zetten, want smaakt goddelijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Molo het volgende:
Wat voor recept zou je hiervoor nodig hebben gehad dan?
Zou het maar snel doen jaquote:Op zondag 3 maart 2019 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet. Heeft namelijk nog geen naam. Eigenlijk moet ik er nu een patent op zetten, want smaakt goddelijk.
Yep. Dessert is een hele lekkere gefrituurde mix van maīsmeel en water in de vorm van een holle kegel met hele lekkere sweet chili poeder eropquote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het maar snel doen ja
Nog een dessert erbij?
Gezond bordje. Niet heel creatief of bijzonder denk ik zo. Misschien zelf eens het sausje maken?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer een creatie. Zonder recept, helemaal zelf verzonnen
2 burgers met hot sauce erop. Asperges, spinazie, champignon en aardappeltjes.
Saus is ook gedeeltelijk zelf gemaakt. Is 50% hot chili saus van Heinz, dan gepureerde tomaten en jalapenos erdoorheen gemixt.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Gezond bordje. Niet heel creatief of bijzonder denk ik zo. Misschien zelf eens het sausje maken?
Zeg ik ook altijd als ik iets heb laten aanbranden. Je hebt het toch zelf gemaakt niet. Nee je hebt wel oog voor compositie. Ikzelf neem nooit ook maar dat beetje moeite.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet. Heeft namelijk nog geen naam. Eigenlijk moet ik er nu een patent op zetten, want smaakt goddelijk.
Je hebt een agv recept verzonnen? Knap hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer een creatie. Zonder recept, helemaal zelf verzonnen
2 burgers met hot sauce erop. Asperges, spinazie, champignon en aardappeltjes.
Het bewijs dat aardbeien buiten het seizoen smaakloos zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 06:53 schreef Mikeytt het volgende:
Vandaag geen zin om te koken, dus gewoon Twennybar en een bakje aardbeien met zoetstof.
[ afbeelding ]
Zijn niet zo zoet als normaal inddquote:Op maandag 4 maart 2019 08:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Het bewijs dat aardbeien buiten het seizoen smaakloos zijn.
Maar leuk topic verder.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:32 schreef Nismo91 het volgende:
Serieus mikey ???
Kwaliteit toppa’s en ook nog eens een culinair hoogstandje kunnen maken.
Deze man
Nice. Een volwaardige maaltijd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
2 eieren met worteltjes en doperwten + een half blikje linzen. Gekruid met kipkruiden, peper en zout.
En 2 boterhammen van de benzinepomp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |