abonnement Unibet Coolblue
pi_185321917


Welkom in topic Utopia in de media.

Kom je iets over Utopia tegen in de media? Post het hier.

UTO / Utopia in de media
UTO / Utopia in de media #2
UTO / Utopia in de media #3
UTO / Utopia in de media #4
UTO / Utopia in de media #5
SOONY
pi_185321919
quote:
quote:
Seks in Utopia: vrijwillig of onder drang?
https://www.telegraaf.nl/(...)illig-of-onder-dwang
SOONY
pi_185322239
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:47 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ik heb haar gehoord dat ze niet wilde en dat hij bleef aandringen. Ze wilde niet in de iglo want dan zag iedereen haar maar mijnheer wilde zijn zak legen dus gaf ze toe
Tjah is het dan tegenzin of gaf ze toe omdat ze missien toch wel wou.

Moeilijk, ik denk dat ze dat voor zichzelf maar moeten gaan bepalen.
pi_185322560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:47 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ik heb haar gehoord dat ze niet wilde en dat hij bleef aandringen. Ze wilde niet in de iglo want dan zag iedereen haar maar mijnheer wilde zijn zak legen dus gaf ze toe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alles was te zien. De "Nee" van Franny werd toch de "Ja" van Tim.....
SOONY
pi_185330876
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185331120
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185331329
Dat zullen vele dagen vol streamlocks gaan worden :D :')

Thnx Schuim
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_185331361
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:39 schreef pullup het volgende:
Dat zullen vele dagen vol streamlocks gaan worden :D :')

Thnx Schuim
No more Utopiasex ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185331398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:40 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

No more Utopiasex ;)
Lang geleden dat de gewone media er nog zo bovenop sprongen overigens
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_185331441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:42 schreef pullup het volgende:

[..]

Lang geleden dat de gewone media er nog zo bovenop sprongen overigens
Ja wist ook niet wat ik allemaal las toen ik vanavond thuis kwam :o
Maar denk dat Tim nu piemelloos is of gaat worden _O- die kan beter een tok voordoen als hij Utopia uitkomt :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185331471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:43 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja wist ook niet wat ik allemaal las toen ik vanavond thuis kwam :o
Maar denk dat Tim nu piemelloos is of gaat worden _O-
:D

Die krijgt het nog zwaar als hij buiten komt vrees ik
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_185331481
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:44 schreef pullup het volgende:

[..]

:D

Die krijgt het nog zwaar als hij buiten komt vrees ik
Yup, ben er ook bang voor :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185331520
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Yup, ben er ook bang voor :Y
Ik volg het allemaal te weinig om te beoordelen of het overtrokken is allemaal _O-

Er hebben wat rare gasten in gezeten dus onze Tim moet het wel heel bont maken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_185331622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:46 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik volg het allemaal te weinig om te beoordelen of het overtrokken is allemaal _O-

Er hebben wat rare gasten in gezeten dus onze Tim moet het wel heel bont maken
Owww ik net zo hoor, volg het niet veel, is pas van de laatste tijd dat ik iets meer erover lees, leer een beetje de namen nu kennen haha.
Maar zag gisteren dat filmpje waar Tim tegen die zwerver verteld dat hij zijn huis is kwijtgeraakt door wietplantages. Daar heb ik ff verder op doorgezocht, vind ik leuk, speuren :@ En las dus vanavond wat er af had gespeeld vannacht.
Ten tijde van de gouden kooi kwamen streamers ook regelmatig in actie en nu dus die Tim, die vinden ze niet lief >:)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185331664
Vlak voor de nominatie, slechte publiciteit voor Talpa..........
Ik zou het wel weten O~)
SOONY
pi_185331689
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef DKUp het volgende:
Vlak voor de nominatie, slechte publiciteit voor Talpa..........
Ik zou het wel weten O~)
:+ ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185331871
Drugs ? :')
pi_185332126
...
pi_185332196
Karma
SOONY
  vrijdag 1 maart 2019 @ 23:12:43 #21
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_185332268
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef DaniqueV het volgende:


Maar zag gisteren dat filmpje waar Tim tegen die zwerver verteld dat hij zijn huis is kwijtgeraakt door wietplantages. Daar heb ik ff verder op doorgezocht, vind ik leuk, speuren
Was in dit filmpje dat Tim vijf of zes maanden in een gesloten opvang heeft gewoond? Opvang De Hoorn, of in Den Hoorn? Hij vertelde dit gisteren aan de dakloze, ik wilde dit nalezen in de cos, er stonden genoeg dingen in de cos, maar dit niet.
pi_185332329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 23:12 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Was in dit filmpje dat Tim vijf of zes maanden in een gesloten opvang heeft gewoond? Opvang De Hoorn, of in Den Hoorn? Hij vertelde dit gisteren aan de dakloze, ik wilde dit nalezen in de cos, er stonden genoeg dingen in de cos, maar dit niet.
De Horeb in Beekbergen ;) Heb je PM gestuurd
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 1 maart 2019 @ 23:15:17 #23
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_185332349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 23:14 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

De Horeb in Beekbergen ;)
Dank je wel, ook voor de PM, je bent een snelle, hoop dat je vaker komt posten,
pi_185332762
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dank je wel, ook voor de PM, je bent een snelle, hoop dat je vaker komt posten,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 1 maart 2019 @ 23:36:32 #25
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_185332938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 23:30 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik weet dat je goed kan speuren, ik soms ook, maar ook veel minder tijdens deze Uto2, dit gesprek wilde ik graag nog een keer zien en horen, nogmaals dank
pi_185333187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat je goed kan speuren, ik soms ook, maar ook veel minder tijdens deze Uto2, dit gesprek wilde ik graag nog een keer zien en horen, nogmaals dank, ik heb zelfs een tosti gemaakt en een kop thee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185333542
Vanaf hier te lezen hoe het ging tussen die 2 :{
UTO / [COS-UTO2#2858] Het ideale koppel slaapt saampjes omdat tim dat wilt

https://www.shownieuws.nl(...)oon-een-fijne-avond/

[ Bericht 42% gewijzigd door DaniqueV op 02-03-2019 00:08:21 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_185337386
quote:
Hoop dat veel mensen dit teruglezen en vooral dan Talpa. Kijken of ze dan nog verklaren van ze zijn verloofd en hadden het allebei leuk.
pi_185340178
Ach een beetje reclame voor Utopia
Twinning = boring
pi_185340210
SOONY
  maandag 4 maart 2019 @ 00:17:54 #31
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_185374823
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:39 schreef Toweler het volgende:

https://www.shownieuws.nl(...)d-bij-lotus-vertrek/


Het is het gesprek van de dag onder Utopia-fans: wat is er in vredesnaam gebeurd in de nacht van zaterdag op zondag? Lotus vertrok ineens uit het programma en de Politie Huizen vertelde op Facebook dat dit is gebeurd nadat zij een bezoekje aan het terrein hadden gebracht. Maar nu weten wij wat er ECHT is gebeurd...

Een woordvoerder van Talpa laat aan Shownieuws het volgende weten. 'Utopia-inwoonster Lotus miste haar vriend Mike, een inwoner die Utopia enkele weken geleden heeft verlaten. Lotus heeft hem vanuit Utopia geschreven dat ze Utopia heel graag snel wilde verlaten, maar dacht dat dit niet zou mogen. Mike heeft daarop, op verzoek van Lotus, contact gezocht met de politie die voor de zekerheid naar Utopia is gegaan om de situatie te beoordelen.'

'Eenmaal bij Utopia bleek dat Lotus alle vrijheid had om Utopia te verlaten als ze dat wenste. Lotus heeft het terrein van Utopia vandaag dan ook verlaten. Inwoners die Utopia willen verlaten zijn te allen tijde vrij om dit te doen en dat gold ook voor Lotus.'

Lotus is inmiddels buiten de poorten weer herenigd met haar vriend Mike. Op Instagram plaatst zij lieve foto's van de reünie en ze lijken weer dolgelukkig samen...

https://www.shownieuws.nl(...)d-bij-lotus-vertrek/

pi_185375225
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 00:17 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Lol, wat een sukkels...
  maandag 4 maart 2019 @ 08:07:54 #33
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_185377587
:')
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_185377613
Vervolg Lotus

... wie wél contact met de politie had opgenomen, was Mike – het vriendje van Lotus én voormalig inwoner van Utopia. Een woordvoerder van SBS vertelt aan De Telegraaf: „Lotus miste haar vriend Mike, een inwoner die Utopia enkele weken geleden heeft verlaten. Lotus heeft hem vanuit Utopia geschreven dat ze het programma heel graag snel wilde verlaten, maar dacht dat dit niet zou mogen.”

Vervolgens heeft Mike, op verzoek van Lotus, contact gezocht met de politie, die voor de zekerheid naar Utopia was gegaan om de situatie te beoordelen. „Eenmaal bij Utopia bleek dat Lotus alle vrijheid had om het programma te verlaten als ze dat wenste.”

De zender benadrukt dat inwoners die het tv-programma willen verlaten, te allen tijde vrij zijn om dit te doen. „En dat gold ook voor Lotus.” Bekend is dat deelnemers van Utopia vooraf een borg betalen en deze in principe niet terugkrijgen als zij zelf de stekker eruit trekken. Of dit ook van toepassing is op Lotus, kon vooralsnog niet door SBS worden bevestigd.
Bron: https://www.telegraaf.nl/c/3235661

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2019 08:10:56 ]
pi_185379533
Hoe hoog is de borg?
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 10:38:48 #36
388664 crew  Dotteke
pi_185379588
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:34 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe hoog is de borg?
Die is bij iedereen verschillend.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_185379639
Wanneer heeft ze de brief dan geschreven? Is niet op de streams geweest of zal dat in de brief gestaan hebben die ze in zijn kist had gestopt?
Want waarom is ze niet gewoon naar de zenderkamer gegaan en het daar te vragen hoe of wat
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  maandag 4 maart 2019 @ 11:53:46 #38
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_185381178
Leuke publiciteit
pi_185382386
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 12:17 schreef juul. het volgende:
Leuke publiciteit
Vorige week ook nog eens potentiële gedwongen seks en dit.

Succes in ieder geval om geloofwaardig te blijven. Veel mensen vinden het toch al niet......
SOONY
pi_185383526
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 00:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Lol, wat een sukkels...
Dat....
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:16:35 #42
16715 Mylene
*schatje*
pi_185383548
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Die is bij iedereen verschillend.
Bij Erik geloof ik 4000 euro, hoorde ik een keer op de streams.

Het zou mij overigens niets verbazen als de politie in Utopia of buiten het terrein in de uitzending komt :D .
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 14:17:43 #43
388664 crew  Dotteke
pi_185383571
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bij Erik geloof ik 4000 euro, hoorde ik een keer op de streams.

Het zou mij overigens niets verbazen als de politie in Utopia of buiten het terrein in de uitzending komt :D .
We gaan het zien. Ben heel erg benieuwd wat ze van Jessie gaan laten zien en van Lotus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 4 maart 2019 @ 14:25:12 #44
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_185383741
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:27 schreef b_engeltje het volgende:
Utopia-koppel Ruud Zwaan en Rowena Baierl uit elkaar

Gepubliceerd: 04-03-19 10:01Laatste update: 04-03-19 10:01

Ruud Zwaan en Rowena Baierl, die samen te zien waren in Utopia en Temptation Island VIPS, zijn uit elkaar.

"Via deze weg willen Rowena en ik laten weten dat wij samen hebben besloten voorlopig ons eigen pad te kiezen", schrijft Ruud op Instagram.

"Wij houden van elkaar en houden van betekent ook kunnen loslaten wanneer nodig." Volgens Zwaan is er "geen sappig verhaal", maar zijn de twee bezig met "persoonlijke processen waarbij we alle tijd en energie momenteel in onszelf willen steken."

Rowena deelt hetzelfde bericht via haar account.

De twee ontmoetten elkaar tijdens hun deelname aan Utopia. Vorig jaar waren ze samen te zien de VIP-versie van Temptation Island.

Bron: nu.nl
https://www.nu.nl/achterk(...)ierl-uit-elkaar.html
pi_185383797
Drukke week qua nieuws.
SOONY
pi_185508356
TEAM BAKSTEEN
  dinsdag 19 maart 2019 @ 21:23:26 #47
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_185724466
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 maart 2019 @ 20:51:49 #48
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_185773763
https://www.telegraaf.nl/(...)agen-talpa-directeur

En deze over?? Creatief directeur o.a.van Utopia,

Stukje ervan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_186065480
Column van Merel in de Party



Met dank aan PTLe
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zaterdag 6 april 2019 @ 17:51:27 #50
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_186069591
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_186111757
Romy gaat Huisdieren TV presenteren.

https://www.6inside.nl/ni(...)n-huisdieren-tv.html
Leipe shit ouwe
pi_186111992
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 23:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Romy gaat Huisdieren TV presenteren.

https://www.6inside.nl/ni(...)n-huisdieren-tv.html
Dit programma hebben ze het al over sinds een paar maanden en het programma komt pas over vijf maanden. Zo goed als alle nieuwe programma’s floppen dit jaar op 6 dus succes :+
SOONY
  Moderator vrijdag 12 april 2019 @ 17:43:22 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_186177033

quote:
Billy Bakker (Utopia) na kritiek op lipfillers: ‘Ik kan veel hebben’

Mediapersoonlijkheid Billy Bakker (36), die bekend werd door haar jarenlange deelname aan het SBS-programma Utopia, heeft naar eigen zeggen veel berichten gekregen nadat ze een week geleden lipfillers liet inspuiten, waardoor met name haar bovenlip een stuk voller is geworden. De blondine kreeg reacties uit positieve en negatieve hoek.

Suzanne Borgdorff 12-04-19, 17:27

Billy laat bij een selfie vanuit haar auto weten dat ze de stroom aan berichten waardeert. ,,Ik ben het gewend en jullie kennen mij een beetje. Ik kan veel hebben’’, vertelt ze haar bijna 35.000 instagramfans. ,,Ik sta er daarom ook vrij nuchter in en heb respect voor de vrijheid van meningsuiting.’’ Ook vraagt ze zich af of haar volgers dezelfde mening zijn bedeeld als ‘de persoon in kwestie’ voor ze zou staan.

Marjet Bakker (Billy's naam bij geboorte) liet zich een week geleden behandelen bij een schoonheidssalon die haar in 40 minuten aan haar droomlippen hielp. Ze koos voor de lipfillers van 1 milliliter, die tussen de 200 en 300 euro kosten. Een foto van het eindresultaat leverde haar ruim 1.000 likes op, maar er klonk ook kritiek. Zo meende iemand dat haar lippen ‘scheef’ zijn ingespoten, vroeg een ander zich af of ze de bof had en noemde een volger de fillers ‘neppe troep’.

Voor Billy is plastische chirurgie in ieder geval niet vreemd. Twee jaar geleden mocht ze bij hoge uitzondering het Utopia-terrein verlaten voor een neuscorrectie. In mei 2018 kwam er een einde aan haar Utopia-avontuur. Sindsdien is ze sporadisch in Shownieuws te zien als Utopia-deskundige.
bron: AD
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_186180159
“Sporadisch”, godverdomme VlinderGODIN :B moet vaker op televisie en/of vaker via internet te zien zijn als mediapersoonlijkheid.
SOONY
pi_186182055
zo ivan op 6 , De 25 meest heftige confrontaties aller tijden
  woensdag 1 mei 2019 @ 16:45:27 #58
111260 Charmian
a little joy
pi_186543169
quote:
ja hoor, daar heb je het al 'vader van mijn kinderen'. :o
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186544326
Nou is toch niet echt gek dat ze dat denkt, of het echt gebeurd dat moet je maar afwachten
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_186549559
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 16:45 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja hoor, daar heb je het al 'vader van mijn kinderen'. :o
I told you so *)

Te erg om dat met Ruud weer af te schrijven als niet echt, en al die kerels ervoor of na Ruud dan, waar ze zich ook helemaal in vast beet :X Ja met Ruud stond ze flink in de media, dat kan ze niet weg stoppen :X

Ik plaatse vanmorgen een berichtje dat iemand via Insta aan hun deed vragen over Mike zijn huis. waarbij Billy hem met dat huis feliciteerde. Billy dit had je toch samen gekocht? Die reacties zijn weer verdwenen _O-

owww ik hoop zo dat Mike zijn huiswerk in Billy een beetje gaat doen, dat hij er niet intrapt om snel aan kinderen te beginnen -O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:31:30 #61
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186549597
Puur genieten :B
Vlindeuwrrr helemaal gelukkig, ik gun het haar zo _O_
SOONY
pi_186549706
Dit gaat Mike toch moeilijk kunnen weerstaan _O-

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:47:19 #63
111260 Charmian
a little joy
pi_186550169
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:30 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

I told you so *)

Te erg om dat met Ruud weer af te schrijven als niet echt, en al die kerels ervoor of na Ruud dan, waar ze zich ook helemaal in vast beet :X Ja met Ruud stond ze flink in de media, dat kan ze niet weg stoppen :X

Ik plaatse vanmorgen een berichtje dat iemand via Insta aan hun deed vragen over Mike zijn huis. waarbij Billy hem met dat huis feliciteerde. Billy dit had je toch samen gekocht? Die reacties zijn weer verdwenen _O-

owww ik hoop zo dat Mike zijn huiswerk in Billy een beetje gaat doen, dat hij er niet intrapt om snel aan kinderen te beginnen -O-
ja, dat van ruud vind ik eigenlijk wel erg. Wat zal die zich in z'n zak gezeten voelen...of die heeft zichzelf ook gek zitten faken.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186553244
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja, dat van ruud vind ik eigenlijk wel erg. Wat zal die zich in z'n zak gezeten voelen...of die heeft zichzelf ook gek zitten faken.
Ja maar korte tijd fake doen zou misschien geloofwaardig overkomen maar al die maanden zo in Utopia en die 10 maanden nog na Utopia, Nee geloof er niet in :N Marjetje probeert zich weer beter voor te doen dan ze is ;)

En dan heb je het alleen over Ruud, achter hoeveel andere mannen zat ze al niet aan tijdens de tijd ook nog in Utopia 1 en 2 _O-

Verstandige Ruud ;)

De liefde tussen Billy Bakker (32) en Ruud Zwaan (25) is niet langer meer reallife. Onoverkomelijke verschillen lieten hun romance sneuvelen...
,,Billy heeft als dertiger een leeftijd waarop ze graag kinderen wil", vertelt een ingewijde. ,,Maar Ruud is een stuk jonger dan zij, en ziet het vaderschap totaal niet zitten."


[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 01-05-2019 23:17:42 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_186555405
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:30 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

I told you so *)

Te erg om dat met Ruud weer af te schrijven als niet echt, en al die kerels ervoor of na Ruud dan, waar ze zich ook helemaal in vast beet :X Ja met Ruud stond ze flink in de media, dat kan ze niet weg stoppen :X

Ik plaatse vanmorgen een berichtje dat iemand via Insta aan hun deed vragen over Mike zijn huis. waarbij Billy hem met dat huis feliciteerde. Billy dit had je toch samen gekocht? Die reacties zijn weer verdwenen _O-

owww ik hoop zo dat Mike zijn huiswerk in Billy een beetje gaat doen, dat hij er niet intrapt om snel aan kinderen te beginnen -O-
Ik snap best dat ze dat met Ruud als niet echt en situationeel bestempelt. Het was toch grotendeels gebaseerd op Utopia.
En bijna iedereen op die leeftijd heeft meerdere relaties gehad, dat is echt niet altijd een graadmeter voor de toekomst.

Blijkbaar zijn ze echt verliefd, gaan samenwonen, mooi toch.
pi_186555436
Er staat toch ook niet dat het met Ruud fake is.
Het was niet het echte, normale leven, situationeel, ik snap dat wel.
pi_186559007
https://www.shownieuws.nl(...)6Q13B_k1i5UUmtT9k20Y

Voor een speciale Gameroom Utopia-special die Merel afgelopen maandag presenteerde, mocht ze voor één keer buiten de muren van Utopia reizen. Na ruim zeven maanden voelde het voor de Utopia-ster vreemd om weer in de stad te zijn. Wij spreken haar over haar Utopia-avontuur!

Merel heeft heel erg heimwee: “Ik mis mijn moeder en broertje nog steeds heel erg. En af en toe denk ik, nou Meer, dat je gaat je echt de kop kosten.” Maar gelukkig is ze na ruim 200 dagen in Utopia nog niet gestopt. Ook over de liefdeskoppels weet ze het een en ander te vertellen. Én ze weet wel welke Utopiaan ze gelijk de laan wil uitsturen. Benieuwd geworden welk antwoord ze geeft? Bekijk dan hierboven het gesprek met Merel
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:13:27 #68
111260 Charmian
a little joy
pi_186559320
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 00:28 schreef mootie het volgende:
Er staat toch ook niet dat het met Ruud fake is.
Het was niet het echte, normale leven, situationeel, ik snap dat wel.
'Niet echt' is volgens mij fake. En ik vind het eigenlijk gewoon een beetje natrappen. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat Ruud een gesloten hoofdstuk is punt. Brrr ik blijf het een naar mens vinden.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_186584543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 16:45 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja hoor, daar heb je het al 'vader van mijn kinderen'. :o
Tegen die tijd is ze al te oud voor een gezinnetje.
pi_186584580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:13 schreef Charmian het volgende:

[..]

'Niet echt' is volgens mij fake. En ik vind het eigenlijk gewoon een beetje natrappen. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat Ruud een gesloten hoofdstuk is punt. Brrr ik blijf het een naar mens vinden.
Klinkt ook niet echt als waarheid. Wij kennen Marjet nu onderhand wel en weten dat zij nooit naar zichzelf zal kijken en de ander aankijkt op haar fouten. Dus was de relatie met Ruud niet echt te noemen want die heeft haar aan de klant gezet. Sterkte voor die bokstrainer maar ik vrees dat hij nooit meer van die stalkster af zal komen.
pi_186584845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 16:45 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja hoor, daar heb je het al 'vader van mijn kinderen'. :o
hoe krijgt ze t weer voor elkaar he _O- 8)7 hoeveel 'dit is de liefde van mijn leven' kun je hebben :')
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:50:40 #72
111260 Charmian
a little joy
pi_186584876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:47 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

hoe krijgt ze t weer voor elkaar he _O- 8)7 hoeveel 'dit is de liefde van mijn leven' kun je hebben :')
ja maar nu is het echt want er is een vonk overgeslagen :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:57:26 #73
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_186584966
We hebben allemaal mogen aanschouwen hoe ze in bad zat te janken omdat ze de situationele Ruud terug wilde.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:31:06 #74
429367 DKUp
ON TOUR
pi_186585429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:57 schreef Alocanda het volgende:
We hebben allemaal mogen aanschouwen hoe ze in bad zat te janken omdat ze de situationele Ruud terug wilde.
Toptelevisie, wat heerlijk was dat. Ik zou het graag weer terug willen zien :B
Huilend _O_
SOONY
pi_186586840
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

Toptelevisie, wat heerlijk was dat. Ik zou het graag weer terug willen zien :B
Huilend _O_
Hebben wij deze ook dit ging er aan vooraf? Toen was ze een week terug (voor Ruud)

https://www.televizier.nl(...)et-jessie-en-haar-ex

En natuurlijk Honza na hem een keer gezien te hebben. En al die anderen tijdens Utopia. Geen idee of er ook filmpjes over zijn, ben aan het werk 😉
https://www.utopiatvshow.(...)fd-op-vriend-mehmet/
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_186648632
Iemand die hier de story leest? Las dat Lotus daar in stond met interview ofz
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_187003217
Had iemand deze site al eens gezien?

Loll. Ik had deze site nog nooit gezien



Link naar de site: UTOPINIE
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_187184436
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 10 juni 2019 @ 21:18:29 #80
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_187360148
Oud-Utopiaan Ruud en YouTuber Dionne zoenend gespot
https://www.msn.com/nl-nl(...)r-AACFBsC?li=BBoPOOe
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_187360895
Bil en Madi zijn nu op sbs6 in een programma van ali b.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 06:59:51 #82
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_187547002
Ik zag Sanne gisteren op MTV in Just tattoo of us Benelux.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 04:02:50 #83
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_187591237
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_187591273
hahaha die foto van merel is al van even geleden zo te zien? :')
thanks voor het posten FF ^O^
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_187671222
Utopinie 17 - "Dan had je me niet zo hard moeten naaien!" 27-06-2019
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_187671463
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:48 schreef Zeyina het volgende:
Utopinie 17 - "Dan had je me niet zo hard moeten naaien!" 27-06-2019
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rare 'fan'site
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 1 juli 2019 @ 09:11:51 #87
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_187694029
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  Moderator maandag 1 juli 2019 @ 10:07:15 #88
388664 crew  Dotteke
pi_187694542
quote:
Zo, wat is die Lot dik geworden zeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 1 juli 2019 @ 10:44:12 #89
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_187695042
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zo, wat is die Lot dik geworden zeg
Ik denk nu ze niet meer drinkt de emoties wegeet. Of dat een goede basis is voor een maagverkleining?
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  woensdag 3 juli 2019 @ 22:46:37 #90
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187741270
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 10:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zo, wat is die Lot dik geworden zeg
en lau dus eerst zwanger... ben benieuwd :o
  woensdag 3 juli 2019 @ 22:47:36 #91
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_187741306
had echt niet verwacht dat lot en lau bijelkaar zouden blijven
pi_187868511
Verkeerde topic 😳

[ Bericht 93% gewijzigd door DaniqueV op 12-07-2019 16:56:57 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  vrijdag 12 juli 2019 @ 14:20:32 #94
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  zondag 21 juli 2019 @ 08:08:36 #95
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_188035032
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  maandag 29 juli 2019 @ 20:30:42 #96
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_188193969
Vanaf maandag 26 augustus op SBS 6, nieuwe vooravond, Utopia gaat van 19:30 naar 18:00 uur:

18.00 uur: Utopia
19.00 uur: Hart van Nederland
19.30 uur: Man bijt hond
20.00 uur: Lingo.

SBS 6 bevestigt vandaag de terugkeer van Man Bijt Hond én maakt direct de nieuwe vooravond van de zender bekend. Utopia verhuist naar 18.00 uur en wordt gevolgd door Hart van Nederland om 19.00 uur, Man Bijt Hond om 19.30 uur en Lingo om 20.00 uur. Dat is te lezen in een persbericht. Utopia is momenteel het enige vooravondprogramma van SBS 6 dat redelijke kijkcijfers scoort en met de verhuizing naar 18.00 uur hoopt de zender de rest van de vooravond te stuwen.

Man Bijt Hond krijgt een belangrijke rol in de vooravond. “We willen met SBS 6 midden in de maatschappij staan; het Nederland van nu laten zien. Daar is Man bijt hond bij uitstek een geschikt tv-programma voor“, zegt Marco Louwerens, televisiedirecteur bij Talpa Network.

Alle welbekende rubrieken, zoals De Babbelbox en Hond Aan Tafel, keren terug, mét de markante stem van Michael Abspoel. “Op geheel eigen wijze brengt het programma de bijzondere, ontroerende en waarachtige verhalen die zich in ons land afspelen. Zeker ook buiten de Randstad, waar de media zich naar mijn mening nog te weinig op concentreren.”

Hij vervolgt: “Naast wat we natuurlijk al doen in Hart van Nederland kunnen wij die verhalen nu ook via Man bijt hond vertellen, hoe mooi is dat? Ik ben er dan ook enorm trots op dat SBS 6 Man bijt hond weer op de buis brengt en ik hoop dat we daar veel kijkers een plezier mee zullen doen.”

Met de komst van Man bijt hond is de nieuwe vooravond van SBS6 compleet. Vanaf 26 augustus 2019 zal deze vooravond er als volgt uitzien:

https://www.mediacourant.(...)-lingo-om-20-00-uur/
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 07:42:21 #97
388664 crew  Dotteke
pi_188199584
Nou voor deze ene keer omdat @koos 1958 het vraagt
Maak kennis met Stormy Pearl Slof dochter van Jessie en Jeffrey

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188221091
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188221110
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188412132
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188412193
https://www.shownieuws.nl(...)chten-eerste-kindje/

[ Bericht 89% gewijzigd door DaniqueV op 12-08-2019 23:56:10 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188463991
Die baby van jessie en Jeff, lijkt op Mike
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_188464046
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die baby van jessie en Jeff, lijkt op Mike
_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188464486
quote:
djiezus waarom moet die stokslobberende bats er nou weer tussendoor, hadden ze dat niet kunnen knippen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188476183
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188476416
Vlindeuwrrrr blijft fladderen *;
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:22:43 #107
335263 freaky40
pi_188476428
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:21 schreef DKUp het volgende:
Vlindeuwrrrr blijft fladderen *;
Zo Utopia in... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_188477638
verkeerde topic :Z
pi_188493531


https://www.shownieuws.nl(...)rljnKZi7fDjPglTL-JYY

http://www.kijk.nl/video/J15eSP8eYyAi

[ Bericht 16% gewijzigd door DaniqueV op 17-08-2019 17:59:02 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188493632
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188513257
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188520338
"Wat een verrassing!" Alsof er iedere dag een camerateam bij hem in de tuin staat te wachten op bezoek.
pi_188520963
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wat een verrassing!" Alsof er iedere dag een camerateam bij hem in de tuin staat te wachten op bezoek.
Dat dus, ik had precies dezelfde gedachte _O- zelfs buiten het Utopia terrein gaat het draaiboekje verder ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:16:06 #114
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:32:38 #115
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:31:05 #116
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188569208
https://www.parool.nl/kun(...)jaar-stopt~bc31935e/

Mijn familie heb ik echt opgegeven hiervoor,zei verkoopmedewerker Brandon. Ik ga jullie zo missen,” zei managementassistente Franny, maar dat was tegen de geiten op het terrein.

Verder kreeg de 26-jarige accountmanager Merel een botox­behandeling en bij het verschuiven van de behandel­stoel scheurde het zeil. Op die scheur werd zeker tien keer ingezoomd, het was kennelijk nogal een dingetje.

Veel boeiender werd het niet.
pi_188604850
Niets van het gesprek te volgen, muziek veel te hard, Cemal briefje kwijt _O-
Ahhhh ik vind die twee zo schattig bij elkaar passen, lekker klunzig soms _O- maar gewoon zo lief, Gun ze alle geluk en een gezond kindje *;

https://www.shownieuws.nl(...)e-romy-ten-huwelijk/

[ Bericht 28% gewijzigd door DaniqueV op 24-08-2019 17:56:38 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188611112
Liefdesleven Bill
https://www.rtlboulevard.(...)n-van-utopiaan-billy

Ze vergeten die Honza nog.... en diegene waar ze mee naar Sint Maarten is gegaan, toen zij Ruud liet barsten. Toen dat weer uit was dook ze weer op in Utopia, omdat Ruud daar weer zat, dacht ze dat dit wel weer goed kwam..... :X

https://www.utopiatvshow.(...)fd-op-vriend-mehmet/

[ Bericht 6% gewijzigd door DaniqueV op 24-08-2019 23:47:23 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188617112
Wietplantage van A3 wordt opgerold:
https://www.telegraaf.nl/(...)lantage-op-in-utopia
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188756679
Een afgevallen Charlotte

https://www.shownieuws.nl(...)ijk-gewichtsverlies/

En ze hebben een donor gevonden voor hun geplande kind
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188812730
https://www.shownieuws.nl(...)20-jaar-big-brother/

[ Bericht 37% gewijzigd door DaniqueV op 06-09-2019 11:47:50 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188812840
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 9 september 2019 @ 15:14:40 #125
111260 Charmian
a little joy
pi_188862302
quote:
gawwd wat een hypocrietje die JdM
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188865459
She’s back :7
SOONY
  woensdag 11 september 2019 @ 13:01:29 #128
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_188894150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:58 schreef freaky40 het volgende:
OT: er is trouwens een nieuwe Google Maps foto met de actuele situatie op het nieuwe en oude Utopia terrein. Goed te zien dat er nog niets is gebeurd op het oude terrein en je de contouren nog kunt zien waar ooit de rotonde en de loods hebben gestaan.

https://www.google.nl/map(...).2656924!4d5.2032958
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 00:20:43 #130
335263 freaky40
pi_188919974
quote:
Er klopt niets van haar verhaal. Ze loopt er ook in een heel ander kloffie waarmee ze binnen kwam en weer weg ging. Vaag allemaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_188921121
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:20 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Er klopt niets van haar verhaal. Ze loopt er ook in een heel ander kloffie waarmee ze binnen kwam en weer weg ging. Vaag allemaal.
gewoon even de scène opnieuw gedaan, is ze nog wel gewend in Utopia Zeluf.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 11:21:38 #133
335263 freaky40
pi_188923177
Romy, als ze komt, blijft dus ook maar een paar dagen. Dan weten we dat al vast mochten ze haar net als Billy met het zelfde script naar binnen sturen en aan de bewoners verteld dat ze mee doet aan de eindoverwinning...
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 13 september 2019 @ 12:27:33 #134
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_188924137
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Romy, als ze komt, blijft dus ook maar een paar dagen. Dan weten we dat al vast mochten ze haar net als Billy met het zelfde script naar binnen sturen en aan de bewoners verteld dat ze mee doet aan de eindoverwinning...
Hiske en Gerrit hadden het over het uitnodigen van ex-inwoners, Hiske gaat voor inwoonster Christel en Gerrit Sanne.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 12:28:40 #135
335263 freaky40
pi_188924146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:27 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Hiske en Gerrit hadden het over het uitnodigen van ex-inwoners, Hiske gaat voor inwoonster Christel en Gerrit Sanne.
Dat zal wel met de stemmingen gebeuren aan het eind. Advies vragen op wie te stemmen. Net als bij de familie in 1.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 13 september 2019 @ 12:30:40 #136
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_188924171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat zal wel met de stemmingen gebeuren aan het eind. Advies vragen op wie te stemmen. Net als bij de familie in 1.
Oja, dat was toen inderdaad zo, nou even afwachten, Gerrit wilde eigenlijk voor Joaquin gaan, Hiske zei dat hij het niet meer kijkt en volgt.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 14:51:35 #137
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_188925996
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 september 2019 @ 15:00:30 #138
335263 freaky40
pi_188926131
Ontkennen is erkennen is het devies.... :Y Daar zijn woordvoerders voor...
Allemaal cabaretteketet!
pi_189099581
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_189150005
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_189150077
SOONY
pi_189176341
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190291963
Ik weet niet maar dit staat op de talpasite?

Na zes jaar en 1554 afleveringen stopt het spraakmakende SBS6-programma Utopia aan het eind van dit jaar. De huidige 15 inwoners van het reality-programma hebben het nieuws vanochtend gehoord. Zij leven nu toe naar de finale, die eind december zal plaatsvinden. Slechts één inwoner verlaat dan als dé grote winnaar het Utopia-terrein. Vanaf maandag 26 augustus verandert ook het tijdslot: de realityreeks is dan van 18.00 uur tot 19.00 uur te zien bij SBS6.

Ze zitten vandaag 5 december op de 1543ste uitzending.

Was dus allang bekend wanneer de laatste uitzending was of zal het aangepast zijn? Betekend dus dat de laatste uitzending op vrijdag is, de 20ste?

Na bestudering van andere nieuwssites met dit bericht staat toch echt overal in augustus dat het stopt na 1554 uitzendingen :D en wij ons maar allemaal afvragen wanneer de laatste uitzending / finale dan zal zijn? :D

https://tv.talpanetwork.c(...)dit-jaar-definitief/
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190294815
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:18 schreef DaniqueV het volgende:
Ik weet niet maar dit staat op de talpasite?

Na zes jaar en 1554 afleveringen stopt het spraakmakende SBS6-programma Utopia aan het eind van dit jaar. De huidige 15 inwoners van het reality-programma hebben het nieuws vanochtend gehoord. Zij leven nu toe naar de finale, die eind december zal plaatsvinden. Slechts één inwoner verlaat dan als dé grote winnaar het Utopia-terrein. Vanaf maandag 26 augustus verandert ook het tijdslot: de realityreeks is dan van 18.00 uur tot 19.00 uur te zien bij SBS6.

Ze zitten vandaag 5 december op de 1543ste uitzending.

Was dus allang bekend wanneer de laatste uitzending was of zal het aangepast zijn? Betekend dus dat de laatste uitzending op vrijdag is, de 20ste?

Na bestudering van andere nieuwssites met dit bericht staat toch echt overal in augustus dat het stopt na 1554 uitzendingen :D en wij ons maar allemaal afvragen wanneer de laatste uitzending / finale dan zal zijn? :D

https://tv.talpanetwork.c(...)dit-jaar-definitief/
haha scherp!
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_190294877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:22 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

haha scherp!
Ja alleen beetje laat achtergekomen haha. Sowieso dat niemand dit eerder is opgevallen is opvallend. Daarom dacht ik dat het bericht was aangepast, fout gedacht, het stond dus al in eerdere berichtgevingen haha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  woensdag 11 december 2019 @ 00:07:41 #148
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_190373609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:18 schreef DaniqueV het volgende:
Ik weet niet maar dit staat op de talpasite?

Na zes jaar en 1554 afleveringen stopt het spraakmakende SBS6-programma Utopia aan het eind van dit jaar. De huidige 15 inwoners van het reality-programma hebben het nieuws vanochtend gehoord. Zij leven nu toe naar de finale, die eind december zal plaatsvinden. Slechts één inwoner verlaat dan als dé grote winnaar het Utopia-terrein. Vanaf maandag 26 augustus verandert ook het tijdslot: de realityreeks is dan van 18.00 uur tot 19.00 uur te zien bij SBS6.

Ze zitten vandaag 5 december op de 1543ste uitzending.

Was dus allang bekend wanneer de laatste uitzending was of zal het aangepast zijn? Betekend dus dat de laatste uitzending op vrijdag is, de 20ste?

Na bestudering van andere nieuwssites met dit bericht staat toch echt overal in augustus dat het stopt na 1554 uitzendingen :D en wij ons maar allemaal afvragen wanneer de laatste uitzending / finale dan zal zijn? :D

https://tv.talpanetwork.c(...)dit-jaar-definitief/
Toch vreemd dat tvgids.nl een ander aantal uitzendingen opgeeft....
https://www.tvgids.nl/tv/utopia/77194411
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_190394160
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2019 00:07 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Toch vreemd dat tvgids.nl een ander aantal uitzendingen opgeeft....
https://www.tvgids.nl/tv/utopia/77194411
Ik weet ook niet waarom zij andere uitzendingaantallen hebben.

Wel dat het klopt dat wat ik had opgemerkt en berekend na aanleiding van die 1554 uitzendingen in augustus. Gisteravond is bekend gemaakt bij shownieuws dat de 20ste de grote finale te zien is. Nog een weekje volhouden dus haha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190435482
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190450008
Dordtse Merel hoopt Utopia na 15 maanden als winnaar te verlaten
https://www.ad.nl/dordrec(...)e-verlaten~a1cc446e/
pi_190480092
Jessie op insta.
pi_190480256
Nee
SOONY
  dinsdag 17 december 2019 @ 22:32:53 #154
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_190505703
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_190506366
quote:
Dit komt niet uit op een artikel oid.
pi_190517413
Zwerver Rienk uit Utopia draagt weer schoenen en woont samen
https://www.ad.nl/groning(...)oont-samen~a8989596/
pi_190528498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Zwerver Rienk uit Utopia draagt weer schoenen en woont samen
https://www.ad.nl/groning(...)oont-samen~a8989596/
Ja de acteer carriere is voorbij, het normale leventje opgepakt..het is zo doorzichtig allemaal
pi_190535219
quote:
Paco bedoelde deze link denk ik.
Mooi stukje in dagblad trouw:
https://www.trouw.nl/cult(...)seks-gehad~bc5777c0/
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_190535232
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:

[..]

Paco bedoelde deze link denk ik.
Mooi stukje in dagblad trouw:
https://www.trouw.nl/cult(...)seks-gehad~bc5777c0/
Dat was hem ANT. Goede research.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_190580907
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190580976
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190581035
Game Over Big Brother en Temptation Island fans
SOONY
pi_190581200
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:55 schreef DKUp het volgende:
Game Over Big Brother en Temptation Island fans
:Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 december 2019 @ 20:09:56 #165
335263 freaky40
pi_190581430
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:55 schreef DKUp het volgende:
Game Over Big Brother en Temptation Island fans
Hoezo?
Allemaal cabaretteketet!
pi_190599022
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Hoezo?
Voorlopig komen ze allebei niet terug.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 22 december 2019 @ 23:01:47 #167
335263 freaky40
pi_190604459
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 18:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Voorlopig komen ze allebei niet terug.
Bron?
Allemaal cabaretteketet!
pi_190604945
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Bron?
Kwam jij iedere keer met een bronvermelding als je met een stellige bewering kwam?
  Moderator zondag 22 december 2019 @ 23:24:12 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_190605094
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Kwam jij iedere keer met een bronvermelding als je met een stellige bewering kwam?
Nope. Dus even afwachten maar.
pi_190605209
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nope. Dus even afwachten maar.
O, ik wacht wel hoor, altijd erg nieuwsgierig
na zulke boute beweringen, toch?
  Moderator zondag 22 december 2019 @ 23:47:00 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_190605508
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

O, ik wacht wel hoor, altijd erg nieuwsgierig
na zulke boute beweringen, toch?
Tuurlijk!
pi_190605860
Ik knijp er tussen uit! :*
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 00:29:39 #173
335263 freaky40
pi_190606104
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Kwam jij iedere keer met een bronvermelding als je met een stellige bewering kwam?
Ik stel hier een billijke vraag want ik vind dit nogal een uitspraak namelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190606224
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Ik stel hier een billijke vraag want ik vind dit nogal een uitspraak namelijk.
Dat vond ik die van jou ook en jij had maar 1 bron: je dikke duim. Niet zeuren dat anderen uitspraken zonder bronvermelding doen. :N
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 00:56:37 #175
335263 freaky40
pi_190606353
Ik stel hier een normale vraag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190606546
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik stel hier een normale vraag.
Je bedoelt of er een bron is?
Dat mag DKUP zelf beantwoorden. Maar je kan zelf ook wel nadenken. De rls'en zijn in opspraak doordat er wat dingen fout gegaan zijn met #metoo taferelen. Wie wil zich daar nog aan branden? Daarnaast is Utopia nooit zo'n succes geweest als BB en DGK......
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 02:06:31 #177
335263 freaky40
pi_190606834
Utopia was wel een groot succes maar werd al snel sleets omdat er in 1 teveel geld uitgegeven mocht worden, 10.000 euro waardoor alles al snel opgebouwd was en er een bedrijf werd gerund en het niet anders werd dan in de buitenwereld. In 2 zou het helemaal anders gaan maar dat hebben ze ook niet maanden kunnen rekken, daar werd ook huisvesting geplaatst en ook een bedrijf uit de grond gestamd wat hetzelfde doel had als in 1, markten en andere evenementen. Weg; ' de bouw van een ideale samenleving'.
Daarom wil het niet zeggen dat er geen ruimte meer is voor een soortgelijke RLS, mits het maar goed gebeurd. Een nieuw Big Brother zou alleen al vanwege de naam een succes kunnen worden ook omdat het maar uiterlijk 100 dagen duurt en er meer spelelementen in zitten wat het voor de kijker ook weer aantrekkeljk maakt om het op TV te volgen en op de streams.
Deze RLS's mag je niet vergelijken met wat Temptation Island is en De Villa. Dat zijn wekelijkse programma's zonder 24/7 streams. Dat is scripted reality. De Villa is een afgeleide van Ex On The Beach wat nog verder ging dan De Villa. Big Brother, Utopia en DGK onder deze RLS's te scharen is dus niet helemaal correct en pertinent onjuist.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190606943
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:59 schreef Joke43 het volgende:
Jessie op insta. [ afbeelding ]
Dat is nou mijn allergrootste wens... :r
pi_190607371
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 01:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je bedoelt of er een bron is?
Dat mag DKUP zelf beantwoorden. Maar je kan zelf ook wel nadenken. De rls'en zijn in opspraak doordat er wat dingen fout gegaan zijn met #metoo taferelen. Wie wil zich daar nog aan branden? Daarnaast is Utopia nooit zo'n succes geweest als BB en DGK......
dat dus, de Villa is ook acuut van de buis gehaald, en vergeet het verhaal van Frutsel en Tim ook niet, en JdM zn eigen woorden, dat mensen beschermd moeten worden, niet dat ik daar een zak van geloof, maar net wat je zegt, zich er niet meer aan willen branden
en eerlijk gezegd, ik schaamde mezelf ook kapot dat ik UTO2 keek, het was een soort van arena, volksvermaak, met vechtende poppetjes
Make trouble not war
pi_190607565
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 01:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Je bedoelt of er een bron is?
Dat mag DKUP zelf beantwoorden. Maar je kan zelf ook wel nadenken. De rls'en zijn in opspraak doordat er wat dingen fout gegaan zijn met #metoo taferelen. Wie wil zich daar nog aan branden? Daarnaast is Utopia nooit zo'n succes geweest als BB en DGK......
Met een beetje normaal nadenken kom je wel op het antwoord inderdaad zonder echte bron :P
RTL wil zo min mogelijk RLS’en gaan doen, de kijkcijfers zijn slecht, de programma’s zijn duur en Sjohn de Mol wacht zelf ook wel met een nieuwe RLS.

De Spaanse variant van Big Brother waar een meisje in zou zijn verkracht.
De aanranding in De Villa.

#devilla
#metoo
SOONY
pi_190607984
Endemol probeert al een tijdje BB weer op TV te krijgen, maar geen zender die het wil uitzenden.
pi_190608864
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 08:46 schreef jasoe het volgende:
Endemol probeert al een tijdje BB weer op TV te krijgen, maar geen zender die het wil uitzenden.
dat is al ontkracht
Make trouble not war
pi_190609167
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:09 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat is al ontkracht
Ja klopt, maar volgens Freaky moeten we woordvoerders niet geloven. :+
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 11:04:50 #184
335263 freaky40
pi_190609459
EndeMol is al een tijd bezig om Big Brother terug te laten komen, dus dat zal dan wel.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 11:05:29 #185
335263 freaky40
pi_190609464
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 07:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Met een beetje normaal nadenken kom je wel op het antwoord inderdaad zonder echte bron :P
RTL wil zo min mogelijk RLS’en gaan doen, de kijkcijfers zijn slecht, de programma’s zijn duur en Sjohn de Mol wacht zelf ook wel met een nieuwe RLS.

De Spaanse variant van Big Brother waar een meisje in zou zijn verkracht.
De aanranding in De Villa.

#devilla
#metoo
Appels met peren en mag je niet vergelijken met formats als Big Brother en Utopia-achtige shows.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190609986
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:04 schreef freaky40 het volgende:
EndeMol is al een tijd bezig om Big Brother terug te laten komen, dus dat zal dan wel.
Wordt moeilijk als er geen zender is die het wil hebben.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 12:09:54 #187
335263 freaky40
pi_190610415
Dat weet je niet. Laatste berichten zijn dat er 2 zenders het mogelijk zouden willen uitzenden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190610785
Talpa heeft bevestigd dat het bij hen niet terugkeert. RTL zal nu ook wel geen interesse hebben.
pi_190610829
NPO gaat het ook niet doen.

|:)
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 12:44:05 #190
335263 freaky40
pi_190610835
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 12:40 schreef jasoe het volgende:
Talpa heeft bevestigd dat het bij hen niet terugkeert. RTL zal nu ook wel geen interesse hebben.
Dat zijn geruchten van een tijdje geleden.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 12:44:37 #191
335263 freaky40
pi_190610839
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 12:43 schreef DKUp het volgende:
NPO gaat het ook niet doen.

|:)
Bij de NPO zeker niet nee. Dit is echt iets voor commerciële zenders.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190610852
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Bij de NPO zeker niet nee. Dit is echt iets voor commerciële zenders.
Spike misschien maar daar kijkt bijna geen hond na.

Online only kan misschien.
SOONY
pi_190610906
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat zijn geruchten van een tijdje geleden.
Talpa heeft het officieel bevestigd - dus geen gerucht - en RTL wil voorlopig niets te maken hebben met RLS’en.
pi_190610946
Temptation Island is al opgenomen en zenden ze voorlopig niet uit inderdaad via RTL 5 en Videoland.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 13:05:07 #195
335263 freaky40
pi_190611100
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 12:49 schreef jasoe het volgende:

[..]

Talpa heeft het officieel bevestigd - dus geen gerucht - en RTL wil voorlopig niets te maken hebben met RLS’en.
RLS's a la De Villa/Ex On The Beach niet nee maar Temptation komt gewoon terug hoor... :Y En daar past een Big Brother op RTL 5 in de vooravond ook wel bij.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 13:05:54 #196
335263 freaky40
pi_190611118
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 12:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Spike misschien maar daar kijkt bijna geen hond na.

Online only kan misschien.
Online only zou heel goed mogelijk zijn en helemaal iets van deze tijd, iets zoals De Bunker maar dan wel met een dagelijkse recap.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190611650
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]

RLS's a la De Villa/Ex On The Beach niet nee maar Temptation komt gewoon terug hoor... :Y En daar past een Big Brother op RTL 5 in de vooravond ook wel bij.
Zou best passen, maar voorlopig wil niemand BB hebben.
pi_190611929
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 13:49 schreef jasoe het volgende:

[..]

Zou best passen, maar voorlopig wil niemand BB hebben.
Jammer :{
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 15:07:36 #199
335263 freaky40
pi_190612693
Zolang er geen nieuws is lijkt dat er op, maar ze zijn er mee bezig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190613181
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Zolang er geen nieuws is lijkt dat er op, maar ze zijn er mee bezig.
Gesprekken kunnen ook leiden tot niets. Maar het zou wel leuk zijn als BB terugkomt :Y
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 16:01:35 #201
335263 freaky40
pi_190613459
Dat gesprekken tot niets kunnen leiden, kan maar je weet het nooit. Tot dat het echt ontkracht is blijft de kans bestaan dat het terug komt. Zo niet dan zijn er genoeg mogelijkheden voor een andere soortgelijke RLS al dan niet online only. Dat er een zeer trouwe doelgroep voor is heeft de ervaring uitgewezen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190615285
Een trouwe doelgroep is leuk, maar uiteindelijk gaat het allemaal om geld en werd Utopia te duur. Een gesponsorde quiz en een aangekocht dierenprogramma zal meer opleveren.
  maandag 23 december 2019 @ 17:49:06 #203
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_190615497
https://www.ad.nl/dordrec(...)-volhouden~a2880aab/

Ik heb geen abo op het AD, misschien iemand?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_190615610
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef Dark het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)-volhouden~a2880aab/

Ik heb geen abo op het AD, misschien iemand?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat camera’s haar 24/7 in de gaten hielden, had ze op een gegeven moment niet meer door. ,,Die camera’s staan heel subtiel op het terrein. Het zijn maar kleine bolletjes dus ze vallen niet op.’’ :+
pi_190615719
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef Dark het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)-volhouden~a2880aab/

Ik heb geen abo op het AD, misschien iemand?
Is minimaal het 3e artikel al op de regio pagina Dort in het AD over de iets te dikke vriendin van snotkoker.
Zo te zien een winterpeen sopper/sopster.
Verder is het in het AD rustig omtrent utopia 2
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_190616105
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef jasoe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat camera’s haar 24/7 in de gaten hielden, had ze op een gegeven moment niet meer door. ,,Die camera’s staan heel subtiel op het terrein. Het zijn maar kleine bolletjes dus ze vallen niet op.’’ :+

Daar geloof ik helemaal niks van. Ze weten natuurlijk precies waar die camera's staan.
pi_190616137
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. Ze weten natuurlijk precies waar die camera's staan.
:Y :Y

Merel deed niet anders dan checken of ze wel in beeld was.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 18:48:54 #208
335263 freaky40
pi_190616463
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef jasoe het volgende:
Een trouwe doelgroep is leuk, maar uiteindelijk gaat het allemaal om geld en werd Utopia te duur. Een gesponsorde quiz en een aangekocht dierenprogramma zal meer opleveren.
Dat denk ik niet en is een zwaktebod en puur ter opvulling op wat komen gaat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190616532
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet en is een zwaktebod en puur ter opvulling op wat komen gaat.
tweederangs kandidaten, die in Uto1 al afgewezen waren, speelt ook wel een rol
Make trouble not war
  maandag 23 december 2019 @ 19:02:24 #210
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_190616635
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef jasoe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat camera’s haar 24/7 in de gaten hielden, had ze op een gegeven moment niet meer door. ,,Die camera’s staan heel subtiel op het terrein. Het zijn maar kleine bolletjes dus ze vallen niet op.’’ :+

Dank Jasoe! :)

Merel gebruik veel woorden om eigenlijk bijna niets te zeggen. :Y
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_190616979
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:02 schreef Dark het volgende:

[..]

Dank Jasoe! :)

Merel gebruik veel woorden om eigenlijk bijna niets te zeggen. :Y
vind ik wel tegenvallen, zo verbaal sterk is ze niet, ze roept alleen dingen heel hard
Make trouble not war
pi_190617833
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

tweederangs kandidaten, die in Uto1 al afgewezen waren, speelt ook wel een rol
Dat vermoeden heb ik ook. De eerste lichting was ijzersterk. Kom daar maar eens overheen.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 december 2019 @ 21:13:44 #213
335263 freaky40
pi_190619406
Alles valt of staat met casting, casting casting. Deze was toch minder en anders dan in 1. Ander soort mensen. Maar dat is de richting die ze in 2 op wilde blijkbaar. Niet te vergelijken met castings in Big Brother world wide. Hele andere show maar in basis gewoon een RLS.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190620031
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet en is een zwaktebod en puur ter opvulling op wat komen gaat.
Er staan twee nieuwe programma’s tussen 18:30-19:30 in de planning. Ik verwacht er niet veel van.
pi_190624167
Ik heb het recht om te bepalen!
  Admin dinsdag 24 december 2019 @ 11:54:41 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190627458
* geschopt*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_190628529
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:54 schreef yvonne het volgende:
* geschopt*
Gevonden! ;)
  donderdag 26 december 2019 @ 09:21:07 #219
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_190657494
quote:
Hij spreekt gewoon Nederlands maar nu met een Fries accent. 8)7
pi_190675895
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:

[..]

Hij spreekt gewoon Nederlands maar nu met een Fries accent. 8)7
Wat een mafklapper >:)
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_190676743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:

[..]

Hij spreekt gewoon Nederlands maar nu met een Fries accent. 8)7
Hij spreekt gewoon Nederlands met aan het eind een Fries bedankje. Op een Friese omroep. Ik zie niks geks.
pi_190676816
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij spreekt gewoon Nederlands met aan het eind een Fries bedankje. Op een Friese omroep. Ik zie niks geks.
Ik ook niet. Vond het wel leuk eigenlijk.
  zondag 29 december 2019 @ 09:51:54 #223
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_190731361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:41 schreef Mister1984 het volgende:

Haha, Chipp kwam ik opeens toevallig tegen in het programma Stegeman op de Bres.
Als medewerker van een tuinhuisjes bedrijf dat klanten aan het lijntje houdt en heel laat levert.

Hij was onherkenbaar gemaakt maar aan z'n stem, haar en tattoos op z'n handen was hij toch echt wel te herkennen.

Zie hier vanaf ongeveer 9:30
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)/stegeman-op-de-bres
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:51 schreef freaky40 het volgende:

Lieve help, het is hem nog ook. Ik heb de aflevering zondag ook gezien, toen had ik het niet in de gaten maar nu nog een keer gekeken te hebben gaat hier echt om Chipp. Wat een kneus. Die staat er ook gekleurd op, ondanks hij onherkenbaar is gemaakt...
pi_190837661
Utopia-deelnemer Timothy deelt details over relatiebreuk Franny: 'Familie wilde niets van me weten'
https://www.gids.tv/video(...)e-niets-van-me-weten
pi_190839647
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Utopia-deelnemer Timothy deelt details over relatiebreuk Franny: 'Familie wilde niets van me weten'
https://www.gids.tv/video(...)e-niets-van-me-weten
die gozer is echt harstikke gestoord!!!!
Make trouble not war
  donderdag 2 januari 2020 @ 11:11:57 #226
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_190840555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:07 schreef spapaars het volgende:
Utopia wordt niet vervangen door een ander reality format, .

https://www.mediacourant.(...)lshow-en-datingshow/
SBS 6 zet in deze januari nog het opvullertje Secret Life of the Zoo neer op het tijdslot van Utopia, maar in februari lanceert de zender twee nieuwe programma's die het gat in de vooravond opvullen. Dat heeft Talpa Network laten weten. Er is voor gekozen om Utopia niet te laten vervangen door een ander realityformat, maar door de 50/50 Quiz om 18.30 uur en de datingshow Lang Leve De Liefde. om 19.00 uur. Daarna blijven Man Bijt Hond en Lingo gewoon op het menu staan.
pi_190840717
Zoals verwacht. Talpa ziet geen brood meer in het RLS format.
pi_190840771
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:25 schreef jasoe het volgende:
Zoals verwacht. Talpa ziet geen brood meer in het RLS format.
wordt ook moeilijk in het het atmetoo tijdperk, en ladingen verveelde schuimpjes
Make trouble not war
pi_190840876
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:30 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

wordt ook moeilijk in het het atmetoo tijdperk, en ladingen verveelde schuimpjes
Het vuur is al geopend voordat er ook maar iets begint idd. -O-
pi_190840922
Maar er hoeft ook niet veel te gebeuren denk ik.
Een RLS in deze tijd opstarten lijkt me vrij moeilijk, er is altijd een doelgroep die je beledigd.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 11:54:05 #231
335263 freaky40
pi_190841008
Belachelijk! Voort blijven modderen op wat was. Utopia was vooruitstrevend en dat is het format RLS nog steeds en helemaal van deze tijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190841034
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk! Voort blijven modderen op wat was. Utopia was vooruitstrevend en dat is het format RLS nog steeds en helemaal van deze tijd.
Ik begin me steeds meer af te vragen wat "Deze tijd" is. -O-

Je kan/mag niks meer ook programmamakers niet. :r
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 12:01:13 #233
335263 freaky40
pi_190841070
Je wijst naar het stopzetten van De Villa? Dat is een totaal ander verhaal, andersoortig RLS en in niets te vergelijken met Utopia of de moeder Big Brother.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190841100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Je wijst naar het stopzetten van De Villa? Dat is een totaal ander verhaal, andersoortig RLS en in niets te vergelijken met Utopia of de moeder Big Brother.
nee hoor niet alleen De Villa, dat gedoe met Tim en Frennie, was ook al een teken aan de wand
Make trouble not war
pi_190841109
en wat denk je van zelfmoorduitingen ?? nadat ze eruit gestapt zijn?
Make trouble not war
pi_190841133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

die gozer is echt harstikke gestoord!!!!
Hij denkt werkelijk dat we niets hebben gezien van in die ronde tent waar in geknipt werd , dat was echt heel erg .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_190841140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

nee hoor niet alleen De Villa, dat gedoe met Tim en Frennie, was ook al een teken aan de wand
Precies Braam ik ben het helemaal met je eens ^O^
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_190841161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

nee hoor niet alleen De Villa, dat gedoe met Tim en Frennie, was ook al een teken aan de wand
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:08 schreef PTLe het volgende:

[..]

Precies Braam ik ben het helemaal met je eens ^O^
Zeker, de actievoerders worden steeds heftiger. Jammer maar helaas wel een feit.
pi_190841192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

Zeker, de actievoerders worden steeds heftiger. Jammer maar helaas wel een feit.
tis ook dubbel natuurlijk, in hoeverre moet je deelnemers tegen zichzelf beschermen ook?
Make trouble not war
pi_190841201
helemaal met een stelletje labiele kneuzen
Make trouble not war
pi_190841210
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:13 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

tis ook dubbel natuurlijk, in hoeverre moet je deelnemers tegen zichzelf beschermen ook?
Het lijkt mij dat je als deelnemer wel weet waar je aan begint. Voorbeelden genoeg.
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:16:13 #242
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_190841212
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef freaky40 het volgende:
niets te vergelijken met Utopia of de moeder Big Brother.
En is er nog kans op een Big Broher Nederland? Bij Talpa dan niet, misschien een andere omroep?
pi_190841300
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je als deelnemer wel weet waar je aan begint. Voorbeelden genoeg.
dat vraag ik me af
Make trouble not war
pi_190841315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:16 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

En is er nog kans op een Big Broher Nederland? Bij Talpa dan niet, misschien een andere omroep?
daar zit toch geen hond meer op te wachten? ik iig niet
Make trouble not war
pi_190841317
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:25 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

dat vraag ik me af
Nja da's dan best wel een hele goeie vraag. -O-
pi_190841323
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:26 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

daar zit toch geen hond meer op te wachten? ik iig niet
Wat zegt Nelis dan. O-)
pi_190841343
Damn Gizmo domme doos, waffel dicht en zow. ...................... o|O -O-
pi_190841425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Wat zegt Nelis dan. O-)
:D
Make trouble not war
pi_190841563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:36 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

:D
O ow je hebt em woef geleerd dus. |:(
pi_190841618
Ik moet trouwens mijn waffel houden. We hebben in November een konijn gekocht,
Hij was overal bang voor en we hebben hem nou zo ver dat hij zo veel zelfvertrouwen heeft dat ie zijn hele kooi sloopt. _O-
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 13:06:36 #251
335263 freaky40
pi_190841778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:16 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

En is er nog kans op een Big Broher Nederland? Bij Talpa dan niet, misschien een andere omroep?
RTL gaat daar in stappen verwacht ik, al dan niet op Videoland.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 13:07:29 #252
335263 freaky40
pi_190841793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

nee hoor niet alleen De Villa, dat gedoe met Tim en Frennie, was ook al een teken aan de wand
Appels met peren vergelijken, totaal niet mee eens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190841998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:07 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken, totaal niet mee eens.
En dat verbaast mij dan weer niet. :D
  donderdag 2 januari 2020 @ 13:28:03 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_190842003
Tsja, aardig bericht maar dat SBS geen nieuw reality format om die tijd op die zender inzet zegt natuurlijk helemaal niets. Peter van der Vorst deed daarentegen weer uitlatingen dat hj verder geen enkele belemmering ziet om niet weer een reality programma te starten als je maar zorgt voor een goede begeleiding van deelnemers waardoor die zich te allen tijden veilig kunnen voelen .........
Oh en publiciteit en ophef maakt een format voor een commerciële omroep alleen maar interessant.
  donderdag 2 januari 2020 @ 13:29:29 #255
241662 Jian
Well, well, well
pi_190842020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]

RTL gaat daar in stappen verwacht ik, al dan niet op Videoland.
Dat denk ik ook wel. :Y
pi_190842023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef Jian het volgende:
Tsja, aardig bericht maar dat SBS geen nieuw reality format om die tijd op die zender inzet zegt natuurlijk helemaal niets. Peter van der Vorst deed daarentegen weer uitlatingen dat hj verder geen enkele belemmering ziet om niet weer een reality programma te starten als je maar zorgt voor een goede begeleiding van deelnemers waardoor die zich te allen tijden veilig kunnen voelen .........
Oh en publiciteit en ophef maakt een format voor een commerciële omroep alleen maar interessant.
Lol ja dat waarborgen zijn ze wel goed in ja. _O-
pi_190842039
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef Jian het volgende:
Oh en publiciteit en ophef maakt een format voor een commerciële omroep alleen maar interessant.
Daar gaat het inderdaad om.
Ophef en (negatieve) publiciteit is de sleutel.

En ze zijn vaak toch wel ingedekt. 24/7 camera toezicht. :D
  donderdag 2 januari 2020 @ 13:35:21 #258
241662 Jian
Well, well, well
pi_190842083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Lol ja dat waarborgen zijn ze wel goed in ja. _O-
Weet ik niet, maar het gaat natuurlijk om de richting waarin bijv. RTL zich beweegt. Wanneer RTL geen enkele intentie heeft om iets met reality te doen, dan hoeft van de Vorst geen verzachtende uitspraken te doen om er ruimte mee te creëren ..........
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 13:37:57 #259
335263 freaky40
pi_190842105
Temptation Island komt daarom ook gewoon weer terug op RTL, maar dat is totaal niet te vergelijken met het soort RLS Utopia maar ook Big Brother waren. De Villa waar het hier om gaat, was meer een afgeleide van Ex On The Beach. Dus er worden nu allemaal verbanden gelegd dat een Utopia en een Big Brother ook dit soort zaken hebben maar dat is totale nonsense. En manipulatie in programma's als deze hou je toch, als je daar misplaatst verontwaardigd over gaat doen heb je al die jaren zitten slapen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190842153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Temptation Island komt daarom ook gewoon weer terug op RTL, maar dat is totaal niet te vergelijken met het soort RLS Utopia maar ook Big Brother waren. De Villa waar het hier om gaat, was meer een afgeleide van Ex On The Beach. Dus er worden nu allemaal verbanden gelegd dat een Utopia en een Big Brother ook dit soort zaken hebben maar dat is totale nonsense. En manipulatie in programma's als deze hou je toch, als je daar misplaatst verontwaardigd over gaat doen heb je al die jaren zitten slapen.
Ach, die mensen zitten daar toch ook met die bedoeling.
Om later als acteur/beroemdheid te zitten.

Alleen bij Uto1/BB1 had ik het idee dat mensen daar ook voor een ander ideaal kwamen.
pi_190842213
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar het gaat natuurlijk om de richting waarin bijv. RTL zich beweegt. Wanneer RTL geen enkele intentie heeft om iets met reality te doen, dan hoeft van de Vorst geen verzachtende uitspraken te doen om er ruimte mee te creëren ..........
Ik ben het helemaal met je eens hoor, ik moest alleen even lachen om het veilig voelen. :D
  donderdag 2 januari 2020 @ 14:03:26 #262
241662 Jian
Well, well, well
pi_190842380
Dat Talpa is gewoon weer bezig om een zender naar de klote te helpen. Die gasten kunnen gewoon niet zoveel. Een beetje dat Blue Circle verhaal, wat ze aanraken gaat naar de klote. Maar gelukkig heeft de Mol nu Eland Galbaard gehaald die in zijn kielzog even snel vriendje Molendijk heeft meegetrokken ........ Lekker deejayen en belegen, uitgekauwde formatjes op TV slingeren en daar dik voor cashen.
pi_190842412
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:03 schreef Jian het volgende:
Dat Talpa is gewoon weer bezig om een zender naar de klote te helpen. Die gasten kunnen gewoon niet zoveel. Een beetje dat Blue Circle verhaal, wat ze aanraken gaat naar de klote. Maar gelukkig heeft de Mol nu Eland Galbaard gehaald die in zijn kielzog even snel vriendje Molendijk heeft meegetrokken ........ Lekker deejayen en belegen, uitgekauwde formatjes op TV slingeren en daar dik voor cashen.
En nu? -O-
pi_190842452
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:03 schreef Jian het volgende:
Dat Talpa is gewoon weer bezig om een zender naar de klote te helpen. Die gasten kunnen gewoon niet zoveel. Een beetje dat Blue Circle verhaal, wat ze aanraken gaat naar de klote. Maar gelukkig heeft de Mol nu Eland Galbaard gehaald die in zijn kielzog even snel vriendje Molendijk heeft meegetrokken ........ Lekker deejayen en belegen, uitgekauwde formatjes op TV slingeren en daar dik voor cashen.
De Mol is toch wel een slimme man.
Maar dat eindeloos nastreven van een eigen omroep is tot op de dag van vandaag geen succes gebleken.

10, talpa, veronique, sport 7 ...
Vergeet er vast nog wat...

Maar het was allemaal geen succes.

Oh, ik lees net dit:
https://nos.nl/artikel/22(...)aal-stuktv-over.html


Even een race u mee:

Sport 7 verdween, veronique is RTL geworden, 10 is Talpa geworden.
Daarna even niks en daarna sbs 6 , veronica, en net 5.
Als ik het goed heb allemaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door Punkman op 02-01-2020 14:13:13 ]
  donderdag 2 januari 2020 @ 14:20:37 #265
241662 Jian
Well, well, well
pi_190842588
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:08 schreef Punkman het volgende:

[..]

De Mol is toch wel een slimme man.
Maar dat eindeloos nastreven van een eigen omroep is tot op de dag van vandaag geen succes gebleken.

10, talpa, veronique, sport 7 ...
Vergeet er vast nog wat...

Maar het was allemaal geen succes.

Oh, ik lees net dit:
https://nos.nl/artikel/22(...)aal-stuktv-over.html

Oh je zult mij niet horen zeggen dat hij niet slim is. Het is een gewiekste zakenman die bulkt van de poen en dan stelt hem in staat te doen wat hij doet. Kijk als hij met een geslaagd format, zoals de Voice, vermogens verdient is dat knap. Het permitteert hem daarmee ook om 9 andere formats , al dan niet via Talpa, naar de klote te helpen. De macht van de omvang. En dat bouwen/kopen van een tv zender is een soort droom van hem, maar daar is hij gewoon niet zo goed in, alleen hij kan het financieel doen, duur speeltje of dure hobby, wat je wil

En die youtube gasten konden eenvoudig geen nee zeg tegen het kapitaal wat bij biedt, maar of het kwalitatief een stap vooruit is durf ik ernstig te betwijfelen.
pi_190842624
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:03 schreef Jian het volgende:
Dat Talpa is gewoon weer bezig om een zender naar de klote te helpen. Die gasten kunnen gewoon niet zoveel. Een beetje dat Blue Circle verhaal, wat ze aanraken gaat naar de klote. Maar gelukkig heeft de Mol nu Eland Galbaard gehaald die in zijn kielzog even snel vriendje Molendijk heeft meegetrokken ........ Lekker deejayen en belegen, uitgekauwde formatjes op TV slingeren en daar dik voor cashen.
Je verwoord precies zoals ik ook denk erover..
En ik snap ook niet waarom sommige aangetrokken 'sterren', niet of nauwelijks meer iets doen of een flop programma hebben op SBS of Net 5...en uiteindelijk weer, na blijkbaar het contract uitgezeten te hebben naar een andere omroep gaan of volkomen verdwijnen.. Alleen MAX wil nog wel open staan voor ze..Ze gooien en smijten maar met mensen en carrières..
pi_190842658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:42 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ach, die mensen zitten daar toch ook met die bedoeling.
Om later als acteur/beroemdheid te zitten.

Alleen bij Uto1/BB1 had ik het idee dat mensen daar ook voor een ander ideaal kwamen.
Dat idee heb ik ook. Daarom was deel 1 ook authentiek.
pi_190842732
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Daarom was deel 1 ook authentiek.
Ja, Er waren mensen die hele andere ideeën hadden..Meer terug naar de natuur..Maar idioten zoals Aike en die oliebollenbakker enz maakte dat er geld verdiend moest worden..Vanessa die de boel ging flessen (letterlijk en figuurlijk) door vriendinnetjes te spekken...
Maar dat zul je altijd houden, want mensen zijn egoïstisch en verpest door de hoogconjunctuur waarin we al decennia leven
pi_190842745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:34 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja, Er waren mensen die hele andere ideeën hadden..Meer terug naar de natuur..Maar idioten zoals Aike, die oliebollenbakker enz maakte dat er geld verdiend moest worden..Vanessa die de boel ging flessen (letterlijk en figuurlijk) door vriendinnetjes te spekken...
Maar dat zul je altijd houden, want mensen zijn egoïstisch en verpest door de hoogconjunctuur waarin we al decennia leven
Jah het Amisch gehalte wat ik had verwacht kwam niet echt. -O-
pi_190842780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Jah het Amisch gehalte wat ik had verwacht kwam niet echt. -O-
Dat zou geweldig zijn geweest, geen telefoon of internet..afhankelijk van wat de grond en dieren bieden..Desnoods alleen voorbijgangers die wat mogen brengen..In Uto2 moesten ze het zonder schoon water en elektriciteit doen, zo en wat waren ze al meteen aan het bedelen en zielig...Ik hoor Mike nog, hij kwam binnen: "Er is hier niks, nou, nou er is hier helemaal niks"...
pi_190842788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Jah het Amisch gehalte wat ik had verwacht kwam niet echt. -O-
Dat had ik ook wel een beetje gehoopt en ik had ook begrepen dat het zoiets moest worden. In deel 2 zaten ze rustig de hele dag op internet. Daar hoef je dus niet voor in een "Utopia' te zitten. Dat kan thuis ook.
pi_190842831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:20 schreef Jian het volgende:

[..]

Oh je zult mij niet horen zeggen dat hij niet slim is. Het is een gewiekste zakenman die bulkt van de poen en dan stelt hem in staat te doen wat hij doet. Kijk als hij met een geslaagd format, zoals de Voice, vermogens verdient is dat knap. Het permitteert hem daarmee ook om 9 andere formats , al dan niet via Talpa, naar de klote te helpen. De macht van de omvang. En dat bouwen/kopen van een tv zender is een soort droom van hem, maar daar is hij gewoon niet zo goed in, alleen hij kan het financieel doen, duur speeltje of dure hobby, wat je wil

En die youtube gasten konden eenvoudig geen nee zeg tegen het kapitaal wat bij biedt, maar of het kwalitatief een stap vooruit is durf ik ernstig te betwijfelen.
Dat idee dus, dat die gozers van dat YT kanaal ja zeggen snap ik, maar of hij het verder uit kan bouwen betwijfel ik ook. :Y
pi_190842834
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel een beetje gehoopt en ik had ook begrepen dat het zoiets moest worden. In deel 2 zaten ze rustig de hele dag op internet. Daar hoef je dus niet voor in een "Utopia' te zitten. Dat kan thuis ook.
volgende keer gewoon geen internet, geen kant en klare spullen doorverkopen en beperkt telefoongebruik

en praten over stemmen betekent strafpunten.
pi_190842845
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:40 schreef magnaal het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn geweest, geen telefoon of internet..afhankelijk van wat de grond en dieren bieden..Desnoods alleen voorbijgangers die wat mogen brengen..In Uto2 moesten ze het zonder schoon water en elektriciteit doen, zo en wat waren ze al meteen aan het bedelen en zielig...Ik hoor Mike nog, hij kwam binnen: "Er is hier niks, nou, nou er is hier helemaal niks"...
Ja idd. Het begon al et de bok worst en de kilo's hamburgers die weggewerkt werden.
Echt zonde vind ik, ze hadden er zoveel vak kunnen maken.
De voordeeltjes en voortrekkerij heeft ze de das om gedaan is mijn mening.
pi_190842856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel een beetje gehoopt en ik had ook begrepen dat het zoiets moest worden. In deel 2 zaten ze rustig de hele dag op internet. Daar hoef je dus niet voor in een "Utopia' te zitten. Dat kan thuis ook.
Ik denk dat iedereen dat dacht bij de mooie aanblik van 2.0
pi_190842862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:46 schreef Verida het volgende:

[..]

volgende keer gewoon geen internet, geen kant en klare spullen doorverkopen en beperkt telefoongebruik

en praten over stemmen betekent strafpunten.
Een koe voor melk productie, wel water en een vijver om te vissen ofzo.
En om mij een gesponsord matrasje om het menselijk te houden.
Oh, en vuursteentjes om een vuurtje te maken.
pi_190842889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:46 schreef Verida het volgende:

[..]

volgende keer gewoon geen internet, geen kant en klare spullen doorverkopen en beperkt telefoongebruik

en praten over stemmen betekent strafpunten.
Ja BAM dan he. !!!

Dan riepen we in de COS de hele tijd, maar dat waren aannames, verzinzels en we waren te negatief en zow.
pi_190842900
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:49 schreef Punkman het volgende:

[..]

Een koe voor melk productie, wel water en een vijver om te vissen ofzo.
En om mij een gesponsord matrasje om het menselijk te houden.
Oh, en vuursteentjes om een vuurtje te maken.
ze mogen wat mij betreft best gelijk een onderkomen hebben, zoals de loods in Uto 1, wat simpele bedden en een simpele kookgelegenheid.
Maar ga beginnen met zelf dingen verbouwen, dingen maken voor de verkoop enz.
pi_190842913
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:52 schreef Verida het volgende:

[..]

ze mogen wat mij betreft best gelijk een onderkomen hebben, zoals de loods in Uto 1, wat simpele bedden en een simpele kookgelegenheid.
Maar ga beginnen met zelf dingen verbouwen, dingen maken voor de verkoop enz.
Onderkomen had ik eigenlijk al bij de basis berekend, maar inderdaad dat.
pi_190842977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:52 schreef Verida het volgende:

[..]

ze mogen wat mij betreft best gelijk een onderkomen hebben, zoals de loods in Uto 1, wat simpele bedden en een simpele kookgelegenheid.
Maar ga beginnen met zelf dingen verbouwen, dingen maken voor de verkoop enz.
Ja, precies dit. De elementaire dingen, maar karig. Dan móeten ze wel innovatief worden.
pi_190843008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, precies dit. De elementaire dingen, maar karig. Dan móeten ze wel innovatief worden.
en van mijn part met opdrachten om dingen te maken binnen een week, Sjaals breien of mutsen haken of koekjes bakken oid.
pi_190843035
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:02 schreef Verida het volgende:

[..]

en van mijn part met opdrachten om dingen te maken binnen een week, Sjaals breien of mutsen haken of koekjes bakken oid.
Ja, want als er weinig of niets is ga je vanzelf dingen verzinnen om wel aan die behoefte te voldoen.
pi_190843054
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, want als er weinig of niets is ga je vanzelf dingen verzinnen om wel aan die behoefte te voldoen.
en een totaal verbod op "lijnen"

dat vind ik de doodsteek geweest van Utopia, de "lijnen" Kledinglijnen enz.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:07:02 #284
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843056
Ja fantastisch allemaal, maar het zijn allemaal gedachtes vanuit een bestaand concept, namelijk het Utopia concept, "bouw vanuit het niets een zo ideaal mogelijke samenleving op"
Wellicht moet je gewoon een nieuw concept bedenken, ik bedoel DGK ging over miljonairs in alle Luxe, de Bus, was een rondreizend circus, Secret Story ging over het ontdekken van een geheim. Als je met iets nieuws komt moet je ook met iets nieuws en verfrissend komen, niet weer de uitgekauwde shit van Utopia, dat is geweest.
pi_190843091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:07 schreef Jian het volgende:
Ja fantastisch allemaal, maar het zijn allemaal gedachtes vanuit een bestaand concept, namelijk het Utopia concept, "bouw vanuit het niets een zo ideaal mogelijke samenleving op"
Wellicht moet je gewoon een nieuw concept bedenken, ik bedoel DGK ging over miljonairs in alle Luxe, de Bus, was een rondreizend circus, Secret Story ging over het ontdekken van een geheim. Als je met iets nieuws komt moet je ook met iets nieuws en verfrissend komen, niet weer de uitgekauwde shit van Utopia, dat is geweest.
Dan maar hopen dat er iemand is die met een unieke RLS op de proppen komt.
pi_190843140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:07 schreef Jian het volgende:
Ja fantastisch allemaal, maar het zijn allemaal gedachtes vanuit een bestaand concept, namelijk het Utopia concept, "bouw vanuit het niets een zo ideaal mogelijke samenleving op"
Wellicht moet je gewoon een nieuw concept bedenken, ik bedoel DGK ging over miljonairs in alle Luxe, de Bus, was een rondreizend circus, Secret Story ging over het ontdekken van een geheim. Als je met iets nieuws komt moet je ook met iets nieuws en verfrissend komen, niet weer de uitgekauwde shit van Utopia, dat is geweest.
Overleven op een onbewoond eiland was in het buitenland een niet succesvol concept, net als utopia was in het buitenland.
Misschien werkt het hier wel.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:25:14 #287
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:14 schreef Punkman het volgende:

[..]

Overleven op een onbewoond eiland was in het buitenland een niet succesvol concept, net als utopia was in het buitenland.
Misschien werkt het hier wel.
Ja, je kan overal aan denken, neem een groot, belangrijk bedrijf waar deelnemers redelijk "onbeduidende" types vertolken, zoals een postkamermedewerker, een receptioniste en een telefonische verkoper, etc. Wie werkt zich het snelst omhoog en via welke wegen, inlikken, vals spel, roddel, achterklap, daadwerkelijke prestaties etc. Verzin er maar wat bij en omheen en je hebt een nieuw concept. En dit is maar een losse flodder hè, waar ik totaal niet over heb nagedacht, maar dit slechts is om te illustreren dat je gewoon in heel andere richtingen kan denken.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 15:31:21 #288
335263 freaky40
pi_190843331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:07 schreef Jian het volgende:
Ja fantastisch allemaal, maar het zijn allemaal gedachtes vanuit een bestaand concept, namelijk het Utopia concept, "bouw vanuit het niets een zo ideaal mogelijke samenleving op"
Wellicht moet je gewoon een nieuw concept bedenken, ik bedoel DGK ging over miljonairs in alle Luxe, de Bus, was een rondreizend circus, Secret Story ging over het ontdekken van een geheim. Als je met iets nieuws komt moet je ook met iets nieuws en verfrissend komen, niet weer de uitgekauwde shit van Utopia, dat is geweest.
Eens, of het is iets geheel nieuws maar wel met de basis van een RLS, streams, dagelijkse uitzending etc. Maar een ander doel, of je moet Big Brother terug brengen. Dan heb je wel een A-naam wat in de rest van de wereld nog steeds een groot succes is, en kijk ook naar de Servische variant waarvan er zelfs 2 van zijn 1 land.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:32:48 #289
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843355
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat er iemand is die met een unieke RLS op de proppen komt.
Want al die RLS-en die er zijn geweest zijn nooit bedacht? Persoonlijk vond ik het Utopia concept één van de mindere moet ik zeggen. Was overal in het buitenland ook een complete faal.
pi_190843394
:O

Laten we maar afwachten en hopen dat er wat leuks komt.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:38:09 #291
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:31 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Eens, of het is iets geheel nieuws maar wel met de basis van een RLS, streams, dagelijkse uitzending etc. Maar een ander doel, of je moet Big Brother terug brengen. Dan heb je wel een A-naam wat in de rest van de wereld nog steeds een groot succes is, en kijk ook naar de Servische variant waarvan er zelfs 2 van zijn 1 land.
Tuurlijk moet je naar streams, een interactief karakter en Internet, dat is de toekomst. Meneer John de Mol koopt niet voor niets een bestaand, goedlopend YT-kanaal. De toekomst is Internet, jongeren kijken geen tv op voorgeprogrammeerd uurtjes meer, die wijken allemaal uit richting Internet.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:41:25 #292
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
:O

Laten we maar afwachten en hopen dat er wat leuks komt.
Of tot dat we de staatsloterij winnen, of dat honden kunnen praten en katten gitaar leren spelen en tot die tijd praten we op FOK alleen nog over het weer .........
pi_190843561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:38 schreef Jian het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je naar streams, een interactief karakter en Internet, dat is de toekomst. Meneer John de Mol koopt niet voor niets een bestaand, goedlopend YT-kanaal. De toekomst is Internet, jongeren kijken geen tv op voorgeprogrammeerd uurtjes meer, die wijken allemaal uit richting Internet.
Daar ligt wel de toekomst.
tegenwoordig zijn youtube kanalen erg succesvol.

Ik had wel van Stuk gehoord eens, maar weinig of niks van gezien.
Deze kreeg ik via aanbevelingen via YouTube, en die doen het ook wel redelijk.

https://www.youtube.com/channel/UCOX3unTjnYxmjZdWHRutRyg

Het is echt hét platform zoals ik het nu kan inschatten.
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:48:38 #294
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843624
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:44 schreef Punkman het volgende:

[..]

Daar ligt wel de toekomst.
tegenwoordig zijn youtube kanalen erg succesvol.

Ik had wel van Stuk gehoord eens, maar weinig of niks van gezien.
Deze kreeg ik via aanbevelingen via YouTube, en die doen het ook wel redelijk.

https://www.youtube.com/channel/UCOX3unTjnYxmjZdWHRutRyg

Het is echt hét platform zoals ik het nu kan inschatten.
Bondgenoten ken ik wel, zitten wel wat grappige tussen. :Y
pi_190843652
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:41 schreef Jian het volgende:

[..]

Of tot dat we de staatsloterij winnen, of dat honden kunnen praten en katten gitaar leren spelen en tot die tijd praten we op FOK alleen nog over het weer .........
Ach jesus krijgen we dat weer. :O
Wat jij wil hoor. ^O^
  donderdag 2 januari 2020 @ 15:56:59 #296
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ach jesus krijgen we dat weer. :O
Wat jij wil hoor. ^O^
"krijgen we dat weer" ? Hou dan eens op met je domme postings, je loopt te gapen en zegt min of meer dat het wel mooi is geweest en dat we maar moeten afwachten. Wie denk jij dat je bent? Als jij een discussie of een gesprek niet (meer) interessant vindt ga dan gewoon naar een ander topic, onttrek je aan het gesprek en ga praten over of doen waarin jij je wel kan vinden, maar ga anderen niet vertellen wanneer een gesprek stopt !!!!!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 16:01:38 #297
335263 freaky40
pi_190843814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:38 schreef Jian het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je naar streams, een interactief karakter en Internet, dat is de toekomst. Meneer John de Mol koopt niet voor niets een bestaand, goedlopend YT-kanaal. De toekomst is Internet, jongeren kijken geen tv op voorgeprogrammeerd uurtjes meer, die wijken allemaal uit richting Internet.
Maar daar zit de doelgroep van programma's als Utopia/Big Brother niet. Als je ziet wat er op evenementen af kwam, moet je het juist hebben van de lagere sociale klasse die wat ouder zijn.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 2 januari 2020 @ 16:09:02 #298
241662 Jian
Well, well, well
pi_190843920
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Maar daar zit de doelgroep van programma's als Utopia/Big Brother niet. Als je ziet wat er op evenementen af kwam, moet je het juist hebben van de lagere sociale klasse die wat ouder zijn.
Ja, daar heb je wellicht wel een punt, maar ook die groep heeft geen moeite met het gebruik van Internet en streams, hetgeen wel blijkt, dus het enige dat je volgens mij kan gebeuren is dat je doelgroep wat groter wordt omdat ook jongeren zich gaan conformeren aan dit soort interactieve, continue aangeboden programma's via streams, c.q. internet.
pi_190843922
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Maar daar zit de doelgroep van programma's als Utopia/Big Brother niet. Als je ziet wat er op evenementen af kwam, moet je het juist hebben van de lagere sociale klasse die wat ouder zijn.
Komen we weer in de categorie probleem wijken, waar utopia ook veel weg begon te hebben.
Ik hoop dat ze ooit eens iets verzinnen wat dat niveau ontstijgt.
Maar ik zie het wel.
En ook ---> out. :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 januari 2020 @ 21:46:59 #300
335263 freaky40
pi_190848582
Guess what; https://www.sbs6.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/
Let even goed op. Waar is dit?
Allemaal cabaretteketet!
pi_190849141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:46 schreef freaky40 het volgende:
Guess what; https://www.sbs6.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/
Let even goed op. Waar is dit?
Het allermanshoertje.euhmmm allermansvilla voor diverse programma's. Zou ooit voor de winnaar zijn van DGK, die villa ging er niet uit. Can’t Buy Me Love volgens mij ook? Koffietijd, het kookprogramma wat eten wij. en misschien nog wel voor niet genoemde programma's, Feit is dat het ding voor allerlei doeleinden gebruikt is. Die villa komt al bijna op de lijst van monumenten. _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')