Stukje uit een andere remix er achteraan geplaktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar bestond dat uit? Sample toegevoegd?
Ondertussen de fijne nieuwe single van Roosevelt: Falling Back
Dat kan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verzoekje, straksKan dat via DM?
Echt.quote:
Was niet te horen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stukje uit een andere remix er achteraan geplaktOndertussen de fijne nieuwe single van Roosevelt: Falling Back
Als je weet waar de knip zit, hoor je het welquote:
Hij moet wel. Carnaval is van mij.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is Melting het er trouwens wel mee eens dat je zijn tijdslot hebt ingepikt?
Ik moest me opofferen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is Melting het er trouwens wel mee eens dat je zijn tijdslot hebt ingepikt?
Het tweede uur van de show zal rustiger zijn dan het eerste. Er komen nog een paar fraaie, nieuwe nummers aan. Met, heel erg vooroordeel-bevestigend, alweer iets fraais uit Noorwegen. Maar ook nog iets met Elbow-inbreng...
Ah! Dat doe je met Audacity?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je weet waar de knip zit, hoor je het welIk maak wel vaker edits. Ik heb ooit ook eens een bloed-irritante rapper weggeknipt uit een nummer van James Arthur
Gelukkig dan maar dat ik geen verzoekjes heb. Alleen het verzoekje om dat tampon-lied niet te draaienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat kan.
Al zit de show bijna vol. Maar laat maar komen.
Hùh?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen verzoekjes heb. Alleen het verzoekje om dat tampon-lied niet te draaien
Tamponlied?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen verzoekjes heb. Alleen het verzoekje om dat tampon-lied niet te draaien
Het was wel jammer dat er die avond een beetje rare sfeer ontstond. Hopelijk is dat gevoel van wij tegen zij wel weg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even iets anders. Ik had achteraf gezien beter kunnen melden hier over die 40+ radio. Mijn excuses daarvoor en ik hoop van harte dat jullie begrijpen dat ik er geen bijbedoelingen mee heb, zoals sommige mensen (begrijpelijk) dachten.
Het gaat puur om de lol en hobby.
Ja, schrok er van en ben bewust weggebleven.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel jammer dat er die avond een beetje rare sfeer ontstond. Hopelijk is dat gevoel van wij tegen zij wel weg.
Het was me ontgaan. eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even iets anders. Ik had achteraf gezien beter kunnen melden hier over die 40+ radio. Mijn excuses daarvoor en ik hoop van harte dat jullie begrijpen dat ik er geen bijbedoelingen mee heb, zoals sommige mensen (begrijpelijk) dachten.
Het gaat puur om de lol en hobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |