Magisch dat sommige spelers als een God gooien op TV maar niet op de vloer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Roep maar niet te hard. Sjeppert klapte vorige pot ook 100 gemiddeld
Toen hij die finale haalde WK met potten van 85 gemiddeld en ik denk wel 25 matchdarts tegenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Magisch dat sommige spelers als een God gooien op TV maar niet op de vloer.
Ook nog tegen destijds prima tegenstandersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen hij die finale haalde WK met potten van 85 gemiddeld en ik denk wel 25 matchdarts tegenHOE KUN JE ZOVEEL GELUK HEBBEN?
Mardle die WK had moeten wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook nog tegen destijds prima tegenstanders
Jenkins McGowan Bates Manley Mardle
Partgod (lol).quote:
De eerste PDC-wereldtitel van Part was wel echt knap hoor. Die versloeg in de finale een Taylor die toen echt onaantastbaar was. Een van de spannendste wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Part die 3 x wereldkampioen werd zonder vooraf favoriet te zijn. Altijd erdoorheen sneaken
Taylor was in die finale net iets minder vond ik. Spannendste ooit is toch wel Taylor - Painter waar Painter mokergoed was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De eerste PDC-wereldtitel van Part was wel echt knap hoor. Die versloeg in de finale een Taylor die toen echt onaantastbaar was. Een van de spannendste wedstrijden die ik heb gezien.
Die verloor de tweede pot op Main Stagequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ik trouwens wat gemist of waar was Newton? DIe had zich toch als pubquilifier geplaatst.
Sowieso geen qualifier meer in het toernooi denk ik he?
Scott Taylor alleen nogquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ik trouwens wat gemist of waar was Newton? DIe had zich toch als pubquilifier geplaatst.
Sowieso geen qualifier meer in het toernooi denk ik he?
Kon m niet terugvinden op dartconnect, vandaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die verloor de tweede pot op Main Stage
Ja oke. Tegelijkertijd een soort vloerspeler ook. Ook al zon jammerlijke verandering dat je nu ook challentourspelers in de qualifiers krijgt.quote:
Main Stage en bord 1 worden geregistreerd op live.dartsdata.comquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kon m niet terugvinden op dartconnect, vandaar
Vermoeiendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Main Stage en bord 1 worden geregistreerd op live.dartsdata.com
Dat is te doen geen enkel probleem.quote:
Dit is de loting voor de laatste 64?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jelle Klaasen - Madars Razma
James Wilson - James Wade
Stephen Bunting - Steve Lennon
Geert Nentjes - Max Hopp
Peter Hudson - Kim Huybrechts
Yesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is de loting voor de laatste 64?
Hahaha, die gast heeft elk toernooi een kutlotingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beaton krijgt weer een kutloting, wedden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |