Ze is gezakt dit jaar, dus ze is haar oude vriendengroep een beetje kwijtgeraakt. En heeft nu een hele nieuwe vriendenclub van haar nieuwe klas. En eerlijk gezegd heeft ze daar tot nu toe een leuker jaar mee dan met haar oude vriendenclub.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Maar je zegt met haar nieuwe vriendinnen. Zijn de oude afgedankt dan?
Waar kenden de fans dit dan van?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Helemaal nieuw is dit trouwens niet. Fans kenden dit nummer al geruime tijd. Maar het is eigenlijk best goed.
Dat is dan veel beter zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is gezakt dit jaar, dus ze is haar oude vriendengroep een beetje kwijtgeraakt. En heeft nu een hele nieuwe vriendenclub van haar nieuwe klas. En eerlijk gezegd heeft ze daar tot nu toe een leuker jaar mee dan met haar oude vriendenclub.
Niks gehoord. Maar ik heb mijn show ook pas een paar uur geleden ingepland. Misschien is hij gewoon niet thuis vandaag?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
Heb je nog wat gehoord van Lucky, Elf? Hij was/is altijd echt fan van jouw shows, dus ik had eigenlijk wel verwacht dat hij zich zou melden vanavond.
Ja, zakken is uiteindelijk toch niet het einde van de wereld, heeft ze ontdekt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan veel beter zo.
Leuk dat ze het zo gezellig heeft met nieuwe vriendinnen.
Don't Go werd ook geremixt door Todd Terry. Mooi bruggetje naar dit nummer. Ik kwam de cd-single in mijn collectie tegen en dacht: dit moet ik weer eens luisteren en draaien:
Heb wel een aantal J&S tracks voor je te leen anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu wel snel ergens een Lucky's Law vandaan toveren...
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zakken is uiteindelijk toch niet het einde van de wereld, heeft ze ontdekt.
Ik ken het niet, maar smaakt naar meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Don't Go werd ook geremixt door Todd Terry. Mooi bruggetje naar dit nummer. Ik kwam de cd-single in mijn collectie tegen en dacht: dit moet ik weer eens luisteren en draaien:
Todd Terry - Something Goin' On (Tee's radio edit)
Nou, daar moet ik me mentaal alvast een beetje op gaan voorbereiden, denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Had de shows van vanavond al op Twitter gepost. Voute boel straks.
Nog maar zo'n schreeuw-stem in een dancetrack danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar smaakt naar meer
Dat kan ik met een kort 'ja' beamen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, daar moet ik me mentaal alvast een beetje op gaan voorbereiden, denk ik.
Altijd goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog maar zo'n schreeuw-stem in een dancetrack dan
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, daar moet ik me mentaal alvast een beetje op gaan voorbereiden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |