gras is groenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaven het alleen een beetje dom weg.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
volgens mij eindigt het met pikken zuigen oid
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:03 schreef HPLC het volgende:
Er was eens een maagd in Zuid-Laren
Die wilde haar kuisheid bewaren
Maar ze ontmoette een keer
Een schatrijke heer
Er was eens een maagd in Zuid-Laren
Ohhey dat is geen carnaval. Waarvoor danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dankje, ik begin alvast met trainen, april komt al snel
Een bas uit een koor in Vianenquote:
Stop hiermeequote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een bas uit een koor in Vianen
Gleed uit op een trosje bananen
Hij viel niet op z'n gat
Maar voorover zodat
Hij nu zingen moet bij de sopranen.
Een stokoude man uit Japan wasquote:
Jij hebt talent..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een stokoude man uit Japan was
Benieuwd of 'ie nog wel een man was
Hij nam een vrouw mee naar bed
Maar hij lag nog maar net
Of hij wist niet meer wat 'ie van plan was
pakje wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:22 schreef Myrr het volgende:
Vraag me af of je gaat nekken als je een heel pakje in 1 keer opslokt.
de cauberg is amstel gold race natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhey dat is geen carnaval. Waarvoor dan
Ik ga verkleed als Hitler en ga met een fles lachgas de harten stelen van jongeren om zo de basis te kweken voor een overwegende blanke maatschappij.quote:
Had niet anders van jou verwachtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Hitler en ga met een fles lachgas de harten stelen van jongeren om zo de basis te kweken voor een overwegende blanke maatschappij.
Ik sluit me alvast aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Hitler en ga met een fles lachgas de harten stelen van jongeren om zo de basis te kweken voor een overwegende blanke maatschappij.
Goed.quote:
Ja heb minder zelfmoordneigingen de laatste tijd, komt denk ik door het weerquote:
Kan beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja heb minder zelfmoordneigingen de laatste tijd, komt denk ik door het weer
Met jou? Ook alles goed?
Denk gewoon aan @Tardis als je je kut voelt. Die jongen is een kleptomaan en heeft ziek veel problemen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met jou? Ook alles goed?
Die user ken ik niet zo goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk gewoon aan @:Tardis als je je kut voelt. Die jongen is een kleptomaan en heeft ziek veel problemen.
Weer een winter overleefd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met jou? Ook alles goed?
Gewoon 20 stallen uitmesten, dat helpt tegen stressquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed.
Druk in m'n hoofd dus ik vergeet alles.
Gaat een beetje lastig als je moet werken... Maar goede tip wel!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon 20 stallen uitmesten, dat helpt tegen stress
is dit een metafoor?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon 20 stallen uitmesten, dat helpt tegen stress
owquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als je moet werken... Maar goede tip wel!
Ik heb net onder werktijd het hoofdstel van de merrie gepoetst, dus ik ben ook wel weer aardig ontstresstquote:
misschien moet je er gewoon eens over ophouden, ik weet dat het je enige ding is om aandacht te krijgen, maar nu weten we het welquote:
Dit is de verslaving die spreekt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je er gewoon eens over ophouden, ik weet dat het je enige ding is om aandacht te krijgen, maar nu weten we het wel
Ach, als hij dat nodig heeft om van de sigaretten af te blijven, prima tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je er gewoon eens over ophouden, ik weet dat het je enige ding is om aandacht te krijgen, maar nu weten we het wel
nee, is niet primaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als hij dat nodig heeft om van de sigaretten af te blijven, prima toch.
Ah joh. t Is weekend.quote:
voetbal en wielrennen kijken, ik kom de deur niet meer uitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah joh. t Is weekend.
Ga je nog wat leuks doen?
We doen ons bestquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan beter.
Maar ik leef gelukkig ook nog
Neem je dan ook een paar Nijntjes mee? Als ze dan vragen hoe ze heten dan... Nja laat maarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Net geprobeerd en ik kan het wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
Je ziet ze niet bij quoten
Ze doen het trouwens ook niet, je kan er niet op drukken
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
Je ziet ze niet bij quoten
Ze doen het trouwens ook niet, je kan er niet op drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |