Als jij de beelden even vastlegt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
De arme jongen speelt sindsdien nooit meer.
Misschien kan je ook een videoanalyse van Gert maken!
Geen 1,5 jaar, pas sinds eind juli dus dat is nog geen jaar. Haal je feiten maar niet van de heren aan tafel, want die zitten er vrijwel continu naast.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,5 jaar geblesseerd jr. en geen idee wanneer hij terug is.
Focus jij je maar op je hax spel alvorens je druk te maken over een TT.quote:
Beste Hax-sweeper keeper ooit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Focus jij je maar op je hax spel alvorens je druk te maken over een TT.
Coco is op de teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Focus jij je maar op je hax spel alvorens je druk te maken over een TT.
Dat had ik persoonlijk een betere TT gevonden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef fetX het volgende:
Ik had ‘van Bommel is een rare snuiter’ als TT. Duurde te lang.
Ik keur deze wijziging goed @GGMMquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef fetX het volgende:
Ik had ‘van Bommel is een rare snuiter’ als TT. Duurde te lang.
Je kunt je macht (mis)bruiken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik persoonlijk een betere TT gevonden.
Het was niet bijzonder. Wijnexpert van Harry Mens was het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Niet gezien gisteren. Terugkijken waard?
Niet echt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Niet gezien gisteren. Terugkijken waard?
Altijd pijnlijk wanneer 'journalisten' gaan omschrijven wat er in een filmpje gebeurt.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Persie daagt Hans Kraay uit in De Kuip![]()
Na afloop van Feyenoord-FC Emmen werd ’hattrick-held’ Robin van Persie als eerste opgevangen door Fox Sports-verslaggever Hans Kraay junior, en de captain van de Rotterdammers daagde zijn ondervrager meteen uit...
[ afbeelding ]
„Als het niet van dat slechte weer was, was ik nog even met je meegegaan naar een van de pleintjes in Rotterdam”, begon Kraay, verwijzend naar het plezier dat Van Persie toonde in de gewonnen wedstrijd waarin hij drie keer had gescoord.
Van Persie reageerde daarop heel adequaat en begon hoog te houden met de wedstrijdbal, die hij na zijn hattrick mee mocht nemen. Kraay nam de uitdaging meteen aan en deed (na een mislukte eerste poging) aardig mee met de jonglerende Van Persie, onder luid applaus en gejoel van het toekijkende publiek.
„Ik ga weer even schaven aan mijn techniek”, zei Kraay nadat hij het interview had beëindigd. „Het zag er goed uit hoor”, lachte Van Persie.
Filmpje: https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1102266515120898049
https://www.telegraaf.nl/(...)kraay-uit-in-de-kuip
![]()
Voetbalquote:Op maandag 4 maart 2019 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Genoeg onderwerpen
Marco Kroon
Late night
Carnaval
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:13 schreef Evertjan het volgende:
Trouwens net ook op de radio dat binnenkort Celine iedere avond op Veronica te zien zal zijn als omroepster
Begrijp het wel. Smerig mannetje die Prins Bernhard.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:10 schreef Evertjan het volgende:
https://www.radioveronica(...)lobby-voor-zandvoort
Johan zat al met hoge bloeddruk achter het stuur onderweg naar de studio. Dit belooft een topshow te worden
En tevens:quote:Op maandag 4 maart 2019 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Genoeg onderwerpen
Marco Kroon
Late night
Carnaval
twitter:radioveronica twitterde op maandag 04-03-2019 om 18:19:13Breaking news! Celine host vanaf volgende week maandag elke werkdag de televisieavond van Veronica. 🎉 Go Celine! #VeronicaInside #TeamCeline https://t.co/KrLtrMFmuz reageer retweet
gaat ze weg bij shownieuws ?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En tevens:
[ afbeelding ]twitter:radioveronica twitterde op maandag 04-03-2019 om 18:19:13Breaking news! Celine host vanaf volgende week maandag elke werkdag de televisieavond van Veronica. 🎉 Go Celine! #VeronicaInside #TeamCeline https://t.co/KrLtrMFmuz reageer retweet
Extra potje vaseline gehaaldquote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En tevens:
[ afbeelding ]twitter:radioveronica twitterde op maandag 04-03-2019 om 18:19:13Breaking news! Celine host vanaf volgende week maandag elke werkdag de televisieavond van Veronica. 🎉 Go Celine! #VeronicaInside #TeamCeline https://t.co/KrLtrMFmuz reageer retweet
Die linker is Valentina Nappiquote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En tevens:
Ze wil zichzelf sexy voelen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:27 schreef JanCees het volgende:
die shoot van anouk hoogendijk koekoek
al op gemasturbeerd natuurlijk
Is een platvis joh, niets te zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze wil zichzelf sexy voelen.
Nou dat lukt wel
Schande! hoeveel is het eigenlijk geworden?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Begint het nou later door dat vrouwen voetbal?
0-1quote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schande! hoeveel is het eigenlijk geworden?
Geen idee.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Nu moet @:Charlotte3 weer helemaal alleen tekenen.
1-0 verloren van Polenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik ga nu eerst googlen wie ze is.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij ook verliefd op Nadine Visser?
Jammer zegtiequote:
Tot vandaag werkelijk waar nog nooit van gehoord. Ik begrijp ook wel waarom toen ik die herrie voor het eerst hoorde.quote:
Zo die zou mij slopen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij ook verliefd op Nadine Visser?
Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tot vandaag werkelijk waar nog nooit van gehoord. Ik begrijp ook wel waarom toen ik die herrie voor het eerst hoorde.
Smack my bitch up heeft een van de beste videoclips ooit.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tot vandaag werkelijk waar nog nooit van gehoord. Ik begrijp ook wel waarom toen ik die herrie voor het eerst hoorde.
Wat.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@Mexicanobakkerquote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat.
Hoe kan iemand The Prodigy niet kennen.
Ben benieuwd hoelang Jensen nog heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:38 schreef superniger het volgende:
Ontslagen worden door Peter van der Vorst.
De ultieme vernedering.
Je totaal niet bezig houden met muziek.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat.
Ik luister niet naar herrie.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat.
Ze was net te bewonderen bij Peptalk.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo die zou mij slopen.
Ik ben voor
Maakt Jensen nog steeds TV?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang Jensen nog heeft.
Dan ben je echt achterlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat.
Ik ooit één uitzending toen er iemand van Ajax zat volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef PSVCL het volgende:
In mijn leven geen minuut gezien van rtl latenight
Oh dat kijk ik nietquote:Op maandag 4 maart 2019 20:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze was net te bewonderen bij Peptalk.
Dat laatste klopt maar toch wel paar wereldhitjes geloof ik. Ik hou me ook niet echt bezig met muziek verder.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je totaal niet bezig houden met muziek.
Is niet alsof ze net zo bekend zijn als The Beatles of Michael Jackson, hou op.
Hopelijk op de radio met jan paparazziquote:Op maandag 4 maart 2019 20:42 schreef Paul het volgende:
Jensen gaat dan gewoon lekker naar Veronica, niets mis mee ouwe reus
Misschien ken ik wel wat van hun nummers, maar van heel veel bekende nummers weet ik de artiest nietquote:Op maandag 4 maart 2019 20:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt maar toch wel paar wereldhitjes geloof ik. Ik hou me ook niet echt bezig met muziek verder.
Maar oké, misschien ook beetje een generatie dingetje.
Vanavond vanavondquote:Op maandag 4 maart 2019 20:43 schreef JanCees het volgende:
Vanavond zet ik in op 450.000 + kijkers voor Twan vanavond
Klopt. Hij is niet de enige helaas.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jari Schuurman werd ook ooit veel van verwacht bij jullie.
Malacia vond ik nog wel een leuk talent bij jullie, maar daar zijn Feyenoorders dan weer vaak negatief over.quote:
Met zijn anti-Nederland act.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:51 schreef JanCees het volgende:
Wat een negatief mannetje is Bolassie toch
Bolassie en Adriaantje.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:51 schreef JanCees het volgende:
Bolassiequote:Op maandag 4 maart 2019 20:51 schreef JanCees het volgende:
He? Wie wat waar?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Nu moet @:Charlotte3 weer helemaal alleen tekenen.
Tophost.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:55 schreef onlogisch het volgende:
User @:Coco. wordt er straks een haxballpotje gehost?
Vamosquote:
Real heeft altijd voordeel in de CL.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat de UEFA liever weer een andere winnaar heeft.
Natuurlijk. Een club met de statuur van Real vs Ajaxquote:Op maandag 4 maart 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat de UEFA liever weer een andere winnaar heeft.
Underdogverhalen scoren altijd beter dan een favoriet die "gewoon" doorkomt.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een club met de statuur van Real vs Ajax
De kassa denkt hier anders over.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Underdogverhalen scoren altijd beter dan een favoriet die "gewoon" doorkomt.
Muah ik denk oprecht niet dat het heel veel uitmaakt, mensen kijken toch wel naar de CL.quote:
Ik denk dat de tarieven voor reclameblokken wel ietsje hoger liggen als Real in de finale staat dan wanneer Ajax daar zou staan.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik denk oprecht niet dat het heel veel uitmaakt, mensen kijken toch wel naar de CL.
En mensen raken ook wel een beetje Real Madrid moe.
Denk het oprecht niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de tarieven voor reclameblokken wel ietsje hoger liggen als Real in de finale staat dan wanneer Ajax daar zou staan.
Geeft wel aan wat voor matig voetbalweekend we achter de rug hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Een bal achter bij Vitesse-NAC
Het is wat allemaal zeg
Genoten van Ajax - PEC.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor matig voetbalweekend we achter de rug hebben.
Elk weekend dusquote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor matig voetbalweekend we achter de rug hebben.
Ik denk dat een miljardenorganisatie het wel beter weet dan menig FOK!ker.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het oprecht niet.
Volgens mij verschillen de kijkersaantallen bij de CL-finale nooit zoveel wie er ook staat. Daarbij heeft Ajax vaak ook wel sympathie in het buitenland (i.t.t. in Nederland)
Wat is dit voor non-argumentatie?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat een miljardenorganisatie het wel beter weet dan menig FOK!ker.
De leukste was BMG-Bayern en dat is veelzeggendquote:Op maandag 4 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel ook gewoon internationaal eigenlijk.[..]
Ik vond Dolberg wel weer onzichtbaar.
Depay heeft weer mondjes gesnoerd.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De leukste was BMG-Bayern en dat is veelzeggend
Kijk eigenlijk zelden naar de Bundesliga.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De leukste was BMG-Bayern en dat is veelzeggend
Ze gebruiken van die onderbewuste dingen! Alleen nu een beetej te lang, betrapt!quote:
Ik ook maar ja . Everton-Liverpool had ik me wel veel meer van voorgesteld .quote:Op maandag 4 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk zelden naar de Bundesliga.
Heb die zenders niet.
Liverpool speelt al tijden matig.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook maar ja . Everton-Liverpool had ik me wel veel meer van voorgesteld .
Wel mee eens ja, is toch vooral een grotere naam in het 3fm/pinkpop/lowlands circuit. Tante Bep zal ze niet kennen.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je totaal niet bezig houden met muziek.
Is niet alsof ze net zo bekend zijn als The Beatles of Michael Jackson, hou op.
Lijkt wel PSV met al die gelijke spelen (lol)quote:Op maandag 4 maart 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool speelt al tijden matig.
Klassiek Klopp-elftal .Bijna allemaal kapot tegen het eind van de competitiequote:Op maandag 4 maart 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool speelt al tijden matig.
Ja festivals ga ik niet heen.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, is toch vooral een grotere naam in het 3fm/pinkpop/lowlands circuit. Tante Bep zal ze niet kennen.
En hopen op individuele kwaliteiten voorin.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt wel PSV met al die gelijke spelen (lol)
Huh?quote:
Te weinig voetballend vermogen op het middenveld.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klassiek Klopp-elftal .Bijna allemaal kapot tegen het eind van de competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |