Zeker weten dat was gewoon schofterig van die meiden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat alles haar ook tegengevallen is. Hartelijk is ze niet ontvangen.
Dat klopt ook wel weer, alleen de mannen hebben haar ok ontvangenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat alles haar ook tegengevallen is. Hartelijk is ze niet ontvangen.
Daar erger ik me ook aan en dat stomme kinderliedjes zingen. Maar denk niet dat er kwaad in dat meisje zit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel weer, alleen de mannen hebben haar ok ontvangen
ik hou gewoon niet zo van dat kinderlijke gedoe maar ja... ze is 20
Ze lieten in het voorstukje wel zien dat hij dronken was en met merel stond te zoenen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En jij gelooft dat wanneer Talpa iets onder het vloerkleed wil houden, het wel op tv komt.
Was draaien en dan de vaat doen en dan de bezem door de silo........quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:58 schreef Ranah het volgende:
heeft tim al bedacht wat hij na het stofzuigen gaat doen?
Nee zit ook geen kwaad in maar had wat meer verwacht als zijnde ik kom binnen als ex van Gerrit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan en dat stomme kinderliedjes zingen. Maar denk niet dat er kwaad in dat meisje zit.
Das niet echt agressief tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze lieten in het voorstukje wel zien dat hij dronken was en met merel stond te zoenen.
die jongen gun je toch te blijvenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was draaien en dan de vaat doen en dan de bezem door de silo........
Ja, dat is nou ook niet wereldschokkend hè, maar hij heeft toch niet een paar uur met Merel staan zoenen hè.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze lieten in het voorstukje wel zien dat hij dronken was en met merel stond te zoenen.
Gerrit zei vandaag tegen Shelley dat hij vond dat Mylene zijn naam gebruikt heeft om binnen te komen daar...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee zit ook geen kwaad in maar had wat meer verwacht als zijnde ik kom binnen als ex van Gerrit.
Hij heeft ook over het lezen van zijn post gehad begreep ik op de streams en dat was best heftig geweest vertelde een paar bewoners.quote:
Jens heeft wel laten vallen dat er een onbekend persoon het terrein is opgekomen. Ik kan me voorstellen dat dat voor enige commotie heeft gezorgd en verklaard ook de lange sl.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]Meer kan er ook niet zijn want er was een SL van uren.
ALS we dan het echte gebeurde te zien krijgen. Volgens de teaser krijgen we de kus met Merel te zien..of er verder nog wat getoond wordt...????quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je vult weer in over iets wat je niet weet. Speculaasjes allemaal Gelukkig is het maandag op tv.
Dat snap ik best dat hij dat zo denkt idd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gerrit zei vandaag tegen Shelley dat hij vond dat Mylene zijn naam gebruikt heeft om binnen te komen daar...
ai aiai die gerrit, ik denk dat er van die vriendschap straks buiten niet veel meer over is als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gerrit zei vandaag tegen Shelley dat hij vond dat Mylene zijn naam gebruikt heeft om binnen te komen daar...
Klopt maar volgens sommige kan hij daarmee Donny hebben bedoeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Jens heeft wel laten vallen dat er een onbekend persoon het terrein is opgekomen. Ik kan me voorstellen dat dat voor enige commotie heeft gezorgd en verklaard ook de lange sl.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens sommige kan hij daarmee Donny hebben bedoeld.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zomaar de waarheid zou kunnen zijn. We weten het niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat is toch geen onbekende...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |