abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185339444
Uitgerekende data:

8 maart: Mardy_Bum
21 maart: VenusFlyTrap (jongen)
22 maart: ***Leintjeuh en kaasplankje (jongen)***

1 april: Cholula
5 april: Djoess (meisje)
19 april: Rebubbled
19 april: Flav
28 april: CaVaBien

12 mei: Ceviche
20 mei: Sisu
20 mei: Pinquit
24 mei: dodoria
Eind mei: Elamanilo

22 juni: douche-eendje
Eind juni: BobbyMcGee

Half augustus: Minarosa
24 augustus: stippelrientje

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door Roomsnoes op 04-03-2019 19:49:57 ]
pi_185339514
Zo, FiPo *O*

Volgens mij heerst er vandaag een beetje nesteldrang hier. Lief staat de gang te sauzen en ik heb net (ondanks griep -O- -O- ) de badkamer gesopt. Hopelijk blijft zoon nog minstens een dikke week zitten vanwege plannen volgend weekend.

Verder: www.ad.nl/wetenschap/te-weinig-calcium-in-miltivitaminen-voor-zwangeren~a44a3b40/
pi_185339923
Ik kreeg meteen extra foliumzuur en ijzertabletten mee, blijkbaar voldoen de normale multivitamine niet.

Ik slik gewoon davitamon voor zwangeren, foliumzuur en ijzer en antikots. Ik wilde bijna een bejaardenbakje gaan halen zodat ik al mn pilletjes per dag kan uittellen.

Na mn vakantie krijg ik ook een glucosetest, als daar niks uitkomt herhalen we die na een maand nog een keer. Ik zou verbaast zijn als de eerste test niet meteen raak is, maar aan de andere kant zijn we nog heel vroeg in de zwangerschap.

Gokje vanaf 2e trimester komt er gewoon insuline bij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 13:44:04 #4
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185340386
Hoever ben je eigenlijk Tico?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_185340493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik kreeg meteen extra foliumzuur en ijzertabletten mee, blijkbaar voldoen de normale multivitamine niet.

Ik slik gewoon davitamon voor zwangeren, foliumzuur en ijzer en antikots. Ik wilde bijna een bejaardenbakje gaan halen zodat ik al mn pilletjes per dag kan uittellen.

Na mn vakantie krijg ik ook een glucosetest, als daar niks uitkomt herhalen we die na een maand nog een keer. Ik zou verbaast zijn als de eerste test niet meteen raak is, maar aan de andere kant zijn we nog heel vroeg in de zwangerschap.

Of vanwege de behoeften van 2 babies en misschien eerdere labuitslagen denkt je verloskundige dat je extra foliumzuur en ijzer nodig hebt? Ik heb davitamon mama plus en daar zit ook niet genoeg calcium in. Maar voor de laatste paar weken ga ik geen extra calcium halen.

Vind je er iets van als je insuline moet gaan spuiten?
  Moderator zaterdag 2 maart 2019 @ 13:53:38 #6
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_185340543
Nog maximaal 8 dagen :{
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_185340639
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:17 schreef Ticootje het volgende:

kijk je uit met die ijzertabletten? deden ze bij mij indertijd ook, maar eens opgenomen in het ziekenhuis bleek mijn ijzergehalte dusdanig hoog dat ik een week plasma bij moest om dat weer goed te krijgen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  FOK!fotograaf zaterdag 2 maart 2019 @ 14:07:55 #8
148247 taxibabe
pi_185340801
Ik heb net de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen!!! Wat gaaf om te zien!
Wurm is 1,63 cm groot en precies 8 weken! *O*
  zaterdag 2 maart 2019 @ 15:03:16 #9
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185341861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Peejtur het volgende:
Gaat dit jouw topic worden?

Ik sta gewoon derde! Het is een bakerpraatje maar vanavond eten we bij de Indo, hopelijk zal pittig eten me goed doen. We zijn er nu wel klaar mee / voor. Kom maar op kleine man ❤

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:07 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb net de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen!!! Wat gaaf om te zien!
Wurm is 1,63 cm groot en precies 8 weken! *O*
Geweldig, gefeliciteerd ❤
pi_185342433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:59 schreef simmu het volgende:

[..]

kijk je uit met die ijzertabletten? deden ze bij mij indertijd ook, maar eens opgenomen in het ziekenhuis bleek mijn ijzergehalte dusdanig hoog dat ik een week plasma bij moest om dat weer goed te krijgen.
Hoe merk je dat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_185342514
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe merk je dat?
niet. tenminste, ik merkte er niks van. eens op de high care met een zwangerschap die niet lekker loopt testen ze en toen bleek het veel te hoog. mijn bloed was wel getest aan het begin van de zwangerschap, maar werd niet elke controle getest (logisch). maar die ijzertabletten vereisen dus wel dat je ijzergehalte in de gaten gehouden wordt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_185344335
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Peejtur het volgende:
Ik leef met je (vrouw) mee -O-
  Moderator zaterdag 2 maart 2019 @ 17:19:42 #13
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_185344356
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:17 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Ik leef met je (vrouw) mee -O-
Ja jij weet hoe het voelt. Gelukkig veel anderen ook. 1e is gemiddeld bij 41 weken en 3 dagen toch? Nog 4 dagen te gaan dan :P
pi_185344523
In mijn geval klopte dat precies inderdaad :P ik duim voor jullie!
pi_185345741
Whoot whoot taxibabe!
Schudden voor gebruik
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:04:52 #16
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185347567
*O* Fijn nieuws, taxi!

Wat zijn er eigenlijk veel LLM's (waar ik Peejtur ook even onder schaar - gingen jullie nou morgen weer voor een controle?)! Leintjuh en VTF zijn ook al (ruim) 37 weken.
Ik voel me ook echt al een LLM, met nog 5 weken te gaan. Ben op het punt dat als ik aan tafel zit, ik eigenlijk voorover wil leunen, want door de buik zit ik ver van de tafel = kans op knoeien; maar voorover leunen = direct misselijk :')

Die calcium.. Heeft dat bij deze termijn nog zin? En is er toevallig iemand die weet of je daar te veel van kunt binnen krijgen (als je ook veel zuivel eet/drinkt)? Voor ik dokter Google aan slinger...
pi_185348148
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:04 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
*O* Fijn nieuws, taxi!

Wat zijn er eigenlijk veel LLM's (waar ik Peejtur ook even onder schaar - gingen jullie nou morgen weer voor een controle?)! Leintjuh en VTF zijn ook al (ruim) 37 weken.
Ik voel me ook echt al een LLM, met nog 5 weken te gaan. Ben op het punt dat als ik aan tafel zit, ik eigenlijk voorover wil leunen, want door de buik zit ik ver van de tafel = kans op knoeien; maar voorover leunen = direct misselijk :')

Die calcium.. Heeft dat bij deze termijn nog zin? En is er toevallig iemand die weet of je daar te veel van kunt binnen krijgen (als je ook veel zuivel eet/drinkt)? Voor ik dokter Google aan slinger...
Te veel calcium zou volgens mij op zich niet zo snel schadelijk zijn (plas je weer uit), maar calcium houdend eten/drinken hindert wel de opname van ijzer uit je eten en pillen. Dus als je veel calcium inneemt krijg je eerder een ijzertekort. En dat is een hoger risico in de zwangerschap dan een calcium tekort ivm bloedverlies bij en na de bevalling.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:37:14 #18
480396 Sisu
Oudgediende
pi_185348478
Whut?
Die dure Davitamon mama compleet plus of hoe die dingen ook heten zijn dus niet compleet?
Ik dacht er juist goed aan te doen.

Ijzer overschot = harde donkere poep toch?
Ik heb er geen last van in ieder geval. Aanstaande woensdag moet ik weer Mn bloed laten prikken ivm
Aanhoudende -extreme- vermoeidheid. Blijf moe. Zou elk moment van de dag kunnen slapen.
Met 28, oké overmorgen 29, weken zou dat nog moeten horen.

Jee peejter.
Jouw vrouw is echt goed aan het walvissen dus. Hopelijk kan ze er ook nog plezier aan beleven. Kan me voorstellen dat het super zwaar is !
Zonder hoop geen leven.
pi_185348483
Hopelijk komt er snel verandering Peejtur en kunnen jullie gauw genieten van jullie baby uit buik!

Goed nieuws taxibabe, hartklopjes! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor mijn geklaag.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:43:58 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185348658
Terechte klachten CaVa! Mannen }:|
Schoonmoeders }:|
:*
pi_185348784
Over de calcium,

3 weken geleden kreeg ik het met klem aangeraden door de dietiste en dat het zeker nog zin heeft/had met deze termijn (toen 32 weken). Zij raadde aan iets in combinatie met vitamine D omdat het een het ander beter helpt opnemen (net als ijzer en vitamine c).

Ik ‘moet’ nu in de ochtend twee smelttabletten calcium/vit D, en dan ‘mag’ ik smiddags pas fruit als tussendoortje ivm opnemen.

En weer klagen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 maart 2019 @ 20:53:49 #22
269689 crew  Viv
pi_185348886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef Sisu het volgende:
Whut?
Die dure Davitamon mama compleet plus of hoe die dingen ook heten zijn dus niet compleet?
Staat gewoon op het doosje hoor. ;) Spoiler alert: ook vitamine C is niet 100% van de ADH.

Ik had destijds een heel lijstje met hoeveel calcium in iedere portie zuivel zit van de producten die ik graag at, en welke combinaties dan samen met die Davitamon in totaal 1000 mg waren. :D
pi_185349058
*O* Taxibabe. Wat fijn!

CaVaBien dat zijn terechte klachten. Hopelijk is morgen een fijnere dag. :*

Sterkte LLM'ers!

SPOILER
Morgen kunnen we uitslapen! Wat extra slaap maakt me hopelijk weer een wat leuker mens.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:10:56 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185349334
Zeg dames, mag klagen eigenlijk niet ofzo? Zoveel spoilers? Nergens voor nodig!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_185349501
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:10 schreef Mariposas het volgende:
Zeg dames, mag klagen eigenlijk niet ofzo? Zoveel spoilers? Nergens voor nodig!
Oke, nog een klaagje.

Ik baal dat mijn bloeddruk nu alweer veeeeel te hoog wordt terwijl ze me bijna ‘beloofd’ hebben dat het deze keer niet gevaarlijk zou worden. Vorige zws met bijna 40 weken een onderdruk van 90 en toen meteen ingeleid, en deze keer dus met 35 weken al. Of zou het te maken hebben met de diabetes? Ik bedenk dat soort vragen altijd pas als ik weer in de bus naar huis zit xD
pi_185349537
Ik heb het gevoel dat ik alleen maar klaag en dat vind ik zo ontzettend stom, vandaar de spoiler bij mij.
pi_185349569
Nou ik klaag ff lekker zonder spoiler hoor. Sinds 1 week ben ik aan het hoesten, ws gewoon griep. Niks aan de hand. Behalve dat mijn bekkenbodem dat hoesten gecombineerd met een baby niet zo goed kan hebben en ik bij elke hoestbui urine verlies. En dat m'n ribben zeer beginnen te doen van het hoesten. En dat ik vreselijk veel trek heb ik sateh kambing :9 en bier. Maar verder gaat t allemaal goed hoor, vandaag de badkamer gepoetst, de hal gestofzuigd en geholpen met verven. Nesteldrang :D

Klagen hoort er toch gewoon bij? Zwanger zijn is niet alleen maar rainbows & unicorn farts ;)
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:20:25 #28
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185349591
Ik heb geen idee @Djoess, maar als het nu echt gevaarlijk was zouden ze vast wel nog een keer hebben gebeld? Hopelijk valt het mee. Ik weet het even niet meer, maar hebben ze al iets gezegd over eerder inleiden? Je hebt niet echt een onbezorgde zwangerschap zo alles bij elkaar, wat vervelend zeg! :*
pi_185349683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Djoess het volgende:

Oke, nog een klaagje.

Ik baal dat mijn bloeddruk nu alweer veeeeel te hoog wordt terwijl ze me bijna ‘beloofd’ hebben dat het deze keer niet gevaarlijk zou worden. Vorige zws met bijna 40 weken een onderdruk van 90 en toen meteen ingeleid, en deze keer dus met 35 weken al. Of zou het te maken hebben met de diabetes? Ik bedenk dat soort vragen altijd pas als ik weer in de bus naar huis zit xD
Volgens is er geen link tussen zwangerschapsdiabetes en hoge bloeddruk...
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:28:55 #30
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185349793
Lekker klagen! Ik baal ook deze week, want de kinderen hebben vakantie en ik heb extreeeem veel werk. Jongste werd vorige week vrijdag ziek (al die superlekkere dagen dus binnen gezeten), is sinds donderdag weer wat beter en hatsaaa, nu zit ik met iets grieperigs.
Gelukkig had ik al wat gewerkt, maar man man wat ben ik blij als alle ziek en shit 't huis uit is.
Ben dat broekzeiken ook zat :') :+
Ik voel me zo superoncharmant nu, slaapgebrek, snothoofd, viezige hoestbuien en ook nog incontinent.

;(
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:29:21 #31
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185349804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:18 schreef Cholula het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alleen maar klaag en dat vind ik zo ontzettend stom, vandaar de spoiler bij mij.
Maar dan klaag je toch nog steeds? :+ En Volgens mij leest iedereen de spoilers wel. ;)

Het is gewoon ook soms even klote. En het is lekker om dat even van je af te schrijven. Van slaapgebrek wordt niemand een leuker mens, en de wereld gaat er ook niet beter van uitzien als je slaapgebrek hebt.
Ik heb trouwens helemaal niet het gevoel alsof je alleen maar aan het klagen bent, hoor. Zo kom je op mij niet over. :)
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:38:08 #32
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185350082
Bedankt voor de extra uitleg wbt calcium/ijzer! Van de week toch maar even een extra potje halen dan!

En klagen mag altijd. Zwanger zeker. En als het terechte klachten zijn over mannen, schoonouders, slaapgebrek en ziek dan al helemaal! En incontinentie staat bovenaan van terechte klachten :')
pi_185350355
Hier ook een tena om gehad :')
Bij elke hoest was het raak, blij dat ik nu weer helemaal opgeknapt ben.

Ga toch ook maar even navraag doen over de calcium. Gebruik weinig zuivel producten en als vitamine gebruik ik Vitals Elke Dag Mama.
Rete duur maar ach :P
pi_185350410
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:29 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Maar dan klaag je toch nog steeds? :+ En Volgens mij leest iedereen de spoilers wel. ;)

Het is gewoon ook soms even klote. En het is lekker om dat even van je af te schrijven. Van slaapgebrek wordt niemand een leuker mens, en de wereld gaat er ook niet beter van uitzien als je slaapgebrek hebt.
Ik heb trouwens helemaal niet het gevoel alsof je alleen maar aan het klagen bent, hoor. Zo kom je op mij niet over. :)
Dat weet ik dus, maar dan lijkt het minder erg in mijn hoofd. :')

Dank je wel voor je laatste zin. Ik kreeg net een schop onder mijn hol van mijn man. Ik moet niet meer klagen dat ik zo aan het klagen ben. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 02-03-2019 21:59:28 ]
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:52:55 #35
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185350447
Haha herkenbaar Cho!
Zo zeg ik dus al de hele dag sorry. Sorry dat ik zo hoest, sorry dat ik niet kan bukken, sorry dat ik ziek ben, sorry dat ik zo weinig doe. Alllles. En als ik ergens een hekel aan heb... :')
Zo hatelijk.
pi_185350535
Mijn bekkenbodemspieren doen nog wel wat, want ik kan hoesten en dan pies ik niet in mijn broek. Incontinentie lijkt me echt ontzettend kut. :*

Ik heb geen idee of ik genoeg calcium krijg op een dag. Ik drink ruim een halve liter karnemelk, maar dat zet geen zoden aan de dijk zag ik net.
pi_185350548
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:52 schreef pinquit het volgende:
Haha herkenbaar Cho!
Zo zeg ik dus al de hele dag sorry. Sorry dat ik zo hoest, sorry dat ik niet kan bukken, sorry dat ik ziek ben, sorry dat ik zo weinig doe. Alllles. En als ik ergens een hekel aan heb... :')
Zo hatelijk.
Sorry dat ik zoveel sorry zeg... :')
  zaterdag 2 maart 2019 @ 22:03:33 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_185350632
Ik hoest altijd met benen gekruist, werkt wel goed.
Collega’s was het wel opgevallen. :')

Ik zou denk ik wat meer moeten klagen, want het is niet alsof mijn man nu meer doet of dingen uit mijn handen neemt. }:|
  zaterdag 2 maart 2019 @ 22:15:02 #39
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_185350867
Ik kreeg van de fysio nog de tip om niet "naar voren" te hoesten maar "over je schouder". Dat zet minder druk op je blaas waardoor je minder (snel) urine verliest. ^O^
  zaterdag 2 maart 2019 @ 22:18:24 #40
56471 pinquit
oh my lama!
pi_185350925
Ik ben soms een beetje bang dat ik m'n vliezen kapothoest :X
  zaterdag 2 maart 2019 @ 22:55:34 #41
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_185351847
Zo herkenbaar van het hoesten en niezen in combinatie met wat druppels...

We hebben net heerlijk gegeten. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik mijn moeder gezien heb voor de baby er is. Wat een gek idee.
Tijdens het eten vroeg de vriendin van mijn broer of ik mijn bekkenbodem al train. Mán, kan het ff nog persoonlijker?
Mijh ma vond het een normale vraag maar ik heb er geen antwoord gegeven.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 22:57:42 #42
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_185351900
Als ik niet zwanger ben komt t ook wel eens voor dat ik bij het hoesten urine verlies :@
Nu overigens nog geen last van incontinentie.

CaVaBien, hartstikke begrijpelijk. Super ongevoelig van je man. En je schoonmoeder pffff, stom als mensen zo gierig doen.

Een van mijn vriendinnen kwam laatst ook vragen of ik t leuk zou vinden als ze een babyshower organiseert. Ze durfde t niet zomaar te doen. Snap ik ook goed want mijn idee ervan is dat ik het zo truttig vind :D Desondanks was ik enorm gevlijd dat iemand zoiets voor me wil doen en zij is hartstikke goed in het organiseren van puike feestjes. En een tof samenzijn met vrienden is altijd leuk. Ik heb haar dus akkoord gegeven op voorwaarde dat ze niet met roze en blauwe cupcakes aan komt zetten :P
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_185353359
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef Flav het volgende:
Hier ook een tena om gehad :')
Bij elke hoest was het raak, blij dat ik nu weer helemaal opgeknapt ben.

Ga toch ook maar even navraag doen over de calcium. Gebruik weinig zuivel producten en als vitamine gebruik ik Vitals Elke Dag Mama.
Rete duur maar ach :P
Je haalt meer calcium uit groene groentes ;)
Schudden voor gebruik
pi_185353386
Als ik moet spugen dan kan ik altijd een schone broek or whatever aan gaan doen.

Gelukkig hoef ik dat niet zo vaak. Alleen als ik vlees zie, denk te zien, ruik of er veel aan denk.

#antivleeszwangerschap #boks

Edit: of buk :') :+
Schudden voor gebruik
  Manager PR/Moderator zondag 3 maart 2019 @ 01:00:56 #45
269689 crew  Viv
pi_185354668
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik had destijds een heel lijstje met hoeveel calcium in iedere portie zuivel zit van de producten die ik graag at, en welke combinaties dan samen met die Davitamon in totaal 1000 mg waren. :D
Teruggevonden 8-)
  zondag 3 maart 2019 @ 05:34:38 #46
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185356072
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 22:55 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Tijdens het eten vroeg de vriendin van mijn broer of ik mijn bekkenbodem al train.
Rare vraag want het enige dat je tijdens de zwangerschap mag trainen is hoe je je bekkenbodem ontspant. Sterker maken komt daarna wel weer.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator zondag 3 maart 2019 @ 06:27:10 #47
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_185356232
Zal het vandaag dan toch de dag worden? Kan haast niet anders aangezien vannacht om 1 uur de vliezen gebroken zijn. Spannend :')
  zondag 3 maart 2019 @ 07:12:17 #48
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185356370
Spannend, zet ‘m op Peejtur en vrouw! Nu kan het niet lang meer duren *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  FOK!fotograaf zondag 3 maart 2019 @ 07:29:39 #49
148247 taxibabe
pi_185356444
Oh Peejtur, spannend! Nog even en je hebt een kleintje in je armen!
pi_185356469
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 06:27 schreef Peejtur het volgende:
Zal het vandaag dan toch de dag worden? Kan haast niet anders aangezien vannacht om 1 uur de vliezen gebroken zijn. Spannend :')
Jeeeej *O* komt de baby er dan eindelijk aan?
pi_185356633
Jeej, spannend Peejtur!! Ik hoop dat jullie vandaag kennis mogen maken met jullie kindje. O+

Ik voel me als herboren. Gisteren om elf uur naar bed gegaan en ik word net wakker na negen ononderbroken slaap. O+. Goed, mijn heup is wat minder enthousiast over al die tijd geen beweging, maar verder voel ik me heel fit. *O*. Mijn lief ligt nog heerlijk naast me te snurken, dus ik vermoed dat hij ook wel wat slaap kon gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')