Als je dat gevoel hebt (dat een post te ver gaat) staat het je altijd vrij een TR aan te maken. Maar uiteindelijk is elke mening er een (binnen de policy), ook als het tough love is. Doel je ergens specifiek op? Dan kan ik er altijd naar kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:14 schreef Samuel24 het volgende:
Het lijkt soms wel alsof er een paar mensen tussen zitten die het leuk vinden om iemand die diep in de put zit er nog dieper in te slaan.
Ik begrijp dat echt niet. En ik vind dat vrij kwalijk ook.
Soms als ik op R&P mee lees dan heb ik het gevoel dat ik op KLB zit ofzo. Lijkt mij niet de bedoeling.
Ooh en ik vind CoolGuy echt een
onwijs slechte mod. Dat wou ik ook nog even kwijt.
Ja, die zijn er inderdaad. Niet alleen op FOK!, maar overal. En ook daar moet mee omgegaan worden, daarin laat jij zelf ook wel steken vallen. Je kunt ook normaal aangeven dat iemand vervelend reageert, en uiteraard gewoon TR'en.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:14 schreef Samuel24 het volgende:
Het lijkt soms wel alsof er een paar mensen tussen zitten die het leuk vinden om iemand die diep in de put zit er nog dieper in te slaan.
Soms als ik op R&P mee lees dan heb ik het gevoel dat ik op KLB zit ofzo. Lijkt mij niet de bedoeling.
Ik ben het echt niet altijd eens met de toonzetting van CG (al lijkt dat meer iets van het begin), maar op zichzelf hanteert hij gewoon het beleid.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:14 schreef Samuel24 het volgende:
Dit subforum gaat over R&P. Daar gaat dit topic over.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben het echt niet altijd eens met de toonzetting van CG (al lijkt dat meer iets van het begin), maar op zichzelf hanteert hij gewoon het beleid.
Waar jij overigens wat moeite mee lijkt te hebben: je gedragen conform de regels hier.
CG CoolGuyquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:36 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit subforum gaat over R&P. Daar gaat dit topic over.
Dus wat in godsnaam loop je nou te lullen over GC?
Oeps.quote:
Misschien moet je eens doen wat je van anderen verwacht, en normaal en vriendelijk reageren op users.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Oeps.Ja weetje....ik heb nogal hard gewerkt vandaag dus ik ben een beetje moe. En dan zie ik soms dingen verkeerd.
Daaaag
Ja is goed. Ik zal er aan denken de volgende keer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens doen wat je van anderen verwacht, en normaal en vriendelijk reageren op users.
Lekker bezig @Samuel24quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:36 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit subforum gaat over R&P. Daar gaat dit topic over.
Dus wat in godsnaam loop je nou te lullen over GC?
Ik zie een onnodig ongenuanceerd en slecht onderbouwde stelling mbt een gevoelig onderwerp met een luie ts die iemand anders eigenlijk het werk wil laten doen. Dat draagt m.i. niet bij aan een open en welkome sfeer om gevoelige onderwerpen zoals zo een schizofrene diagnose van users te bespreken hier. Laat staan dat dit soort retoriek uit een vermeend hulpverlener komt, die ook enigszins uitgebreid een casus van een cliënt tot twee keer toe in WGR parkeert. Hoop dat de tr's dan ook blijven staan en de R&P mods hier nog eens naar kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:13 schreef capricia het volgende:
[info]
Dag mensen. Ik zie jullie topic rapporten. Ben hier als gastmod.
Ik zie niets in dit topic wat tegen de policy van fok! in gaat. Het is een bijzondere OP. Die zijn er wel vaker.
Maar de vraag is duidelijk:
Zijn er gevaarlijkere psychiatrische ziekte is dan schizofrenie van het paranoïde type?
[/info]
Hallo Scary_Mary.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie een onnodig ongenuanceerd en slecht onderbouwde stelling mbt een gevoelig onderwerp met een luie ts die iemand anders eigenlijk het werk wil laten doen. Dat draagt m.i. niet bij aan een open en welkome sfeer om gevoelige onderwerpen zoals zo een schizofrene diagnose van users te bespreken hier. Laat staan dat dit soort retoriek uit een vermeend hulpverlener komt, die ook enigszins uitgebreid een casus van een cliënt tot twee keer toe in WGR parkeert. Hoop dat de tr's dan ook blijven staan en de R&P mods hier nog eens naar kijken.
Bedankt voor de terugkoppeling en je gast oplettendheidquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallo Scary_Mary.
Ik heb het topic ‘achter’ bij de R&P mods neergelegd. En de TR’s laat ik natuurlijk staan.
Ik heb hem tijdelijk op slot gegooid omdat we er in detail naar willen kijken, maar daar nu de tijd even niet voor hebben, gaan we morgen doen!quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bedankt voor de terugkoppeling en je gast oplettendheid
Waar slaat die UI van jou op? Ik snap m nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb hem tijdelijk op slot gegooid omdat we er in detail naar willen kijken, maar daar nu de tijd even niet voor hebben, gaan we morgen doen!
Dat zijn de Gilmore Girls.quote:Op donderdag 7 maart 2019 01:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar slaat die UI van jou op? Ik snap m niet
Hij is gewoon weer verkast naar een ander subforumquote:Op donderdag 7 maart 2019 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallo Scary_Mary.
Ik heb het topic ‘achter’ bij de R&P mods neergelegd. En de TR’s laat ik natuurlijk staan.
Goed dat je t zegt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer verkast naar een ander subforum
Rare knakker
Ik heb zelf schizofrenie van het paranoïde type. Schizofrenen zijn juist vaker slachtoffer dan dader van geweld, juist omdat veel schizofrenen kwetsbaar ogen en verward gedrag vertonen. De persoon die dat topic heeft geopend heeft ook geen enkele redelijke onderbouwing voor zijn/haar stellingen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 00:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie een onnodig ongenuanceerd en slecht onderbouwde stelling mbt een gevoelig onderwerp met een luie ts die iemand anders eigenlijk het werk wil laten doen. Dat draagt m.i. niet bij aan een open en welkome sfeer om gevoelige onderwerpen zoals zo een schizofrene diagnose van users te bespreken hier. Laat staan dat dit soort retoriek uit een vermeend hulpverlener komt, die ook enigszins uitgebreid een casus van een cliënt tot twee keer toe in WGR parkeert. Hoop dat de tr's dan ook blijven staan en de R&P mods hier nog eens naar kijken.
Die user geeft ook geen echte onderbouwing dus zal wel vanuit de onderbuik reageren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:57 schreef SVW3. het volgende:
[..]
Ik heb zelf schizofrenie van het paranoïde type. Schizofrenen zijn juist vaker slachtoffer dan dader van geweld, juist omdat veel schizofrenen kwetsbaar ogen en verward gedrag vertonen. De persoon die dat topic heeft geopend heeft ook geen enkele redelijke onderbouwing voor zijn/haar stellingen.
De mods beslissen uiteindelijk wat open blijft of dicht gaat maar dit wilde ik even gezegd hebben.
De policy bepaalt en in dat opzicht krijgt het topic het voordeel van de twijfel, hopelijk gaat de TS actief deelnemen. En gaat t mis, dan kan het altijd nog op slot.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:57 schreef SVW3. het volgende:
[..]
Ik heb zelf schizofrenie van het paranoïde type. Schizofrenen zijn juist vaker slachtoffer dan dader van geweld, juist omdat veel schizofrenen kwetsbaar ogen en verward gedrag vertonen. De persoon die dat topic heeft geopend heeft ook geen enkele redelijke onderbouwing voor zijn/haar stellingen.
De mods beslissen uiteindelijk wat open blijft of dicht gaat maar dit wilde ik even gezegd hebben.
Klopt, daar erger me in ik dan ook aan. Het lijkt wel alsof de topicopener zelf slechte ervaringen heeft met schizofrenen. Maakt verder ook niet uit, ik vind dat overal over gepraat moet kunnen worden maar ik herken me niet in het beeld van een "serial-killer".quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die user geeft ook geen echte onderbouwing dus zal wel vanuit de onderbuik reageren.
Je zou in het topic jouw kijk op zaken kunnen delen maar ik kan me voorstellen dat je daar niet zo'n trek in hebt.
Ik hoop het ook want het is uiteindelijk ook een interessant onderwerp.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De policy bepaalt en in dat opzicht krijgt het topic het voordeel van de twijfel, hopelijk gaat de TS actief deelnemen. En gaat t mis, dan kan het altijd nog op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |