quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ11 - Warm Up
21:00 - 00:00 Dj Vout's carnavalsshow
Ik ben ingetuned. Hopelijk volgen er meer.quote:
In in elk geval 1 luisteraarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ingetuned. Hopelijk volgen er meer.
Is de oorzaak van zijn overlijden eigenlijk al bekend?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
Uiteraard begint de show met Talk Talk. Mijn keuze is gevallen op Living in Another World
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Is de oorzaak van zijn overlijden eigenlijk al bekend?
Van Another World, naar (in) This World, met een remix die het Moby-nummer in een compleet ander jasje gooit.
Ik ken het origineel volgens mij niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
Van Another World, naar (in) This World, met een remix die het Moby-nummer in een compleet ander jasje gooit.
Het origineel klinkt compleet anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het origineel volgens mij niet.
Oh wacht, toch wel.
Ik ben eigenlijk een beetje aan het bijkomen van een hele dag hoofdpijn, dus weinig ideeën hier.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Bemoei je overigens gerust met de show; verzoekjes / ideeën zijn altijd welkom.
Een tijdje nadat Boris Dlugosch met zijn remix van "Sing It Back" Moloko een wereldhit bezorgde, zong zangeres Roisin Murphy een single voor hem in. En die werd dan weer geremixt door de Nederlandse formatie Chocolate Puma.
Oei...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje aan het bijkomen van een hele dag hoofdpijn, dus weinig ideeën hier.
Fijne zangeres wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Een tijdje nadat Boris Dlugosch met zijn remix van "Sing It Back" Moloko een wereldhit bezorgde, zong zangeres Roisin Murphy een single voor hem in. En die werd dan weer geremixt door de Nederlandse formatie Chocolate Puma.
Zeker. Na haar tijd in Moloko heeft ze een succesvolle solocarrière opgebouwd. Ze heeft ook nummers voor andere artiesten geschreven. Een erg fijn liedje voor Sophie Ellis-Bextor, bijvoorbeeld. Ik kan het straks wel even draaien.quote:
De vorige keer dat ik dit nummer draaide, vertikte Russel Mael van de Sparks om te zingen... - deze keer doet hij dat wel: Sparks - When Do I Get To Sing My Way (The Grid radio edit)
Toch fijner als hij wel zingtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
De vorige keer dat ik dit nummer draaide, vertikte Russel Mael van de Sparks om te zingen... - deze keer doet hij dat wel: Sparks - When Do I Get To Sing My Way (The Grid radio edit)
De zanger van dit nummer, Isak Heim, werd in Noorwegen bekend toen hij op z'n 15e meedeed aan Idols. Dat is 8 jaar geleden, dus zal hij nu 22-23 zijn.
The Source feat. Candi Staton - You Got The Love (Rhythm Masters Classic Vocal mix)
Hierna een track die gisteren zelfs twee keer in de show van Naatje was te horen, maar die ik ook wel kan pruimen...
Nog steeds niet goed maar ik blijf aanmodderen.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed maar ik blijf aanmodderen.
Jeetje, wat duurt dat lang. Heb je wel ondersteuning?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed maar ik blijf aanmodderen.
Nog nooit gedraaid en dat moest nodig eens veranderen: één van de beste remixes ooit van een Pet Shop Boys-nummer: Pet Shop Boys - I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing (Voxigen mix)
Heb ik het verleden wel gehad maar dat heeft niet echt geholpen maar het komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje, wat duurt dat lang. Heb je wel ondersteuning?
Als ik je muzikaal ergens een plezier mee kan doen, dan moet je het zeggen hè...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb ik het verleden wel gehad maar dat heeft niet echt geholpen maar het komt wel weer goed.
Is inderdaad een fijne remix.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Nog nooit gedraaid en dat moest nodig eens veranderen: één van de beste remixes ooit van een Pet Shop Boys-nummer: Pet Shop Boys - I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing (Voxigen mix)
Dat las ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GoedenavondHet warm-up-programma voor Vout is bezig
Nah, gewoon lekker je ding blijven doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik je muzikaal ergens een plezier mee kan doen, dan moet je het zeggen hè...
Over dit nummer had ik gisteren met Peaceman: Radio To On van Ph.D.
Je herkent wel echt direct dat het Ph.D is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Over dit nummer had ik gisteren met Peaceman: Radio To On van Ph.D.
Ik vind dit helemaal fantastisch.
Inmiddels heb ik een kwalitatief betere versie gevonden
Hierna die plaat van Sophie Ellis-Bextor, want die sluit wua titel mooi aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je herkent wel echt direct dat het Ph.D is.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter gaat vanavond en morgen carnaval vieren. Ze vond er nooit iets aan, maar haar nieuwe vriendinnen gaan allemaal, dus zij ook maar.
Jawel hoor. Ze gaat met een hele groep, dus dat wordt sowieso wel leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie weet vind ze het wel helemaal te gek.
Of heeft ze er echt geen zin in?
Geschreven door Roísín Murphy: Sophie Ellis-Bextor - Off & On
Als je met een groepje bent, is het vast wel gezelligquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze gaat met een hele groep, dus dat wordt sowieso wel leuk.
Turn the radio off & onquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna die plaat van Sophie Ellis-Bextor, want die sluit wua titel mooi aan
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze gaat met een hele groep, dus dat wordt sowieso wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |