Ohoh....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn nog prachtige nieuwe singles uit Noorwegen en Schotland onderweg. Er lijkt nog een alarm af te gaan (de geflopte ontmoeting tussen Trump en Kim Jong-un is een mooi excuus) en de slotsong vormt een prima inleiding voor DJ Vout, straks om 21:00 uur.
Dus blijf luisteren
C Duncan (uit Schotland) heeft een tweede nummer van zijn aanstaande album uitgebracht, geproduceerd door de toetsenist van Elbow. Ook de zanger van Elbow zingt zachtjes mee op de achtergrond. Het fraaie nummer heet Health.
Zeker. Hij heeft z'n eerste album helemaal alleen op z'n zolderkamertje geproduceerd. Het nummer "Say" is op #2 in mijn jaarlijst beland. En de nieuwe tracks "Impossible" en "Health" (deze) van z'n derde album beloven zeer veel goeds.quote:
Zit hij ook op Fok!?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Hij heeft z'n eerste album helemaal alleen op z'n zolderkamertje geproduceerd. Het nummer "Say" is op #2 in mijn jaarlijst beland. En de nieuwe tracks "Impossible" en "Health" (deze) van z'n derde album beloven zeer veel goeds.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga niet zo heel rustig eindigen hoor
Hierna nog een nieuw nummer....
Put Your Hands Up For Neo-Tokyo is de bandnaam; hoewel: volgens mij is het een eenmansproject. Vorig jaar draaide ik al eens de track "Get By", nu is deze plaat uit: Sea Of Hearts
Dat mag je zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:46 schreef Melting het volgende:
Mag ik zeggen dat ik deze plaat niets vind.
Te chaotisch.
Ik vind het heerlijk. Die sequencer, die wals. dat bombastische...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verrassende combinatie van zang en instrumenten. Ik vind het zeker iets hebben.
Volgens mij werkt dat niet bji Melting. Bij mij vaak wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag je zeggenMaar als je 'm 2-3 keer hebt gehoord, ga je het alsnog waarderen.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet bji Melting. Bij mij vaak wel.
Ja, leuk is dat. Piet weet er trouwens ook bijzonder veel over te vertellen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ieder z'n smaak hèDoor te horen wat anderen draaien en leuk vinden, hoor je weer nieuwe dingen.
Zo had ik zonder Piet nooit de band Gangway uit Denemarken gekend. Vorig jaar gewoon met een nieuw nummer in de Top 50 van mijn jaarlijst.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd geen tijd over voor jingles, vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |