SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het rondeverloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prize fund
Winner (1) £100,000
Runner-up (1) £40,000
Semi-finalists (2) £20,000
Quarter-finalists (4) £12,500
Last 16 (Round 6) (8) £7,500
Last 32 (Round 5) (16) £4,000
Last 64 (Round 4) (32) £2,000
Last 96 (Round 3) (32) £1,000
Last 128 (Round 2) (32) n/a
Last 160 (Round 1) (32) n/a
Format
R1 t/m R3 - First to 6 legs
L64 t/m QF - First to 10 legs
SF & F - First to 11 legs
Zie het, vooral het aanleggen van de pijl.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:01 schreef Poepz0r het volgende:
De kenners is het trouwens allang opgevallen dat Evans IETS langzamer is gaan gooien sinds zijn overstap naar deze darts.
Goed ventje. Hopelijk komt zijn potentie er helemaal uit. Dan moet top 20 gewoon prima kunnen binnen een jaar of 2.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zie het, vooral het aanleggen van de pijl.
Die heeft er nooit wat van gebakken sinds het keelgrijpincident.quote:
Verliezen van een wereldkampioen is geen schande.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
Valt me tegen van Bolten dat hij verliest van Kist.
Ze moeten iedereen gewoon vanaf ronde 1 inloten ipv die onzin met beschermde statussen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Behalve Noppert en Durrant nog geen echte verrassingen gezien.
Vond t vorige systeem wel goed. Zorg maar dat je je ranking in de eerste vloertoernooien verdient. Dit slaat idd nergens opquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze moeten iedereen gewoon vanaf ronde 1 inloten ipv die onzin met beschermde statussen.
Logistiek lastig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze moeten iedereen gewoon vanaf ronde 1 inloten ipv die onzin met beschermde statussen.
Doet Berrie toch niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet heel lastig. Gewoon Premier League in die week niet spelen of een x op woensdag.
Poolen, voetbal, Berrie komt overal.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De broer van Hefner heeft ook veel meisjes om zich heen altijd he?
Badjasje aan en 2 van die lekkere wijven erbij en prostaatje melken, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poolen, voetbal, Berrie komt overal.
De enige fout van Berrie is het korps uitmelktoernooien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Badjasje aan en 2 van die lekkere wijven erbij en prostaatje melken, niks mis mee.
En de walgelijke setup van de World Cup.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige fout van Berrie is het korps uitmelktoernooien.
Zou leuker zijn als ze alle tourkaarthouders plus wat invitaties uit omstreken doen en daar een koppeltoernooi van maken. Het landentoernooi vind ikzelf ontzettende cringe.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En de walgelijke setup van de World Cup.
Gewoon 4 spelers per land > 4 x single 4 x koppel en 1 teamronde of iets dergelijks. Dit slaat als een tang op een varken.
Landentoernooi bij de BDO is altijd ontzettend tof, omdat je dan echt met een team speelt en bepaalde opstellingen kunt maken aan de hand van de tegenstander etc. De World Cup is enkel opgezet zodat de grote spelers een voordeel hebben in een latere fase.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als ze alle tourkaarthouders plus wat invitaties uit omstreken doen en daar een koppeltoernooi van maken. Het landentoernooi vind ikzelf ontzettende cringe.
Veel koppels werken voor geen meter. Die Schotten bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:24 schreef Poepz0r het volgende:
De World Cup is enkel opgezet zodat de grote spelers een voordeel hebben in een latere fase.
Jupquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel koppels werken voor geen meter. Die Schotten bijvoorbeeld
DANSGENOTquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
Nu nog Van den Bergh v Shepherd en dan loten.
Its about fucking timequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
Nu nog Van den Bergh v Shepherd en dan loten.
Berrie moet wat meer innoveren. Gewoon een koppeltoernooitje met door spelers samengestelde koppels. Toernooitje met een ander spelformat dan 501 single in-double out. Werkt het niet dan voer je het weer af.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige fout van Berrie is het korps uitmelktoernooien.
Hopelijk heeft hij weer zijn schroeivorm.quote:
Tactics toernooi is puur genot. Koppels meh, zie liever echt een teamtoernooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berrie moet wat meer innoveren. Gewoon een koppeltoernooitje met door spelers samengestelde koppels. Toernooitje met een ander spelformat dan 501 single in-double out. Werkt het niet dan voer je het weer af.
Het zoveelste toernooi met de top 8/16 voegt echt niets toe.
Ik word daar echt schijtziek van, Wim. De vaste volger wordt er inmiddels krankjorum van; de spelers zelf worden er behoudens een zakcentje ook niet vrolijk van. Uitmelken, spelers kapotmaken, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berrie moet wat meer innoveren. Gewoon een koppeltoernooitje met door spelers samengestelde koppels. Toernooitje met een ander spelformat dan 501 single in-double out. Werkt het niet dan voer je het weer af.
Het zoveelste toernooi met de top 8/16 voegt echt niets toe.
Hij staat dan ook gewoon boven Van Barneveld. Als de ranking wordt gevolgd..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens zou MvG er goed aan doen om de aankomende World Cup met Wattimena te spelen. Op basis van prestaties zou dat ook verdiend zijn.
Uiteraard. Ik ben ook van mening dat de PDC moet bepalen wie met wie gooit en niet MvG omdat hij toevallig nr 1 is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij staat dan ook gewoon boven Van Barneveld. Als de ranking wordt gevolgd..
Roep maar niet te hard. Sjeppert klapte vorige pot ook 100 gemiddeldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
Van Sjeppert kan Dimi onmogelijk verliezen.
Magisch dat sommige spelers als een God gooien op TV maar niet op de vloer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roep maar niet te hard. Sjeppert klapte vorige pot ook 100 gemiddeld
Toen hij die finale haalde WK met potten van 85 gemiddeld en ik denk wel 25 matchdarts tegenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Magisch dat sommige spelers als een God gooien op TV maar niet op de vloer.
Ook nog tegen destijds prima tegenstandersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen hij die finale haalde WK met potten van 85 gemiddeld en ik denk wel 25 matchdarts tegenHOE KUN JE ZOVEEL GELUK HEBBEN?
Mardle die WK had moeten wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook nog tegen destijds prima tegenstanders
Jenkins McGowan Bates Manley Mardle
Partgod (lol).quote:
De eerste PDC-wereldtitel van Part was wel echt knap hoor. Die versloeg in de finale een Taylor die toen echt onaantastbaar was. Een van de spannendste wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Part die 3 x wereldkampioen werd zonder vooraf favoriet te zijn. Altijd erdoorheen sneaken
Taylor was in die finale net iets minder vond ik. Spannendste ooit is toch wel Taylor - Painter waar Painter mokergoed was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De eerste PDC-wereldtitel van Part was wel echt knap hoor. Die versloeg in de finale een Taylor die toen echt onaantastbaar was. Een van de spannendste wedstrijden die ik heb gezien.
Die verloor de tweede pot op Main Stagequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ik trouwens wat gemist of waar was Newton? DIe had zich toch als pubquilifier geplaatst.
Sowieso geen qualifier meer in het toernooi denk ik he?
Scott Taylor alleen nogquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ik trouwens wat gemist of waar was Newton? DIe had zich toch als pubquilifier geplaatst.
Sowieso geen qualifier meer in het toernooi denk ik he?
Kon m niet terugvinden op dartconnect, vandaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die verloor de tweede pot op Main Stage
Ja oke. Tegelijkertijd een soort vloerspeler ook. Ook al zon jammerlijke verandering dat je nu ook challentourspelers in de qualifiers krijgt.quote:
Main Stage en bord 1 worden geregistreerd op live.dartsdata.comquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kon m niet terugvinden op dartconnect, vandaar
Vermoeiendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Main Stage en bord 1 worden geregistreerd op live.dartsdata.com
Dat is te doen geen enkel probleem.quote:
Dit is de loting voor de laatste 64?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jelle Klaasen - Madars Razma
James Wilson - James Wade
Stephen Bunting - Steve Lennon
Geert Nentjes - Max Hopp
Peter Hudson - Kim Huybrechts
Yesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is de loting voor de laatste 64?
Hahaha, die gast heeft elk toernooi een kutlotingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beaton krijgt weer een kutloting, wedden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Je lijkt mn vader wel. Altijd benadrukken wat er niet was ipv applaudisseren voor wat er wel isquote:
Ho ho ho. Ik stelde een vraag, met welke ik bedoelde: gingen de eerste twee pijlen in de triple 20?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je lijkt mn vader wel. Altijd benadrukken wat er niet was ipv applaudisseren voor wat er wel is
Nog negen NEDERLANDERS overquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders Nederlanders
Gelukkig gaat Clemens Van de Pas vernederen.quote:
Hopelijk zit Benito over twee jaar zonder Tour kaart.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Clemens Van de Pas vernederen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wellicht staan daar wat ergere zaken op dan dat wat nu al bekend is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die twee seconden googlet weet dat Kedbie een strafblad heb, waarom zo geheimzinnig.
Frank leest mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
''Kom, laten we beelden tonen van een pot tussen Prijs en Cullen in de periode dat Prijs enorme last had van zijn achillespees''
Ik heb het commentaar uitstaan, maar dat is een goede zaak.quote:
Dat opperde ik al eerder, maar daar was Wim het niet mee eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:18 schreef Mani89 het volgende:
En Carlin gaat vrolijk verder met schroeien, die man wordt de revelaasie van de seizoen.
Peter Hudson is dan ook een nutteloze mammoettanker.quote:
Klaasen moet nog gaan knokken op de vloer om het WK te halen. Wat een hoopje treurnis is dat ook geworden.quote:
Dames en heren, we hebben een nieuweling vandaag. Welkom Mani.quote:
Ach het is Wattimena ook overkomen, ik ben dus in goed gezelschap.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben een nieuweling vandaag. Welkom Mani.
Van een vergelijkbaar moment bestaat ook nog wel een gifjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach het is Wattimena ook overkomen, ik ben dus in goed gezelschap.
*6-4 Loek.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:25 schreef Slobeend het volgende:
Niemand weet nu hoeveel het staat bij Chizzy Luke?
Watquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
Is eigenlijk al bekend waarom Menzies niet kwam opdagen voor z'n tweede partij vanmiddag?
GEEF ONS EEN JIZZY - LOEK UPDATEquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Keegan Bruin verlost ons eerst van Nathan Derrie en staat nu op het punt de altijd vervelende O'Connor eruit te gooien.
zeker rugbyersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Price heeft fans ingehuurd zo te horen
Jizzy mist een breekkans, Loek knalt 68 in twee pijlen uit.quote:
Gaat nu zijn zesde jaar in. Best bizar knap wat hij heeft neergezet in die tijd.quote:
Godzijdank. Luke heeft al 9 180's gegooid.quote:
Mason said: "It was a bit of a schoolboy error. The general idea from most players is to stay close to the area you are playing in next. To be fair, there's so many players here in Minehead, it's quite tough to keep track of where to be at the right time.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef T3hTommay het volgende:
Is eigenlijk al bekend waarom Menzies niet kwam opdagen voor z'n tweede partij vanmiddag?
Bijzondere jongen die Menziesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gooit in de eerste ronde Wes Newton naar huis (hoera!), tweede ronde walkover voor Bain.
Ai, tragisch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mason said: "It was a bit of a schoolboy error. The general idea from most players is to stay close to the area you are playing in next. To be fair, there's so many players here in Minehead, it's quite tough to keep track of where to be at the right time.
"I think it's Cameron’s first UK Open so he’s probably just been caught out. I think he stayed in a different practice area just to keep playing.
"It's a genuine mistake from him and I feel sorry for him. It's an awful way to go out of the tournament especially having played so well in his first game.
Kolere, zondequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mason said: "It was a bit of a schoolboy error. The general idea from most players is to stay close to the area you are playing in next. To be fair, there's so many players here in Minehead, it's quite tough to keep track of where to be at the right time.
"I think it's Cameron’s first UK Open so he’s probably just been caught out. I think he stayed in a different practice area just to keep playing.
"It's a genuine mistake from him and I feel sorry for him. It's an awful way to go out of the tournament especially having played so well in his first game.
Overschatte jongen. Groteberenverhalen gehoord, iedereen liep de polonaise op basis van een GSoD maar haalt al twee jaar Q-School niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Menzies kan er toch helemaal geen reet van joh
Gaat 't mij niet om, lijkt me een leuk joch. Gun hem alle goeds.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leukheid wint geen prijzen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gaat 't mij niet om, lijkt me een leuk joch. Gun hem alle goeds.
Maakt dat uit, is entertainment. Dat wil je toch zou graag ouwe trekpop.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar hij bevalt mij niet. Dan liever Hendogod bijvoorbeeld. Die is underrated. Had tijdje wereldrecord meeste 180ers in een pot geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maakt dat uit, is entertainment. Dat wil je toch zou graag ouwe trekpop.
Krijgen we alleen niet veel te zien op vloerstreams; best bijzonder daar waar hij al vier kwartfinales heeft gehaald dit jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar hij bevalt mij niet. Dan liever Hendogod bijvoorbeeld. Die is underrated. Had tijdje wereldrecord meeste 180ers in een pot geloof ik
Ik word doodmoe van Woodhouse.quote:
Die heeft gewoon gespeeld?quote:
Moet vooralsnog gaan knokken om het WK te halenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooit na zijn blessure geen reet meer.
Was ranzig slecht. Gooide onder de 70.quote:
Vind je het gek, heb je die nieuwe speren van hem gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooit na zijn blessure geen reet meer.
Bijna hetzelfde setje als wat hij eerder heeft gehad. Lijken er heel veel op iig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je het gek, heb je die nieuwe speren van hem gezien.
https://www.dartswarehouse.nl/dna-purist-jelle-klaasen-97.html
Vorig jaar een stortvloed aan verrassingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
Je zou overigens veel meer leuke partijen krijgen als je het in de 4e en 5e ronde gewoon bo11 zou houden. Meer verrassingen dit dat.
Viel wel mee Hans.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar een stortvloed aan verrassingen.
Jeetje, Robert Owen. Wat zou daar ooit van zijn geworden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Part in de kwartfinale, Pallett en Owen in de halve finale; wie had dat nou niet verwacht!
Pallett is geen verrassing tegenover West, beetje zelfde niveau. Cadby ook geen verrassing. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Part in de kwartfinale, Pallett en Owen in de halve finale; wie had dat nou niet verwacht!
Je bent als mindere speler erg afhankelijk van loting. Komt een Part een MvG tegen in ronde 3 dan staat hij daar nooit natuurlijk. Ik heb niet heel veel upsets gezien - als in een mindere speler wint van een betere speler - en dat komt voornamelijk omdat het format iets te lang is al vroeg in het toernooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Haha dat Pallett Town vorig jaar de halve finale haalde was ik alweer vergeten.
Zullen nog wel een paar volgen. Ik gok 10-0.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Machielovic het volgende:
kist gelijk een break om zijn oren tegen the asp
Maar het staat 3-2.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen nog wel een paar volgen. Ik gok 10-0.
Hoekige worp genot. Wel vies constant altijd tot vormdip. Asp met zijn achterlijke hupjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Kist die lepra in zijn arm niet kan genezen kan hij er beter mee kappen.
Is na komend jaar toch zijn toerkaart kwijtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Kist die lepra in zijn arm niet kan genezen kan hij er beter mee kappen.
Denk het niet. Is te goed om niet in de top 128 te staan. Moet wel vorm krijgen weer idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is na komend jaar toch zijn toerkaart kwijt
Maar je raakt je tourkaart kwijt als je niet in de top 64 staat, waarde Poepz0r.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Is te goed om niet in de top 128 te staan. Moet wel vorm krijgen weer idd.
Sorry 64quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar je raakt je tourkaart kwijt als je niet in de top 64 staat, waarde Poepz0r.
Zelfs het beste paard struikelt wel eens.quote:
Zo is het maar net. Price en Cullen vriendjesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs het beste paard struikelt wel eens.
Kist heeft sinds begin 2018 maar 7000 pond. Moet je minstens 65k voor hebben.quote:
Vincent Kamphuis en Mario Robbe ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is na komend jaar toch zijn toerkaart kwijt
Cross dat is pas een lief kereltjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Rob staat als een idioot te schroeien tegen Webster. 3-0, 121 gemiddeld.
Komt wel weer terug. Jicht genot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kist heeft sinds begin 2018 maar 7000 pond. Moet je minstens 65k voor hebben.
Cross, Van den Bergh en Durrant zouden alleen maar lieve dingen over elkaar zeggen.quote:
Zodra Durrant weer eens een TIA krijgt dan zegt Cross; Ajoh stukje TIA, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross, Van den Bergh en Durrant zouden alleen maar lieve dingen over elkaar zeggen.
Cross heeft overigens wel een stijl/worp die makkelijk darteritus veroorzaakt, zie V Peer. Dat wachten en plukken aan het shirt etc etc.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross, Van den Bergh en Durrant zouden alleen maar lieve dingen over elkaar zeggen.
5-3 en Kist staat gezien de scores niet onaardig te gooienquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen nog wel een paar volgen. Ik gok 10-0.
Laten we t hopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cross heeft overigens wel een stijl/worp die makkelijk darteritus veroorzaakt, zie V Peer. Dat wachten en plukken aan het shirt etc etc.
Wel ontzettend knap van Bates trouwens. Die gooit al zoooooolang en hup daar is hij weer. Wat een baas die Hobbit.quote:
Zn vrouw ook HAHAHAHAH (nee dat kan niet eigenlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Norris Ross Smith 1-5
Die Norris is ook verleden tijd
Heeft die jicht ook al meer dan twaalf jaar of zo. Kan me herinneren dat hij al in 2007 er last van hadquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel ontzettend knap van Bates trouwens. Die gooit al zoooooolang en hup daar is hij weer. Wat een baas die Hobbit.
Oh ja is waar ook. Knap dat ie er wel gewoon is danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zn vrouw ook HAHAHAHAH (nee dat kan niet eigenlijk
Ja hij zal wel moeten, aangezien hij ook wil eten en drinken en zijn huur wil betalen denk ik? Darters zijn daar niet tegen verzekert etc he.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja is waar ook. Knap dat ie er wel gewoon is dan
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zn vrouw ook HAHAHAHAH (nee dat kan niet eigenlijk
Talent vergaat niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Knap wel dat King nog staat waar ie staat, na al die jaren
Goede list van Martinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Schindler - Hunt 6-3. 80 om 83 gemiddeld, wat een ellendige darters.
Die O Connor timmert hard aan de weg HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
Qua vorm is Wilson het ook volledig kwijt sinds hij 2-0 voor kwam op het WK tegen een zekere William O'Connor.
En hele unieke barrels.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
King heeft ook een mokergeile worp trouwens
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die O Connor timmert hard aan de weg HAHAHAHAH
Snap je TIMMERT? HAHAHAH
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is timmerman Hans. Je moet hier ook alles uitleggen
Anderson gaat m ook niet worden. Blijft te lang rond dezelfde plek hangenquote:
Wat een goei.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is timmerman Hans. Je moet hier ook alles uitleggen
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JE gooit er mee. Ik zeg in de lamp? Je gooit ze in de lamp? Want je ken niet gooien?
Als die mentaal gewoon oke is, dan kan hij van veel spelers winnen. Bijzonder knap om nog steeds zo te gooien na 30 jaar durende carriere zo ongeveer. Talent vergaat niet.quote:
twitter:TheRedBit180 twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 21:06:23Rob Cross finished the first 7 legs within less than 100 darts. As a matter of fact he needed 99 darts = 106.27 Average.#LoveTheDarts #Darts #UKopen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |