Jens is ook echt n apart figuur. Hoop dat hij Tim n mes in zn rug steekt met stemmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:12 schreef pollewop77 het volgende:
Jens in zijn avocado broek aan't straten
Hij gaat 3 op Tim dacht ik inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jens is ook echt n apart figuur. Hoop dat hij Tim n mes in zn rug steekt met stemmen
En bij Tim leuk doen. Ik hou wel van zijn dubbelspelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij gaat 3 op Tim dacht ik inderdaad
Zou zomaar 3 op Jessie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor... soms is ie wat grof maar das leuker dan dat kinderachtige gedoe met Mylenequote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En bij Tim leuk doen. Ik hou wel van zijn dubbelspel
Ja, dit is wel is waar een aanname, maar die 2 in de tent met de deur op slot daar hoeft niemand echt naar te raden neem ik aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:14 schreef Dotteke het volgende:
Ger en Shel zijn allebei zoek
Fran was naar de tent geweest, maar die zat op slot en ze deden niet open
Oh dan ben ik heel benieuwdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:16 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zou zomaar 3 op Jessie kunnen zijn.
Ik vraag me wel af of het nog dubbelspel is. Hij lijkt echt boos te zijn op Jessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En bij Tim leuk doen. Ik hou wel van zijn dubbelspel
Topshow! Z.g.n. met hem bonden en hem dan genadeloos voor de trein duwen...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Klopt maar das gewoon grappig omdat het voor geen meter klinkt uit Jens zn mondquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor... soms is ie wat grof maar das leuker dan dat kinderachtige gedoe met Mylene
Neen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:16 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zou zomaar 3 op Jessie kunnen zijn.
Ik vertrouw niemand daarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Topshow! Z.g.n. met hem bonden en hem dan genadeloos voor de trein duwen...
Nee hoor, dat is al weer aardig normaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of het nog dubbelspel is. Hij lijkt echt boos te zijn op Jessie.
Het zou wel mooi zijn want Tim denkt dat Jessie, Eric en Chris op de bank komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is al weer aardig normaal.
Tim denkt echt de dans te ontspringen idd. En hij denkt ook echt dat Erik naar huis gaat. Ik heb nog steeds goede hoopquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn want Tim denkt dat Jessie, Eric en Chris op de bank komen.
Niets blijkt minder waar, dit is is zo'n zelfde soort complot die je wel eens ziet bij Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn want Tim denkt dat Jessie, Eric en Chris op de bank komen.
Love it!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets blijkt minder waar, dit is is zo'n zelfde soort complot die je wel eens ziet bij Expeditie Robinson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |