helemaal niet zo'n gekke gedachtequote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens sommige kan hij daarmee Donny hebben bedoeld.
Ben alleen, wees gerust. Niemand in de wijde omgeving weet dat ik Utopia volgquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
kijk uit hè, het legt een gigantische druk op je relatie als je dat meer dan 2 avonden doet
En ook een Adje en een Myl die zeggen dat ze er niet over mogen pratenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:06 schreef BloesBloes het volgende:
Ja, ja Urenlange SL's, Adje boos, Mylene angstig, Jens boos en de rest zwijgt in alle toonaarden en dat allemaal omdat Jassie met Merel heeft gezoend.Je moet wel een geweldige berg boter op je harses hebben om dan net te doen alsof er "niets" is voorgevallen.
Als het Jessie was moet hij niet zulke onzin verkopen. Het is een typetjequote:
Als ze iets willen verbergen gaan ze het echt niet uitzenden op tv.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:04 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
ALS we dan het echte gebeurde te zien krijgen. Volgens de teaser krijgen we de kus met Merel te zien..of er verder nog wat getoond wordt...????
Zit wel iets inquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:52 schreef Ranah het volgende:
soms denk ik dat jessie gaat, dat zijn tijd er op zit , dat aangekondigd avondje drinken was zo vreemd
Lighten up!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het Jessie was moet hij niet zulke onzin verkopen. Het is een typetje
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En jij gelooft dat wanneer Talpa iets onder het vloerkleed wil houden, het wel op tv komt.
Dat bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ze iets willen verbergen gaan ze het echt niet uitzenden op tv.
Dat wist ik niet eens, bedankt voor de aanvullingquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook een Adje en een Myl die zeggen dat ze er niet over mogen praten
sorry, nog gereageerd na waarschuwing mod, reactie heb ik verwijderd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En kan het niet gewoon zijn dat er werkzaamheden waren. Het was niet de eerste keer dat er een SL was van een paar uur. Maar ach denk wat je zelf wil. Hij zou niet best bezig zijn geweest maar wat allemaal hier ervan gemaakt wordt denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |