Dat noemen ze modelletje "Sumo"quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef formule het volgende:
[..]
Dat jasje maakt haar wel erg breed in de schouders
Ook dat is damage control, ze heeft niemand anders meer omdat ze met iedereen ruzie maakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Lotus sinds ze los is van Tim en meer met de anderen optrekt een stuk beter in haar gedrag
Hope so, maar vrees weer het ergste (petertje)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
hang in there, nog een dikke week en dan is Tim weg en doet iedereen weer normaal
Heb het idee dat behalve Tim en Frennie bijv niemand op Erik gaat stemmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hope so, maar vrees weer het ergste (petertje)
Lotus is de ex van Mike! Los van Timquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Lotus sinds ze los is van Tim en meer met de anderen optrekt een stuk beter in haar gedrag
Goed gezien. Ze wil van Tim af maar heeft dan niemand meer dus houdt hem toch maarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ook dat is damage control, ze heeft niemand anders meer omdat ze met iedereen ruzie maakt.
Hiske en Adriaan hadden het er vanmiddag overquote:
Hoop gewoon dat Tim nu gaat en Lotus de volgende is. Die waant zich tegenwoordig de diva van de show. Vindt haar met de dag arroganter worden.quote:
Hij gaat vol op Tim iddquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:47 schreef Ranah het volgende:
adje gaat niet op erik stemmen, hij kan zijn stem beter besteden en als je weg wilt, ga dan
Gvddd welk incident???quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Jens en Adje denken dat Jessie wel op de bank komt
Waarschijnlijk wel na het incident, zegt Jens
Satan sent her from the bowels of hellquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ook dat is damage control, ze heeft niemand anders meer omdat ze met iedereen ruzie maakt.
Ik heb megaaa veel teruggelezen maar las geen concreet incident, alleen aannamesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft iedereen gemist en er gaan de wildste verhalen over. Lees maar ff terug![]()
Ik wou dat ik het je kon vertellen maar het wordt angstvallig buiten beeld en geluid gehouden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gvddd welk incident???
Ik heb dat gemist
Waarschijnlijk genoeg om op de bank te komenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heb het idee dat behalve Tim en Frennie bijv niemand op Erik gaat stemmen
alles was achter een urenlange streamlock. Niets van op de utopia krant geplaatst, heel erg weinig door de bewoners verteld (de volgende dagen), of ook achter streamlocksquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik heb megaaa veel teruggelezen maar las geen concreet incident,. - Knip. -
Dat kreeg ik dan ff weer niet meequote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En onbeleefd tegen de pizza meneer.
Tja al draagt een aap een gouden ring...
Je kunt wel zien dat die vloer door vaklui is gelegdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef cobain1994 het volgende:
Ook tussen de randen en kieren..
[ afbeelding ]
Alles wat we weten is wat af en toe er tussen door gliptquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik heb megaaa veel teruggelezen maar las geen concreet incident. - Knip. -
Denk ik niet. Hij had waarschijnlijk gewoon zin om ook eens een keer lekker door te zakken. Jessie is ook nog maar een jonge gozerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:52 schreef Ranah het volgende:
soms denk ik dat jessie gaat, dat zijn tijd er op zit , dat aangekondigd avondje drinken was zo vreemd
Als er niets aan de hand was dan waren er geen urenlange SL's geweest en ontdane en angstige bewoners.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef Verida het volgende:
[..]
alles was achter een urenlange streamlock. Niets van op de utopia krant geplaatst, heel erg weinig door de bewoners verteld (de volgende dagen), of ook achter streamlocks
dus niemand weet het precies
Nee joh, die gaat echt niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:52 schreef Ranah het volgende:
soms denk ik dat jessie gaat, dat zijn tijd er op zit , dat aangekondigd avondje drinken was zo vreemd
Dat gevoel had ik ook, bij het begin al had ik het idee dat hij er voor een poosje in kwamquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:52 schreef Ranah het volgende:
Die verdeeld zei ze gisteravond. Maar lafffe bange meisje heeft nog steeds niet met Jessie gesproken verder wel met iedereen over Jessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:56 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske en Jessie zien Mylene geen 3 stemmen op Tim geven
Vind haar tegenvallen, zeker gezien de bombarie waarmee ze binnen kwam.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
D
[..]
Die verdeeld zei ze gisteravond. Maar lafffe bange meisje heeft nog steeds niet met Jessie gesproken verder wel met iedereen over Jessie.
Kan je nagaan, dan moet het wel heel erg geweest zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Mjelleke het volgende:
Adje laat dan wel snel mensen vallen. Hij heeft notabene helemaal niets van het hele gebeuren meegekregen.
Ja, ze blijkt toch niet zo Jassie minded, zeker niet na die beruchte nacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind haar tegenvallen, zeker gezien de bombarie waarmee ze binnen kwam.
Ik denk dat alles haar ook tegengevallen is. Hartelijk is ze niet ontvangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind haar tegenvallen, zeker gezien de bombarie waarmee ze binnen kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |